1.bölüm/namusumla yaptım!
Multi: karanfil 😎
—AKÇA—
"Bayat çıkar şunu sinirlendirme insan izin alır ya aynı ablamsın yemin ederim" salak karanfil benden izinsiz benim sweatimi giymiş hemde en sevdiğim marvel baskılı.
Okul formamızın üstüne klasik öğrenciler gibi sweat tişhört giyip sadece yakasını çıkarıyoduk.
"Utangaç susar mısın? giydik işte pişman etme" yanıma hızla gelip itmeye başladı "lütfen pişman ol lüfen! Kendime yeni kıyafet alıyorum, bakarken 'yaa bu çok güzel bana da olur' diyorsun alışverişe çıkıyoruz' anka bunu alsana hem bana da olur' diyorsun madem istiyorsun ben dolabımı sana vereyim kendime yenilerini alayım sende rahatla bende" nefes alamadan sarf ettiğim cümleler karanfilin sadece göz devirmesiyle hayali süpürgeyle toz ettim.
"Öyle zevkli olmuyor senin olmalı ki senden giyineyim ya üf ne anlarsın giyicem alış artık" ya havle vela kuvvete..
Hızlı adımlarla 3 sokak ilerde olan doğa ve izelin evine geldik ha bugün lal onlarda kaldığı için ayrı yeten lali almaya gitmicektik huh.
Karanfile laf yetiştiremediğim için hızlı bir şekilde zile basmaya başladım, şuan büyük ihtimalle üçüde bana sövüyordur.
"Zilin ırzına geçtin anka" kapıyı açan izelin dediklerine gülüp içeri girdim lafımıda esirgemedim tabiki "geçtiysem namusumla geçtim"
"Peki zilin bundan haberi var mı?" Karanfilin bu sorusuyla duraksadım.
"Ah ah geçen hatırlamıyor musun ondan elektirik aldım, hatta o kadar çok verdi ki hastanelik oldum ya hani" siz siz olun ıslak elle kablosu bozuk olan zile basmayın azer bülbül gibi titredim anasını satim.
Kızlar dediğime kahkha atarken karanfil zilin yanına gidip konuşmaya başladı "doğru söyle senin rızan var mıydı?" Düğmeye basınca zil çaldı karanfil gözlerini pörtletip sağ eliyle ağzını kapatırken "amanin" diyip bana döndü.
" ne dedi?" Doğa'nın ciddi ciddi sorduğu soruyla karanfile geri döndü bakışlarım.
"Anka her sabah sen buna bildiğin basıyormuşsun böyle.." yalancıktan çenesini titretip " vay gariban ben de diyorum sen her bastığında niye viyaklıyor meğer.." yüzünü kapatıp ağlıyor gibi yapmaya başladı.
"BEN NE YAPTIYSAM NAMUSUMLA YAPTIM!" Koşarak lalin kaldığı odaya giderken arkamdan kızların gülüşme seslerini duydum ve bu benim sırıtmama neden olmuştu.
İnanmıyorum lal ben gelmeden kalkmış birde hazırlanmış "o hanfendi hazırlanmış bile biz bu günleride mi görücektik vışş" gülerek yanına geldiğimde bana göz devirip yine küfür etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLAR TOPLULUĞU
HumorYA SEN DAHA NE BEKLİYORSUN BACIIM! ALOO BAK GELMEZSEN KIRILIRIM. SEN YOKSAN 1 KİŞİ EKSİYİZ ♡ ‼KÜFÜR İÇERİKLİ ‼