Hope;
Sabah olmuştu.Peter burda kalmıştı.Kalktığını farkettim."Benimle dolunay bitene kadar kalır mısın?"Kafasını sallayıp bana sarıldı.
Akşama kadar ben Esther'in büyü kitabına göz atarken o ise beni izliyordu.Dolunay vakti gelmişti.
"Hazır değilim Peter."
"İyi olacaksın Andrea.Ben-Ben elimden gelen her şeyi yapacağım."
Dolunay çıkmaya başlamıştı ben acıyla sesler çıkarıyordum.
"Ho-Hope iyi misin"
"Kemiklerim-"Ağlamaya başladım.
Klaus;
Hope bu kadar sürede yine de gelmemişti.Artık bir şey yapmanın zamanı gelmişti.Freya'yı çağırdım."Biz hiç Hope'un yerini bulmayı denemedik belki belki de kapatmayı unutmuştur,"
Freya Klaus'u haklı buldu ve onun için gerekli malzemeleri getirdi.
"Phasmatos Tribum, Nas Ex Veras, Sequitas Sanguinem. Phasmatos Tribum,
Nas Ex Veras, Sequitas Sanguinem.""Buldum,onu buldum."
Hope;
Çok fazla acı çekiyordum.Peter ise önümde ağlıyordu.O da daha fazla dayanamamıştı.Ona uyuması için ne kadar yalvarsam da beni dinlememişti.Saatlerce acı çektim.Dolunay geçene kadar.Dolunay bittiğinde artık kendimi uykuya bırakmıştım.Peter'ın da uyuduğunu sanıyordum.Fakat o uyumamıştı.
Sabah ter içinde kalktım.Peter'ın nerde olduğuna bakmadan direk duşa girdim ve sonra çıktım.
"Bu akşam balo varmış.Ne kadar şaşırtıcı değil mi?Gitmeyi istemeyeceğini biliyorum sadece-"
"Gidelim"
Peter şaşırmıştı ama hoşuna gitmişti.Giyecek bir şey almam gerekiyordu ve bu en kolay kısımdı.Peter'la beraber yola çıktık ben onu evine bıraktım ve alışveriş merkezine gittim.
Saatlerin sonunda düzgün bir elbise bulmuştum.
"Parasını ödemediğimi unut"
Mağazadan çıktım ve eve gittim.Hava gerçekten çok çabuk kararıyordu.Şimdiden akşam olmuştu bile.Elbisemi giyindim ve Peter'ı bekledim.Tam vaktinde kapımı çaldı.
"Çok-Çok güzel olmuşsun"Kızaran yanaklarına baktım.Çok tatlı gözüküyordu.
"Hadi gidelim"
Baloya vardığımızda oranın çok kalabalık olduğunu gördüm.
"Biliyor musun ben ne kadar içersem içeyim sarhoş olmuyorum."Gülümsedi
"Çok havalı"Attığı kahkahayla beraber ben de gülümsedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suffer|Peter Parker & Hope Mikaelson
Ação"Seni her zaman ve sonsuza kadar seviyorum Hope" "Her zaman ve sonsuza kadar"