II თავი💫

21 4 3
                                    

-მარტა? რა გჭირს? დილიდან უხასიათოდ ხარ?-ეკითხება ნისა მოწყენილ მარტას.
-დავშორდი.-ამბობს და
გვიყურებს, იმის დასანახად თუ რა რეაქცია გვექნება ამაზე. ჩვენ თვალები ავატრიალეთ თავიდანვე ვიცოდით, რომ მალე დაშორდებოდნენ ერთმანეთს. რაღაცნაირი ბიჭი იყო თან მარტას არ უყვარდა, თავადაც იცოდა, რომ დაშორდებოდნენ.🙄
-რატომღაც არ გვიკვირს.-ვამბობ მე.
-აუ კაი რა ასე მოწყენილებმა უნდა ვისხდეთ ახლა აქ?-ამბობს ნისა წუწუნით.
-აუ დალევა და ცეკვა მინდა თორე ძალიან ცუდ ხასიათზე ვარ.-აყვა მარტაც.
-ამ ღამე რა ცეკვა და დალევა აგიტყდათ.
-აუ კაი რა 8-არის საათია ჯერ, კლუბში წავიდეთ რა გავერთობით.😺-კატის თვალებით მეუბნება ნისა.
-ეგრე ყურებით გგონია დამიყოლიებ! ხვალ სამუშაოზე მივდივართ დაგავიწყდათ?- ხო მართლა მე და ნისა კაფე-ბარში მიმტანად ვმუშაობთ მარტა კი უკვე ერთი წელია მისი პროფესიით მუშაობს. მარტა ჟურნალისტია, ნისა მალე ინტერიერის დიზაინერი გახდება მე კი ბიზნესში ჩავებმები, მანამდე კი ერთი წელი დაგვრჩა უნივერსიტეტში.
-აუუ მერე რაა, წავიდეთ რა გთხოვ, გთხოვ, გთხოვ.
-თქვენ წადით და გაერთეთ რაა მე სახლში დავრჩები.
-არაფერიც თუ მივდივართ სამივე ერთად წავალთ.-კატეგორიულად თქვა მარტამ.
-მაგრამ მე.....
-ხმა! მორჩა სამივე ერთად მივდივართ!!-ხმა არ ამომაღებინა. და მეც დავთანხმდი, მასთან კამათს აზრი არ ჰქონდა მაინც მისსას გაიტანდა.
-კარგი, მაგრამ კაბის ჩაცმას არ ვაპირებ და იცოდეთ.
-ჰო კარგი.-🙄🙄

აი ასე ჩავიცვი და შავი მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელიც მოვირგე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

აი ასე ჩავიცვი და შავი მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელიც მოვირგე. თმა დავისწორე და მსუბიქი მაკიაჟი გავიკეთე, რომელშიც შედის:
1.ტუში, 2.ბლესკი პომადა, 3.ჰაილაითერი.😄✌🏻🖤
ნისამ თეთრი და მარტამ შავი მუხლებამდე გაშლილი, ყვავილებიან კაბები ჩაიცვეს. მაკიაჟ მათაც მსუბუქათ გაიკეთეს და თმა დაიხვიეს. ერთი სიტყვით ძალიან ლამაზები არიან🥰👗.
ნისა👇🏻💙

"Love is the answer"Where stories live. Discover now