JENNİE NİN AĞZINDAN
Masa başın da oturmuş Anka Kuşunu araştırıyordum. Saat gecenin biri. Kızlar uyuyor. Bu ara da bizim şu an da okuduğumuz lise yani Magic Lisesi yatılı. Bu okul üç binadan oluşuyor. Orta da ki bina da dersler işleniyor. Sağ bina kız yurdu. Sol bina erkek yurdu. Her odada En az dört en fazla altı kişi kalıyor. Tabii ki biz kızlarlayız. İki oda var. Birisi banyo diğeri yatak odası. Karşı karşıya dört yatak var. Yatakların yanın da çaışma masaları,dolap falan. İki tane de makyaj masası var. Yani ihtiyacımız olan her şey burada. Kütüphane den Anka Kuşu ile ilgili bir kaç eski kitap buldum. Onları okuyorum. Nedensizce bu Anka da beni çeken bir şeyler var. Bu sadece benim sembolüm olması ile ilgili değil daha farklı bir şeyler seziyorum ve rüyalarım da duyduğum o ses bunu kanıtlıyor. Efsanelere göre Zümrüdü Anka yeniden doğuşu simgelermiş. Hayvanların lideri olarak kabul ediliyormuş. Peki bu anka nın annem ile alakası ne? Annem benim ateşi simgelediğimi biliyor olmalıydı. Ama ben bu gücümü babam olacak o adamdan aldım. Bu işte bir iş var. Ve bu işin gerçeğini babam olacak o adam dan öğrenecem. Saatin geç olmasını umursamadan telefonumu çıkardım ve babam olan o adamı aradım. Bir kaç çalışta açtı.
Baba: Alo?
Jennie: Bana bak sana sormam gereken bir şey var.
Baba: Kızım sen misin?
Jennie: Ben senin kızın değilim. O kız o gün öldü.
Baba: Tamam. Hadi sor sen.
Jennie: Annemi neden öldürdün?
Baba: Bak Jennie ben yanlışlıkla.
Jennie: Yalan söyleme. Ateş elementine sahip olduğumu biliyorum. CEVAP VER. ANNEMİ SIRF BENİM ATEŞ ELEMENTİNE SAHİP OLDUĞUMU İÇİN Mİ ÖLDÜRDÜN?
Baba: Jennie...
Jennie: SANA CEVAP VER DEDİM!
Baba: Annen senin ateş elementine sahip olduğunu öğrenmişti.
Jennie: ÖĞRENMİŞSE NE OLACAKTI?
YA NE OLACAKTI ÖĞRENMİŞSE?Baba: Ben senin eteşi kontrol etiğini görünce anneni cadı sandım. Çok üzgünüm Jennie...
Bir şey demeden telefonumu kapatım. Kızlar benim bağrışıma kalkmış yanıma gelmişlerdi. Bana soran gözlerle bakıyorlardı. Telefonumu elimde sıkıp duvara fırlatım.
Jennie: HAYIR. Hayır hayır hayır.
Sürekli aynı şeyi tekrarlıyordum.
Rose: KRİZ GEÇIRIYOR!
Jisoo: ROSE İLACI GETİR. LİSA JENNIE YI TUT!
Tam duvara yumruk atacaken Lisa beni tutup durdurdu. Çırpınmaya çalıştım ama o kolarını bana dolamıştı. Rose elin de ilacım ile geldi. Jisoo ağımı zorla açıp hapı ve suyu içirdi ama ben yutmadım.
Jisoo: YUT ŞUNU!
Jisoo nun bağırması ile hapı yuttum. Yavaş yavaş çırpınmalarım durdu. Lisa bana daha sıkı sarıldı ve saçlarımı okşamaya başladı.
Lisa: Şşşş sakin ol. Biz buradayız.
Jennie: Benim yüzümden. Annem benim yüzümden öldü.
Fısıltı gibi çıkan sesim ile konuştum ama yine de kızlar beni duymuştu.
Rose: Jennie senin bir suçun yok.
Jisoo: Kendini suçlama.
Jennie: Benim yüzümden babam onu öldürdü. Benim yüzümden.
Gözümden bir yaş izinsiz akmıştı. Yüzüm de bir yol çizip Lisa nın omzuna düştü.
Lisa: Senin hiç bir suçun yok. Duydun mu beni? Hiç bir suçun yok.
Kafamı olumsuz anlamda salladım.
Jisoo: Tamam sakin ol. Hadi biraz uyu.
Kızlar beni yatağıma yatırdı.
Jennie: Benim yüzümden.
Lisa bateniyemi kaldırdı ve yanıma yatıp ikimizin üstüne geri örtü. Başımı göğsüne koydu ve beni kendine iyice yaklaştırıp bir eli ile bana sarılırken diğer eli ile saçlarımı okşamaya başladı. Jisoo ve Rose da bize gülümseyerek bakıyordu. Lisa onları başı ile 'Siz yatın' dedi. Onlar da üstelemeden kendi yataklarına gittiler.
Lisa: Senin yüzünden değil. Şimdi bunu düşünme ve uyu.
Lisa ya daha çok sırnaştım. Kendimi korumasız his ediyordum. Lisa nın kokusu beni mayıştırmıştı. Annem gibi kokuyordu. Annem in de kokusu çilek gibiydi. Ona daha sıkı sarıldım ve sakinleştirici kokusu ile uykuya daldım.
Lisa nın yanın da kendimi farklı his ediyordum. Normal asi hallerim den ona sarılınca eser kalmıyordu. Ona sarıldığım da yavru kedi gibi oluyordum. Yıllardır çektiğim anne özlemi onun kokusu ile yok oluyordu. İşte bu yüzden onun yeri ben de başkaydı. Jisoo ve Rose u da çok seviyorum ama Lisa ile biz farklıyız. Lisa nın dediği gibi 'biz en iyi arkadaşlarız'
DEVAMI 6. BÖLÜMDE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAMIN DÖRT ELEMENTİ (Bangtanpink)
FanfictionSeçilmiş sekiz kişi nin maceraları. Normal bir lise ye giderken. Karşılarına bir kadın çıkacak ve bu kadın onları güçleri ile tanıştıracak. Normal bir lise den özel kişilerin gittiği liseye gidecekler. Bu hikaye dotluğun hikayesi. Bu hikaye sevginin...