4.BÖLÜM

347 13 0
                                    

BİR AY SONRA

JENNIE NİN AĞZINDAN

Bizimkilerle güçlerimize alışmıştık. Evet bizimkiler yani Bts ve Blackpink. Bts ile çok samimiydik. Artak onlarda bizden biri. Bu ara da Magic Yatılı Lisesine gidiyoruz. Ora da güçlerimizi geliştiriyoruz. Ve hepimiz bu işte uzman olduk. Yeri ara da bir uğruyor. Rüyalarım da bazen o sesi duyuyorum. Ama bundan kimseye söz etmedim. Neyse şu an ders dinlemeliyim normal de ders dinlemem ama güçlerimi geliştirmem için dinlemem lazım.

Hoca: Bugün size dört elementin en güçlüsü olan ateş elementini anlatacam. Ateş elementi evrende sadece iki kişi de bulunuyor. Ve o iki kişi bu sınıfta. Ateş elementi evrenin en güçlü gücüdür. Bu elementli bir kaç artıdan güç de geliyor. Bu güçler ışınlanma,geçmişi görebilme ve düşünce okuma. Ateş elementi sahipleri çok özledir. Bir dahaki derse size sembol hayvanlarının özeliklerini anlatacam.

Sonun da zil çaldı. Bts ile her zaman ki kamelyamıza geçtik.

Jungkook: Normalde bu dersler çok sıkıcıdır ama bu sefer ilgimi çekti.

Lisa: Hoca o iki kişi bu sınıfta diyince çok havalı his ettim.

Jimin: Sen neden havalı his ediyorsun?

Jisoo: Jennie ve Yoongi o iki kişi sen değil.

Lisa: E sonuçta kimin kankaları.

Rose: Her zaman kendine bir pay çıkarıyorsun.

Jin: Neyse bu ders benim de ilgimi çekti.

Yoongi: Ben şimdi istediğim kişinin geçmişini görebiliyorum.

Jungkook: Evet.

Yoongi: Bir kişi hariç neredeyse dünya da ki herkes in geçmişini gördüm.

Lisa: Bir kişi hariç mi?

Yoongi: Evet o kişinin ne zaman geçmişini görmek istsem sadece karanlık görüyorum.

Jisoo: Garipmiş.

Jimin: Peki kim o kişi?

Yoongi: Jennie.

Bakışlar bir an da bana döndü bense ne var dercesine bakıyordum.

Jin: Jennie senin bu işten haberin var mı?

Jennie: Hayır.

Yoongi: Ne zaman senin geçmişini görmeyi denesem karanlıkla karşılaşıyorum.

Jennie: Demek ki geçmişim karanlıkmış.

Jungkook: Geçmişini anlatır mısın?

Jennie: Sebep?

Jin: Artık arkadaşız. Ve arkadaşlar birbirlerinden hiç bir şey saklamaz.

Rose: Ya bilmeseniz bir şey olmaz.

Yoongi: İyi de neden bilmemizi istemiyorsunuz?

Lisa: Çünkü bu öyle sıradan şeyler değil.

YAŞAMIN DÖRT ELEMENTİ (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin