Reggel a srácok egy vödör hideg vízzel keltettek fel engem.
-Nemár srácok mi a fenéért öntötetek le vízzel korán reggel-morogtam az orrom alatt álmosan, majd át fordultam a másik oldalamra.
-Drága Harry hercegnőnk 12:00 van ideje, hogy gatyába rázd magad megyünk Liamnek becserkészni a jövendőbelijét- ugrott Louis nevetve a hátamra.
-Mrmümhümüü hagyatok már nekem még a dél korán van, menjetek nélkülem- morogtam kínomba, miközben a hátamat simogattam, amire Louis ráugrott.
-Hát akkor gyerünk srácok menjünk és hagyjuk itt ezt a tökkelütöttet, majd én megismerkedek a Beka szexi legjobb barátnőjével- húzza perverz mosolyra a szályát Zayn.
-Milyen szexi barátnő- ugrok ki az ágyból nagyra nyitott szemmel. -Meg milyen Beka- kérdezem miközben el kezdtem szaladni ki a folyosóra -Miről maradtam már le megint- ordítom a fürdőszobából ki, mivel elkezdtem életembe először 5 perc alatt elkészülni.
-Na tessék, hozzá mondtad a szexi jelzőt és már kész is- mondta Niall nevetve mikor beestem a szobámba.
-De most mond meg Niall barátom, hogy a csaj nem szexi- vonogatja a szemöldökét Zayn.
-Nem tagadom- szólalt fel Niall és Louis is egyszerre, majd egymásra néztek mind a hárman és elröhögték magukat. Oda fordulok Liamhez kérdő fejjel és várom a magyarázatát. Mikor meglátja a fejemet rögtön bele is kezd.
-Nos a teljes történet az, hogy egyszer elmentem sétálni, majd egy kis kávézóba találtam magam- nevet fel. -Nagyon kevesen voltak ott, pedig isteni kávékat készítenek- gondolkozott el.
-De hát, hogy jön a képbe Beka és a szexszi barátnő- mondom a kelleténél hangosabban, hogy visszarántsam Liamet a gondolataiból. -Mármint.....- vakarom meg a homlokomat miközbe mind a négyen felnevetnek.
-Látom a lényeg megmaradt haver- nevet Liam.
-Na jó inkább folytasd- morgom az orrom alatt vörös fejjel, miközben az ajtót zártam be.
-Nos a kávézóba egy írtóra kedves és szép lány szolgált ki- kezdett el pirosodni és mosolyogni. -Szinte minden napomat ott töltöttem, mert nem tudtam a lány beosztását- mondta zavarodottan, miközben a szenvedésén nevetett. -Beka csinálja a legjobb karamellás lattét- mondta maga elé meredve. -De jó is az a latte- nyalta meg a szája sarkát.
-Liam haver már megint eltértél a tárgytól- mondom nevetve. Pont ekkor léptünk be a kávézóba. És ahogy mondta Liam alig tartózkodtak a kávézóban. Nagyon barátságos kis hely. Egyből meg is szerettem.
-Megyek és le adom a rendeléseket- mondta Liam. -Többiek a szokásos igaz- nézett végig a társaságon. Majd megakadt a szeme rajtam. -Te mit kérsz Harry- kérdezte.
-Egy expressot- mondom neki miközben megyek a fiúk után egy pénztárhoz közeli helyre.
-Srácok miért ide ültünk- kérdezem.
-Azért Harry mert itt rá látsz a pénztárra de ők nem szúrják ki egyből, hogy ki ül itt, csak ha alapból ide akarnak nézni- mondja Zayn. -És nem is hallanak minket- tette hozzá.
-Kire gondolsz a kiszúrás alatt- kérdezem értetlenül.
-Látod azt a csajt aki Liamet szolgálja ki- kérdezi Louis miközben a pénztárhoz fordul. Oda fordulok én is, majd folytatja. -Na ő Beka- mondja. -Érte van úgy oda Liam- mondja nevetve. -De a csaj még nemis tudja- neveti ki barátját
YOU ARE READING
A Moment
Teen Fiction-Miért csináltad!- kiáltja a szakadó esőben. -Azért mert nem bírom nézni!- mondom neki hangosan. -Mit?- kérdezte hitelenkedve. -Azt szépségem, hogy a báloktól kezdve és a bulikon amin néha részt veszünk minden fiú és férfi utánad...