JENNİE NİN AĞZINDAN
Bizimkilerle bizim kamelya da oturmuş sohbet ediyorduk. Kafamın için de sürekli bağrış sesleri duyuyordum. Bizimkilere belli etmemeye çalıştım ama ses gittikçe artıyordu. Daha fazla dayanamayıp kulaklarımı kapatım ama fayda yok. Bağrış sesleri daha da arttı.
Jennie: Sus. Sus artık. Sus dedim.
Bizimkiler yanıma gelmişti. Ben yer de dizlerimin üstüne çökmüş ellerim ile kulaklarımı kapatmış haldeydim. Gözlerimi sım sıkı yumdum. Ama çığlık sesi gitmiyordu.
Jennie: Sus. Sus. Yeter artık sus.
Bir an da havalandığımı his etim. Kokusundan anladığım kadarıyla beni kucağına alan ikizim kook dan başkası değildi. Çığlık sesleri artıyordu.
Jennie: Sus artık. Sus. Sus. Sus yeter sus.
Sırtım yumuşak bir yere deydi. Bu benim yatağımdı ben iki büklümdüm. Hala ellerimle kulaklarımı kapatıp gözlerimi yumuş bir şekilde duruyordum.
Jennie: Sus. Sus. Sus.
Birisi yanıma oturup kafamı göğsüne koydu ve saçlarımı okşamaya başladı.
Çilek kokusundan bu kişinin Lisa olduğunu anladım. Kokusunu içime çektiğimde çığlık sesleri azalıyordu.Lisa: Şşşş sakin ol.
Çığlık sesleri giderek azaldı ve en sonun da bitti. Gözleim yavaşça kapanırken kendimi uykunun kollarına bıraktım.
JİSOO NUN AĞZINDAN
Jennie uyumuştu. Bunu düzenleşen nefesinden anladım. Lisa yatktan kalkıp Jennie nin üstünü örtü. Onu bura da tek bırakmamak için balkona geçtik hepimiz bir pufa oturduk.
Jin: Onun neyi var?
Yoongi: Dün de iyi değildi.
Lisa: Ben bir şeyler biliyorum.
Jungkook: E o zaman anlatsana.
Lisa: Olmaz.
Rose: Neden?
Lisa: Çünkü Jennie ye söz verdim.
Jimin: Jennie için endişeleniyiruz Lisa. Anlat işte.
Lisa: Offf bana dün anlatı. Rüyaların da bir ses duyuyormuş. Bu ses ona yardım falan ediyormuş. Ama kim olduğunu bilmiyormuş. Bu kadar.
Jisoo: Peki daha demin olanlar neydi?
Lisa: Bilmiyorum.
Jin: Sürekli 'sus' diyip duruyordu
Jimin: Kafasının için de bir ses duyuyor olmalı.
Rose: Ama ne sesi.
Jungkook: Bence bunları ikizim uyanınca ona soralım.
Yoongi: Kook haklı.
Lisa: Ona bir şey olmayacak dimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAMIN DÖRT ELEMENTİ (Bangtanpink)
FanfictionSeçilmiş sekiz kişi nin maceraları. Normal bir lise ye giderken. Karşılarına bir kadın çıkacak ve bu kadın onları güçleri ile tanıştıracak. Normal bir lise den özel kişilerin gittiği liseye gidecekler. Bu hikaye dotluğun hikayesi. Bu hikaye sevginin...