istemeden zorla 15. bölüm - 🙈ne var birlekte 🍫yapsak 🤣

749 22 7
                                    

Sabah olmuştu daha kimse uyanmamıştı. Reyyan ile Miran sarmaş dolaş öyle uyuyorlardı. 🤍
Saat 9:00 da ev sakinleri yavaş, yavaş uyanmaya başlamıştı. Melike ve ninesi sofrayı hazırlamıştı. Melike telefon da Rıza ile konuşurken, Nine de Reyyan'ı uyandırmaya gidiyordu ama odada Miran'ın olduğunu da bilmiyordu. ;)
Nine Reyyan'ın odasının kapısını çaldı, çaldı ama kimse duymuyordu.
En iyisi Melike'nin açmasını doğru buldu o an.
Nine " Melikee kızım hele git de bir bak uyanmış mı Reyyan kızım " dedi ona seslenerek..
Melike de başını onlaylarcasına salladı ve " Tamam ninecim çağırırım ben şimdi " dedi ve Reyyan'ın odasına yöneldi.
Kapı kulpunu kututu ve açtı ki çığlığı bastı.. skskskdk
" Aaagghhh " bu sese uyanmamak mümkünmü Reyyan hemen uyandı yorganı üstüne çekip oturur pozisyona geçti. Melike hemen gözlerini kapattı ve konuştu " kusura bakmayın kuzum ben dün akşam gitti sandım Miran Bey " dedi hızlı konuşurken. En sonunda kapıyı kapattı utançla gitti...
Reyyan hemen elini kafasına vurarak konuştu " Off Miran Offf senin yüzümden şu düştüğümüz hallere bak "
Dedi kızgınca.
Miran da hemen uyandı yüzünü gözlerini zor açarken " Reyyan ne oldu ?"
Reyyan da bağırmamaya özen göstererek " ne mi oldu Miran basıldık, basıldık Melike bizi bastı "
Miran ani den gülmeye başladı..
" haahaaahaa allahım "
Reyyan onun güldüğünü görünce daha çok sinirlendi, yastığı alıp Miran'a vurmaya başladı ve bağırmaya. " ne gülüyorsun Miran ne gülüyorsun ben şimdi insanların yüzüne nasıl bakacam, senin yüzünden oldu " böyle saydırmaya başladı yastikla vurarken Miran bir anda Reyyan kolundan tutuğu gibi altına aldı ve konuşmaya başladı. " Melike dün akşam zaten buraya geldiğimi biliyordu o soktu beni içeri, ama unutmuş olmalı ki böyle oldu. Yine olsa yine yaparım " dedi ve Reyyan'ın burnun da burnunu sürtmeye başladı. Reyyan " hadi, hadi Miran herkez bizi bekliyor hadi ".

                             ......

Giyinip kahvaltı masasına doğru yaklaştılar " Günaydın herkeze "
Dede " bu oğlan kim kızım "
Miran " ben Reyyan'ın kocasıyım dedecim "
Nine " öyle mii? E ama dün akşam yoktun sen gelmedi dediler "
Reyyan " evet ninecim çünkü sonra dan gelicekti "
Melike " ha evet ninecim öyle oldu "
Herkez sofraya oturdu kahfaltısını etti sohbet eşliğinde. Ve Miran'la Reyyan kalktılar " bize müsade dedem " diyerek
Dede şaşırmış bir şekilde " Aa nereye daha yeni geldiniz ki "
Miran " evet ama biz Melikeyi getirmek için gelmiştik sadece "
Nine " olmadı ama hiç böyle kalsaydınız biraz daha "
Reyyan " yok Ninecim bizim de Midyat'a işlerimiz var işte onları halledince geliriz bizde "
Nine " eh peki madem canım "

                              ......

Reyyan ve Miran Midyat'a geri dönmüştüler.
Aslanbey konağının önünde durdular odalarına çıktılar.
Reyyan eşyaları yerleştirmeye başladı ki Miran onu belinden tutup kendine çekti " pek bi suskunuz "
" senin yüzünden rezil olduk nasıl olayım istiyorsun "
" olmadık Rezil falan sen onları boşver, gel biz köyde kalan yarım işimizi bitirelim he "
" Aaa olmaz Miran "
"Olur, olur gel sen şöyle " diyip yatağa doğru yürümeye başladı ve Reyyanı yatırdı kendi'de üstüne çıktı "Miraaan! "
" Ne Miraan? " diyip Reyyan'ı öpmüştü.🔥

Eveett bu bölümümüz de bu kadar'dı anca elimden bu kadar geldi uzun bir zaman sonra kusura bakmayın. :)
Hoşçakalın..

ReyMir - Zoraki Evlilik / askHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin