JENNİE NİN AĞZINDAN
Ses: Jendeukie artık büyük bir görevin var.
Jennie: Sen kimsin?
Ses: Bunu çok yakın da öğreneceksin Jendeukie.
Jennie: Ben ateşi kontrol edemem bu çok zor.
Ses: Sen evrenin en güçlü kişisisin. Bunu başarabilirisn Jendeukie.
Jennie: Bu kadar güç çok fazla.
Ses: Başaracaksın. Ben sana inanıyorum. Ama şimdi gitmen lazım.
Jennie: Nereye?
Ses: Arkadaşlarının yanına. Senin için çok endişeliler.
Jennie: Annemin yanına gitmek istiyorum.
Ses: Olmaz sen yaşamalısın Jendeukie. Lisa nın sözünü hatırla.
Jennie 'Bizi bırakma'
Ses: Onların sana ihtiyacı var Jendeukie. Senin de onlara. Annen bekleyebilir.
Jennie: Ama annemi çok özledim.
Ses: Eğer gidersen arkadaşların da seni çok özler Jendeukie.
Jennie: Haklısın. Onları bırakamam.
Ses: İşte böyle.
Jennie: Peki bana yardım edecek misin?
Ses: Sana bir ipucu. Annen den hatıra olan kolyeye bak. Sana güveniyorum Ateş Prensesi.
Gözlerimi yavaşça açtım. Beynimde o sesin söyledikleri vardı.
Rose: Uyanıyor.
Etrafıma bakınca kızları,çocukları ve Yeri yi gördüm. Ev deydim. Koltukta uzanıyordum. Başım çok ağrıyordu.
Yeri: Jennie iyi misin?
Bir şey demeye gücüm yoktu bu yüden sadece başımı sallamakla yetindim.
Yeri: Aşırı acıdan ve güçten bayıldın. Ve ölümden döndün.
Lisa: İstediğin bir şey var mı?
Jennie: S-su.
Lisa hemen mutfağa gitti bir bardak su ile geldi hafiften başımı kaldırdım ve Lisa suyu bana içirdi.
Yoongi: Beş saatir uyuyorsun.
Jennie: H-hayvanım?
Yeri: Jennie omzun da anka kuşu var. Bu inanılmaz bir şey evrenin en güçlüsü olduğunu biliyordum ama bu kadar güçlü olduğunu bilmiyordum. Jennie istersen dünyayı elini şıklatarak yok edebilirsin.
Jennie: K-kolye.
Yeri: Ne kolyesi?
Jisoo: Anne nin kolyesi mi?
Onu başımla onayladım. Elimi yavaşça kafamın arkasına götürüp kolyeyi çıkardım be Lisa ya uzatım. Kolye de anka Kuşu vardı. Annem den kalan tek şey. O ses de bundan söz ediyordu.
Yerim: Bu inanılmaz. Senin kaderin önceden yazılmış Jennie. Annen böyle olacağını biliyormuş.
Onu başımla onayladım.
Yeri: Şimdi biraz dinlen sonra konuşuruz.
Bir şey demeden gözlerimi kapatım. Ve kendimi uykuya bıraktım.
SABAH
Sabah uyandığım da etrafa baktım. Başım fazla ağrımıyordu. Salon da uyumuştum. Yanım da ki sehpanın üzeinden kolyemi aldım ve boynuma geri taktım. Saat 08.45 di. Herkes uyuyordu. Derin bir nefes alıp ayağa kalktım ve yukarı katta ki odama çıktım. Bir banyo yapıp üstümü değiştirdim. Üstüme her zaman ki siyah ve rahat kombinimi giydim. Geri ceketimi de üzerine geçirip en üst kat yani üçüncü kata çıktım. Üçüncü kat bizim spor odamız. Kum torbaları,ağırlıklar,koşu bantları ve bir sürü şey. ellerimi sarıp kum torbasına yumruk atmaya başladım. Her şey bir an da oldu. Bts,yeri,güçler, o ses ve bir sürü şey. Ben kum torbasına sert yumruklar atamaya devam ederken bir el bileğimi tutup beni durdurdu. Yanıma baktığım da bu kişi Lisa ydı. Ona soran bakışlar attım. O bileğimi bırakıp konuştu.
Lisa: Daha yeni uyandın ve dün ölümden döndün biraz dinlenmen gerek.
Jennie: Lisa ben iyim.
Lisa: Ama ben değilim.
Jennie: Neyin var?
Lisa: Seni dün o halde görmek canımı yaktı. Senin için endişeleniyorum.
Derin bir nefes alıp. Lisa yı bu sefer ben bileğinden tuttum ve minderlere ilerleyip oturtum. Ben de yanına oturdum.
Jennie: Ben iyi olacam Lisa.
Lisa: Ama Yeri nin dediklerini duydun.
Jennie: Onun dediklerini bilmem ama bildiğim bir şey varsa o da size asla zarar vermeyeceğimdir. Ben sizi üzecek hiç bir şey yapmam. Benim ölmeme üzülürseniz ölmem. Size zarar vermeyi asla denemem. Ben sizi asla bırakmam Lisa.
Lisa: Bizi asla bırakmayacağına söz ver.
Jennie: Söz.
Kolarını boynuma sardı. Ben de kolarımı beline sarıp onu iyice kendime çektim ve sım sıkı sarıldım. O kafasını boyun girintime koyunca ben de bir elimle saçlarını okşadım.
Jennie: Her zaman yanınızdayım.
Biliyorum ben sert ve soğuk biriyim. Ama kızlar üzgünken bu sert halimden eser kalmıyor...
DEVAMI 4. BÖLÜMDE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAMIN DÖRT ELEMENTİ (Bangtanpink)
ФанфикSeçilmiş sekiz kişi nin maceraları. Normal bir lise ye giderken. Karşılarına bir kadın çıkacak ve bu kadın onları güçleri ile tanıştıracak. Normal bir lise den özel kişilerin gittiği liseye gidecekler. Bu hikaye dotluğun hikayesi. Bu hikaye sevginin...