Portal, Poral ve Daha Çok Portal #2

428 21 10
                                    


"Ne oluyor burada"  dedi Mabel korkuyla.Rick cevap verdi;
"Sakin ol evlat sadece cihaz kafayı yedi rasgele bir boyuta gitmeye hazır olun..."
(...)

Işığın patlamasıyla bi an hiçbir şey gözükmedi, ışık yavaş yavaş dindiğinde ise Morty'lerin evinde değillerdi.
"Ee burası Esrarengiz Kasaba" dedi Mabel.
"Ah ne güzel demek ki en son bu kasabaya ayarlanmış cihaz, bu kasabadayız ama sürekli boyut değiştiriyoruz" dedi Rick.
Kulübe ye doğru gitmeye başladılar. Kasaba dan geçerken herkes ona düşman gibi bakıyordu.
Mabel Tembel Susan'a yaklaştı ve;
"Merhaba Tembel Susan, iyimisin" dedi, Tembel Susan sinirlendi;
"Ne iyisi be! Seni gören birisi nasıl iyi olabilir ki!"
"Ama neden ben kahramandım hani" dedi Mabel.

"Kahramanmı? Senmi? Hiç sanmıyorum! Siz Efendimiz Bill Cipher'i öldürdünüz! Bugün onun ölüm yıl dönümü ve onun için anma töreni düzenledik kızım" dedi Tembel Susan, Dipper lafa karıştı;

"Efendimiz Bill Cipher mı? O bir iblisti ve sizi öldürmek istiyordu, ne çabuk unuttunuz" . Bu lafın üzerine Tembel Susan tüm kasabanın duyması için bağırdı;
"Heey beni dinleyin! Bu iki velet Efendimiz Bill Cipher'i öldürdükleri yetmiyormuş gibi birde onunla alay ediyorlar!"

Bunu duyan herkes eline aldıkları sopa ve taşlarla onlara doğru yaklaşmaya başladı.

"Kaçıın"  diye bağırdı Morty, kaçmaya başladıklarında kasaba halkı da peşlerinden koşmaya başladi

"Ne oluyor , bu halk bize niye düşman" diye sordu Stan.
"Demek ki bu boyutta Bill denilen herif çok sevilen birisi, sizde düsmansınız" dedi Rick.

O sırada Bill Cipher heykelinin önünde bir adam elinde doritoslarla bekliyordu,
"Eyy sevgili halk bu doritoslarla Yüce Bill Cipher ı onurlandırın tanesi sadece 20$" diye bağrıyordu.
Herkes durdu ve sırayla satın almaya başladılar, satın alanlar heykelin baş ucuna geçip dua etmeye başlıyorlardı.
Rick biryerlere saklanıp onları izlemeye başladı. Digerleri de saklandı.
"Napıyor bunlar" diye sordular.
Rick sakince cevap verdi.
"Sanırım Bill Cipherı bi tür Tanrı olarak görüyorlar,  şu elinde doritos tutan herif ise onları kandırarak din tüccarlığı yapıyor. Maalesef ki bu bütün dinlerde vardır, aman ne iyi..."

O sırada birden ışık patlaması oldu, yine esrarengiz kasabadaydılar ama kulübenin önüne ışınlanmışlardı ama her yer savaş alanı gibiydi aynı.
"Yine ne oldu, nasıl geldik buraya ışınlandık mı?" Dedi Stan.
"Hayır, boyut değiştirdik" dedi Morty.
"Evet Morty aferin birşeyler öğreniyorsun" dedi Rick,
O sırada 2 tane Bill Cipher geldi, görünce Dipper ve Mabel korkup geriye çekildiler ama onlarda korkmuştu.
"Aaa çam ağacı gelmiş, kaçalım"
Dipper şaşirmıştı ;
"Neden bizim kıyafetleri giymişler" Mabel lafını kesti;
"Hey Dipper bak" dedi yukarıya bakarak.

Yukarda bu boyuttaki Dipper vardı, her tarafa saldırıyordu.
"Vay canına amma havalıyım yaa.." dedi Dipper.
"Bu boyutta kasabaya saldıran sensin Dipper kudretinin tadını çıkart" dedi Stan.
"Hey saat kulesine bakın" dedi Morty.
Saat kulesindeki başka bir Bill di. Konuşmaları duyuluyordu.
"Hey seni yeneceğim çam ağacı senden korkmuyorum" dedi Bill.
Bu boyutun Dipper ı ona doğru yaklaştı ve,
"Vay vay vay, eski doritosum sahneye dönmüş, hadi yapsana beni yenmeni sağlayacak o hareketi yap!" Dedi.
Bill elindeki günlüğü karıştırmaya başladı.
"Hadi doritos oyalama beni!" Dedi Dipper

ESRARENGİZ KASABA: KIYAMETİN ERTELENMESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin