Sabah olduğunda Mabelin yüzü pasta kreması doluydu.Uyanır uyanmaz ilk işi yüzünü silmek oldu, paytağın başını okşadı ve Dipper a baktı. Hala yüzündeki parti şapkası ile uyuyordu. Dün geceki partiden sonra ne oldu hatırlamıyordu Mabel.
"Dipper... kalk lütfen" dedi Mabel ,Dipper'ı dürterek.
"Ha...Ne, ne oldu," diye uyandı Dipper aniden.
"Dün gece ne oldu Dipper hiçbirşey hatırlamiyorum"
"Bilmiyorum Mabel ama başım çok ağrıyor"
Beraber aşağıya indiler, Stan mutfakta kendine kahve hazırlamakla meşguldü.Çocuklar içeri girince Stan arksına bile bakmadan;
"Demek sonunda uyandınız çocuklar günaydın"
"Günaydın Stan Amca" dedi Dipper , Mabel bir süre düşündü ve;
"Amca dün ne oldu bize hiçbirşey hatırlamıyorum""Haha tam bir şenlikti, sen aşırı şekerden resmen gözün dönmüş gibi sağa sola çarparak dans etmeye başladın, bağıra bağıra şarkı söyledin , nefessizlik ve yorgunluktan bayıldın.Kardeşin Dipper ise benim içkimi meyve suyu sanıp deli gibi içti ve pasifikayı öpmeyi denedi ama tam başaracakken babasi onu etkisiz hale getirmek zorunda kaldı, ne şans ama" dedi Stan heyecanla.
"Ne cidden böyle bir salaklık yaptımmı! İnanamıyorum Pasifica ya ne diyecegim şimdi" dedi Dipper .Derin derin nefes alıp vererek paniklemesini durdurmaya çalıştı. Stan yanına gitti ve kulağına fısıldadı;
"Merak etme hoşuna gitmişe benziyordu çapkın şey" dedi alaycı biçimde ama Dipper düşünmeden kendini alamıyordu.
O sırada içerden bir ses geldi,
"Dipper hemen buraya gel!" Çağıran Ford'du. Koşarak yanına gitti, Mabel ve Stan meraklı gözlerle arkasından baktılar.
Dipper ,Ford'un yanına gittiğinde panikle sordu.
"Ne oldu Ford Amca!" Ford sakinliğini bozmadan cevap verdi.
"Sakin ol Dipper sadece sana üzerinde çalıştığım yeni ürünü göstereceğim, asistanım olmadan ben bir hiçim öyle değilmi""Vay canına Ford ne yapıyorsun bu nedir" diye sordu masanın üzerindeki seyi işaret ederek.
"Bu şeyi sevdiğim bir çizgi diziden esinlenerek yaptım, bire bir aynısı"
"Hangi dizi Ford?"
"Rick and Morty deki portal silahını yaptım"
"Vay canına ford bu çok havalı!"
"Evet çok az bir işi kaldı, şurdaki lehimi verirmisin dikkat et sıcaktır"
Dipper dikkatlice verdi lehimi sonra tornavidayı da verdi, Ford son vidayı sıktığında işi bitmişti. Silahı eline aldı ve sinirli bir ifade takınmaya çalıştı.
*Gerçekçiymiş gibi bak geç .d*
"Sıkıyorum hazırmısın Dipper" dedi Ford. "Evet hazırım"
"3...2...1" silahı sıkmıştı ama ortada portal felan yoktu.
Bir kaç defa denedi ama olmadı.
"Bi sorun mu var Ford"
"Bir şeyleri yanlış yapmış olmalıyım"
O sırada portal açıldı.
"Başardın Ford!"
Portaldan sesler geliyordu.
"Sinyaller burayı gösteriyor Morty"
Portaldan iki kişi çıkmıştı. Büyük olan "Siz hiçbirşey başaramadınız aptallar o portalı ben açtım"
Ford şaşkınlık ve heyecan içinde Dipper'a;
"Bunlar onlar Dipper... Rick ve Morty" Dipper şaşkınlıkla sordu;
"Nee ama onlar sadece bir çizgi dizi"
O sırada Rick ve Morty de tartısiyordu,
"Bunlar onlar Rick, bu nasıl olabilir onlar sadece çizgi dizi karekteriydi" dedi Morty heyecanla,
"Hangi "çizgi dizi"ymiş bakalım bu" dedi Morty.
"Esrarengiz Kasaba" dedi Morty,
"Puhahahaha bu çok veletçe, her neyse buraya fanboyluk yapmaya
gelmedik,"Ford a baktı ve ;
"Sen o şeyle ne yaptığını sanıyorsun aptal şey" Ford cevap veremedi;
"Şey...ben...Iııı..."
"Ne demeye çalışıyorsun ana okulu terk felanmısın" dedi sinirli sekilde Rick. Morty onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Tamam Morty sakinim" dedi ve Ford a baktı.
"Ben portal silahı yapmak istemiştim" dedi Ford.
"Görünüşe göre becerememişsin kenarı çekil nasıl yapılır göstereyim sana"
Rick homurdanarak cihazı kurcalıyor Ford ise birşeyler öğrenmek için onu izliyordu, bu sıra da Morty ve Dipper sohbet ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESRARENGİZ KASABA: KIYAMETİN ERTELENMESİ
Misterio / SuspensoSezon 3 tarzında bi kitap