SONUN BAŞLANGICI

264 15 11
                                    

Çam ağacıı.... Çam ağacıı...
Ses gizemli bir yerden geliyordu. Dipper ise etrafına bakınıyor ama hiçbir şey göremiyordu.
Ne! Sen kimsin göster kendini!
Hala kimse yoktu
Ah sevgili kukla, efendini ne çabuk unuttun. Ne o beni göremiyor musun. Dedi Bill.

Seni yendik Bill! Yine yeneriz, senden korkmuyorum. Dedi Dipper

Cidden beni yendiğine mi inanıyorsun? Ahahahaha
Ben sadece Kıyameti Erteledim. Hafıza silahı beni yok edemedi çam ağacı. Ne o gerçekten ölümsüz bir varlığı öldürdüğünü mü sandın.
Dedi Bill

Dipper korkmuş bir ses tonu ile;
Bill göster kendini!

Yakında göreceksin Dipper. Yakında göreceksin.... Mabel uyandırmaya geldi seni.

Ne?

Dipper Mabel in bağırması ile korkarak uyandı.
"Dipper uyan!!"
"Aaaaaa!"
Mabel korkmuş olmasına güldü. Dipper kan ter içindeydi.Derin derin nefes alıp veriyordu. Bunun sadece bir rüya olduğunu anladı.
Yatağa uzandı ve sakinlesmeye başladı. Rüyasını Mabel'e anlatmak istedi ama anlatamadı. Mabel;
Hey Çam Ağacı kalk hadi. Bugün festival var!

Ne festivali?

Alex festivali. Stan'in dediğine göre bizim yapımcımız 4 yılda bir bu kasabaya geliyormuş.Halk o adama bayılıyor.

Gerçekten ilginç. Sen git ben geliyorum. Dedi Dipper.

Mabel gidince rüyasını düşünmeye başladı. Gerçekten çok tuhaftı.
Gözleri yorgunluktan kapanıyordu ve uykusunu tam alamamıştı.
"Kahve içsem iyi olur"

Aşağıya indiğinde Stan kahvaltı hazırlıyordu. Dipper hiçbir şey yemedi.Sadece kahvesini içti. Yüzünde mutsuz bir ifade vardı.
"Hey çocuk neşelen bu gün festival var ." Dedi Stan.
Dipper cevap vermedi. Kahvesini de alıp dışarı çıktı.
Boş boş oturdu...

(...)

Herkes festival yerinde toplanmıştı. Herkes bir işin ucundan tutuyor, ortamı hazırlıyordu. O sırada Mabel,Stan ve Ford geldi.

Stan bağırdı;
FESTİVALE HAZIRMISINIZ...

eveeet. DİYE CEVAP GELDİ.

(...)
O sırada Dipper tek başına oturuyordu. Kahvesinden bir yudum aldı.
Rüyasını düşünmeye başladı. Acaba Bill ne demek istedi. Başı çok ağrıyordu.
Hey Dipper!...
Dipper etrafına baktı. Seslenen kişi Pasificaydı.
Naber çam ağacı, festivale gelmiyor musun.

Ah evet onu unutmuşum.dedi dertli bir ses tonu ile.
Ne oldu Dipper sorun nedir

Hiç hiç sadece uykusuzum.

Hah! Bende sevgilinden ayrıldığını sanmıştım.

Benim sevgilim yok.

Aman boşver hadi gidelim.

Pacifica Dipperın elinden tutup çekiştirerek götürmeye başladı. Dipper garip hissetti, terlemeye başladı.
Biraz sonra Dipper ın eli iyice terledi ve kayganlaştı. Pacificanın eli kaydı ve düştü. Dipper utandı.Pacifiklca ise güldü.
Hadi gidelim

ESRARENGİZ KASABA: KIYAMETİN ERTELENMESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin