Azat ve Gönülün nişanlanmasın'dan 1 hafta geçmişti..
Saat 9 Sabah'tı ilk uyanan Miran olmuştu işe gidecekti imzalaması gereken evraklar varmış, Reyyan da Miran odadan tam çıkarken uyandı zaten ve sordu Mirana "Miran Nereye?"
Miran da " otele Reyyan işlerim var orda " Reyyan da kızgın bir ses tonu ile " iyi peki " dedi.
Miran da anlamıştı karısının ona sinirlendiğini ama yüz vermeyecekti oflaya Poflaya çıktı odadan.
Reyyan da kendi kendine konuşuyordu öyle uzanırken " Ya kızım tamam Miran artık eskisi gibi değil sana öyle davranmıyor artık, ama onun yaptıklarını da unutup onunla öyle güzel devam edemem çünkü ondan nefret etmem gerek ya bana yaptıklarını nasıl unuturum ki, evet tamam bana çok iyiliği de dokundu gitti bana araba aldı sonra kullanmayı öğretti, okumama yardım etti ama benim kafam karışmıştı o zamanlar sanki seviyordum onu ama yapamam ben o kadar gurursuz muyum cidden?!"
Diyip yatak'tan kalkmış'tı.
Üzerini giyip aşa kahfaltıya inmişti, Herkezin yüzü gülüyordu Maşallah, e tabi gönül çok güzel bir süpriz ile sevdiği Adam'la nişanlan'dı azize hanım desen torunu mutlu mu oda mutlu, beni kim mutlu etsin.
Oturdu Reyyan etti diğerleri ile kahfaltı, sonra balcona gitti biraz nefes almak için o zaman da öğlen olmuştu artık Miran'ın gelmesi gerekirdi, öyle duymuş fıratı esma Anay'la telefondan konuşurken.
Reyyan'ın canı çok sıkkındı biri dokunsa ters davranacak kadar hemde.
Orda duruyordu öyle dışarıyı izliyordu derken Miran gelmişti.
Fırat'la gülerek " yaw aga bu anlaşma da tutmazsa ben yokkum valla 😄 "
"Miran delirme allah aşkına aga ya bide zaten seni işe zor getirdim şimdi gene uğaştırma 😆😉 " diyip ayrılmışlardı Fırat mutfağa Miran'da odasına gitmiş'ti..
Reyyan da yukardan onları izliyordu.
Ama için de bir korku vardı sanki eskiler canlanıyordu 🔥
( ipek iç ses " böyle olması gerekli bunların ateşi harlanması için 🤪🤭 )
Miran odaya gittiğin'de Reyyan'ı odalarında bulamamış'tı terasa çıktı belki ordadır diye.
" Reyyan burdamıydın sen ? " Reyyan "evet " Miran da hınzır bir gülüş atarak Reyyan'a arkasın'dan sarılmak istedi ki Reyyan " Hayır , Miran istemiyorum! " dedi. Miran şaşırmış'tı " neyi istemiyorsun Reyyan ? " diye sormuş'tu.
Reyyan da " artık bana dokunmanı " dedi. Birden bire eskiler Miran'ın gözünde canlanmış'tı, nasıl eskiden Reyyan'ın onu sevmediğini aslında Miran'ın onu zorla sevdiğini..
Miran birden bir Hamle yaparak Reyyanı kendisine itti. Reyyan " Miran ne yapıyorsun Bırak " diyerek bağırmıştı ama sadece Miran'ın onu duyabiliceği bir şekilde.
Ama Miran onu nasıl susturacağını iyi biliyordu.
" eğer bağırmaya devam edersen bizimkiler gelecek herkezin karşısında utanmayı istemezsin değil mi? " dedi ve Reyyan sustu. Miran " ne oldu niye sustun? " Reyyan " sana ne ?! "
Miran " Reyyan ne oldu niye yine ban böyle davranıyorsun Hani bitmişti herşey, ne oldu ben kötü birşey mi ettim, dedim sana ha? "
Reyyan " Hayır, Miran sen birşey demedin, etmedin ve zaten o yüzden böyleyiz. Ben unutamıyorum Miran ve asla da unutmicam bana nede yaparsan yap unutmicam! "
Miran " ama niye ben seni seviyorum ki ben seni o zamanlar da seviyordum o yuzden öyle davranmak zorunda kaldım sana kendimi sevdirmek için."
Reyyan " Hayır Miran başaramadın bu gün bu haldeysek senin suçun. Sen hep birşeyleri zorla yaptîn yaptırdın.."
Miran " Özür Diledimmm.. "
Reyyan " özür dilemen neyi deşiştirecek ki Miran söylesene neyi!? "
Miran başı Erik birşekilde duruyordu öyle Reyyan ağlıyordu, Miran ise Reyyan'a kendini nasıl affettireceğini düşünüyordu bir yandan..
Ve birden şu şarkı çaldı..
Reyyan ordan uzaklaştı ve odalarına gitti.
Miran ise öyle arkasın'dan baka kaldı,
Böyle olmaması gerekiyordu ama oldu..*****
Akşam olmuştu çoktan.
Herkez Yemeye oturmuştu, Azize Reyyan ve Miran'ı görmeyince endişelenmişti..
Azize " Esma Miran'la Reyyan nerde? "
Esma " bilmiyorum ki Hanımım gidip bakayım mı? "
Azize " e git bi bak insinler sofraya. "
Dedikten sonra Esma Merdivenlerden yol aldı ve odalarına geldi.
Esma kapıyı çaldı bir kaç kez kapıyı açan Miran'dı " Esma anne noldu ?"
Esma " oğlum siz yemeğe inmeyince merak ettik, gelsenize birşey mi oldu? "
Miran söyleyemezdi nedenini " şey Esma anne biz aç değiliz siz yiğin yemeğinizi."
Esma " ama oğlum ... " devam ettirecekti ki Miran " Yok esma ana sonra biz yeriz birşeyler hadi merak etme sen bizi "
Esma " Peki oğlum " diyip aşağa indi ve Azize ye olanı anlattı Azize 'de tamam diyip devam ettiler..
Reyyan uyuyordu aslında Miran da yanı başında oturuyordu..
Reyyan gözlerini aralamaya başlamıştı yavaştan. Miran Hala Reyyan'ın yüzüne bakıyordu Reyyan gözlerini açınca Miranı görünce " Miran ne yaoıyorsun sen " Miran " hiç Reyyan seni izliyordum." Dedi Reyyan da oturma pozisyokunu aldı ve Miran'a " izleme beni " dedi Miran da " niye karım değil misin? " dedi Reyyan da " değilim dedi ve yataktan kalktı tam kapıya yeltenicekti ki Miran Reyyan'ı kendine çekti ve dudakları birleşti.🤭🔥❤
Miran hiç bırakmak istemiyerek öpüyördu Reyyan ise sanki hem istiyor hem istemiyordu ama oda kendini çekemiyordu.
Az vakit sonra dudaklarını ayıran Miran olmuştu..
Ve şunlar çıkmıştı ağzından " lütfen beni sensiz bırakma Reyyan.."*****
Bu bölümümüzün de sonuna geldik.
Umarım beklettiğime deymiştir..
Hoşçakalın❤👊🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ReyMir - Zoraki Evlilik / ask
RomanceBirbirilerini tanidikca seven iki Asik. - Zorla evlendirilen iki yabanci ama karsi tafar yani Miran Aslanbey Reyyan Sadoglunu cocuklugun'dan beri taniyor ve ona cok pis asik... Genc kizin dedisi Nasuh şadoglu ortak olduklari Aslanbeylere torununu ve...