0.BÖLÜM

827 24 4
                                    

BLACKPİNK

JENNİE KİM

18 yaşın da. Gurubun en küçüğü yani maknea. 10 yaşın da annesi gözleri önün de işkence edilerek öldürülmüş hem de babası tarafından. Annesinin ölümünden her zaman kendini sorumlu tutmuş çünkü onu kurtaramamıştır. Babasından intikam almak istiyor. Asi,sert,soğuk ve cesur. Asla ağlamaz. Dokunulmaktan nefret eder ve sadece arkadaşlarının dokunmasına izin verir. Gurubun en iyi dövüşçüsüdür. Duygularını asla belli etmez. Hobisi resim çizmek ve rap yapmak. Henüz güçlerinin farkın da değil. Ateş elementine sahip. Aynı zaman da ışınlanabiliyor ve düşünce okuyabiliyor. Temsili hayvanı anka kuşu.

LALİSA MANOBAN

19 yaşında. Jennie nin en küçük Unnie si. Anne ve babasına çok bağlı. Hiç kardeşi yok. Tatlı,eğlenceli, şakacı,komik. Gurubun ikinci en iyi dövüşçüsü. Hobisi dans etmek ve şarkı söylemek. Henüz güçlerinin farkın da değil. Su elementinin sahibi. Temsili hayvanı Yunus balığı.

KİM JİSOO

20 yaşın da. Gurubun en büyüğü. Ailesi yurt dışın da yaşıyor. Jennie nin üzerine titrer çünkü o çok zor şeyler yaşadı. Nazik,kibar,şakacı ve eğlenceli bir kişiliği var. Yemek yapmayı ve yemeyi sever. Gurubun sorumluluk sahibi kişisi. Hobisi yemek yapmak ve yemek. Henüz güçlerinin farkın da değil. Toprak elementine sahip. Temsili hayvanı kurt.

ROSEANNE PARK CHRAYOUNG

19 yaşın da. Gurubun ikinci en büyuğü. Biraz duygusal. Ailesi il dışın da. Uysal,uyumlu ve nazik bir yapıya sahip. Gurubun en çalışkan üyesi. Yüzü sincaba benziyor. Hobisi kitap okumak. Henüz güçlerinin farkın da değil. Hava elementine sahip. Temsili hayvanı Doğan.


DEVAMI 1. BÖLÜMDE

YAŞAMIN DÖRT ELEMENTİ (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin