disappoint

1K 55 0
                                    

Hope;
Sabah kalktığımda okula gitme düşüncesi beni bir anda acıktırdı sanırım.Bir şeyler yedim ve erkenden gittim.Daha kimse gelmemişti.Sınıfa girdim.Peter yalnız başına oturuyordu.Uzaktan ona bakmaya başladım.

"Uzaktan bakmaya devam mı edeceksin?"Yanıma geldi.

"Kimse bu saatte gelmez sanıyordum.Sen yeni kızsın.Tanışmamıştık,Ben Parker yani Peter Parker."Kızaran yüzüne bakınca kalbim bir kere daha acıdı.Benimle tekrar tanışıyordu fakat ilk tanışmamız sanıyordu.

"Hope Andrea Marshall"Gülümsedim o da gülümsedi.Onun yanındaki sıraya oturdum. Ders başlamıştı ve bitene kadar sürekli birbirimize bakıp durduk.

Teneffüste Flash yanıma geldi.

"Partime gelsene"Göz kırptı.İğrenç görünüyordu.Partime gelsene diye davet mi olur.

"Ne partisi?"Merak etmiş gibi davrandım.

"Aslında sadece ikimizin olacağı bi-" Peter'ın bir anda ona yumruk attığını gördüm.Bu da yine kalbimi acıttı.Beni koruyordu.Peter'ı ordan çektim.

"Neden bunu yaptın?"

"O sana-"

"Peter dudağın"dudağına dokundu kanadığını farketti.Gözlerim bir anda kan görünce olan halini aldı,Kafamı çevirdim.Bana bu aralar noluyordu bilmiyorum ama kendime hakim olamıyordum.

"Git-Peter git!"

"A-ama neden?"

Sorusuna cevap vermedim.Veremezdim.Tekrar öğrenmemeliydi.Ayağa kalktım ve arkamdaki Ethan'a döndüm.Bir anda yanaklarını tuttum ve onu öptüm.Peter bize bakıyordu hissedebiliyordum.Ethan'ı bıraktığımda Peter'a döndüm.Hayal kırıklığına uğramış gibiydi

Suffer|Peter Parker & Hope Mikaelson Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin