istemeden zorla 11.bolum ( Azat Gonulu kacirirsa! )

1.3K 34 13
                                    


fazla naz asik usandirirmis..

Sabah olmustu Reyyan ve Miran tatli bir atisma ile uyanmisti;)

cunku Miran yine hic uslu durmamisti aksam gecen yorucu gecen, geceden sonra sabah Reyyan yine burnun'dan soluyordu..

Reyyan " Ya Miran cok uykum var biraksana ya doymadin mi?! " dedi Miran da " ya birtanem of "..

diye bir diyalog kurdular:D

Sonra Miran yatak'tan kalkarak, Reyyan'in biraz uyumasina izin vererek banyoya gitti..

Bizim cift avluya kahvaltiya indiklerin'de Gonulun birazcik moralinin bozuk oldugunu gorduler..

ReyMir " Gunaydin herkeze " Gonul " gunaydin abicim ", AZize " gunaydin torunum ".

diye bir diyalog yaptilar..

kahvaltiya basladilar hep birlikte..

Miran yemek yerken dikatini ceken birsey oldu Gonul yemegine dokunmuyor oyle dalgin gozukuyordu..

Miran " abicim neden yemiyorsun birseyin mi var, bir sorun varsa soyle bana hemen ? " diye bir suru soru sormustu endiselendiyi icin..

Gonul " yok birsey abicim gercekten ac degilim sadece simdi yerim ben merak etme " dedi..

Miran pek inanmamisti ama neyse diyip gecti..

....

herkez odasina ve isine koyulmustu Miran isi oldugu icin Firat'la otele gitti..

Reyyan da Esma ana'ile aksam yemegi icin yemek hazirliyordu..

Gonul odasina kapanmis oyle Azati dusunuyordu..

Reyyan girdi iceri bir anda.

Gonul " Reyyan birsey mi oldu? " , Reyyan " yok olmadi seni gormeye geldim ben, bu sabah hic iyi degildin anlat bana ha adi " , Gonul " peki ya kac gundur Azat'la konusmuyoruz onu dusunuyordum" dedi

Reyyan " ne ?! Siz Azat abim'le yoksa .. "

Gonul " evet yakinda evlenicez insallah "

Reyyan " e peki neden konusmuyorsunuz ", "Gonul bilmiyorum o arayip sormayinca bende ne yazdim ne aradim"

Reyyan " hmm olaylar biraz karisik anlasilan. "

Gonul " aynen "

Reyyan " e dusunme bunlari nede olsa AZat abim birakmaz seni belkide sana bir supriz falan hazirliyordur kacmasin diye de bekliyordur ha ? "

Gonul " bilmem belkide hadi gel gidelim Esma anan'in yanina onca is var ",Reyyan" tamam hadi ".

****

aksam olmustu Miran firat'la isini bitirip konaga donmustu..

Konagin kizlari ve hizmetlisi de yemekleri erken de hazirlamisti..

Azize hanim da Gelini Sultan'la kahve iciyordu..

Hersey guzel ve normal giderken bir anda konagin kapisin'dan Azat girdi!

Azize ve Sultan sasirmis birsekil de Azata bakiyorlardi..

Azat bagirmaya basladi " Gonul buraya gel " diye ..

Gonul disardan gelen sesi duyunca hemen mutfagin kapisin'dan ativerdi kendini..

Gonul " Azat senin ne isin var burada ?!"

Belliydi Azat yine icmis sarhostu..

Azat tum cesareti ile Gonulu sirtina aldi ve " kaciriyorum seni " dedi

Gonul ise Azatin ne yaptigini anlamaya calisiyordu.. " Azat indir beni ne yapiyorsun sarhossun hadi indir ".

Azat Gonulu sirtina aldigi gibi konagin kapisin'dan cikti ve Azize hanima bakarak guldu..

Azizenin herseyden haberi vardi AZat'la Gonulun sevgili oldugun'dan falan oyuzden hersey planliydi. Oda Azata bakarak Guldu ve basini salladi..

Azat kapidan cikti ve Gonulu arabaya soktu..

oda bindi ve arabayi calistirdi yola koyuldular..

Gonul aglarken " Ne yaptigini zannediyorsun sen, niye kacirdin beni riza alicaktik hani ? "

diye bir suru soru sordu Azat'a..

Azat " oyle icab etti " dedi sadece ve yola devam etti..

Miran'la Firat eve donmustu ama sonra Esma anne alisverise yollayinca firati Miran da yalniz birakmadi gitti onlar eve donduklerin de herkez bir yerde durmus, saskin saskin oturuyorlar..

Firat " aga ne olmus bunlara " , Miran " ne bilegim aga ogreniriz simdi "

Miran Reyyan'in yanina yaklasarak " Reyyan ne oldu neden boyle duruyorsunuz hepiniz ? " , Reyyan " Azat abim Gonulu kacirdi " , Miran ve Firat " NE ?! " dedi aynan da..

Miran " Reyyan sen ne diyorsun neden nasil Yapar ? "

Reyyan " Bilmiyorum aldi kizi sirtina goturdu onlar sevgiliymis "

Miran bunlari duyunca kan beynine sicradi!

Bakalim Azat'in basina neler gelecek ?!

Eveet bu bolumumuz de bukadar..

Okudugunuz icin cok tesekur ederim..

Uzun zaman sonra geldi bu bolumum umarim beyenirsiniz:D

Hoscakalin..

ReyMir - Zoraki Evlilik / askHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin