*AhReum POV*
Másnap reggel arra keltem, ahogy LuHan a vállamat rázogatja, és próbál felkelteni. Nem értettem, hogy mit akar tőlem korán reggel nálam, a szobámban, ráadásul a vámpírok székhelyén. Egyáltalán nem tartottam okos döntésnek, túlságosan veszélyes az, hogy ő itt legyen.
Aztán szépen lassan, de észrevettem, hogy nem LuHan, hanem én vagyok eltájolódva. A fenekem sajgott, ugyanis egész éjszaka a pincében maradtam. JongIn még mindig az ölemben volt, rögtön rájöttem; itt aludtam vele...
- Miért aludtál itt? – kérdezte feszülten, miután leguggolt hozzám.
- Kivételesen nem volt miért itt hagynom JongInt, és te se voltál itt, hogy felrángass – mosolyogtam rá, miközben megpaskoltam a fejét.
- Mit csináltatok, míg nem voltam itt? – szűkítette össze a szemeit. – Lemerem fogadni, hogy átkoztad a bilincset.
- Pontosan – raktam le óvatosan JongIn fejét a földre. – De azért ne szárnyaljon túl messzire a perverz gondolatod!
- Nem is tette – emelte fel durcásan az állát.
- Megyek suliba – jelentettem ki. – Oh, egyébként igazán adhatnál szegénykémnek egy párnát a feje alá, meg szerintem egy matrac se lenne túlzás – kacsintottam, majd eltűntem LuHan szeme elől.
Biztosra veszem, hogy utálta, amikor ezt csináltam. Lehetséges, hogy épp ezért csináltam előtte annyit. Habár nem csak előle, hanem mások elől is imádtam egyik pillanatról a másikra köddé válni. Ez az egyik legjobb dolog abban, hogy vámpír vagyok.
Először hazamentem, hogy le tudjak zuhanyozni, és át tudjak öltözni. Tegnap elmaradtak ezek a dolgok, ettől pedig felettébb kényelmetlenül éreztem magam. Ráadásul furcsa lett volna, hogyha ugyan abban a ruhában megyek be a suliba, mint tegnap...
Az emberek egész biztosan megbámultak volna, a farkasok pedig elkezdtek volna elméleteket gyártani. Nem az azonos ruha miatt, hanem azért, mert piszkos. A földön való alvás miatt nem voltam a legtisztább, ami elég érdekesen jönne ki.
Miután végeztem a szükséges dolgokkal, mint mindig a tükör elé álltam. Tekintetem a számra vándorolt, amit követtek az ujjaim. Elvarázsolva kezdtem végighúzni őket az ajkamon.
A tegnapi emlékek vízesésként hullottak az elmémbe. Ahogy fokozatosan lemostam JongInt, ahogy tekintetünk összekapcsolódót, ahogy szeme ajkamra vándorolt. És persze ahogy megízleltük egymást...
Annyira csodálatos volt az egész, JongIn, a gesztusai, a csókja... Ahogy a húsos szája felfedezte az enyémet. Már csak a történtek gondolatától is libabőrös lettem. Akartam. Jobban, mint eddig bármi mást. Vajon... a vámpírok ezt érezhetik, amikor vérre vágynak? Vagy az sokkal erősebb? Esetleg az én érzéseim erősebbek?
ESTÁS LEYENDO
영원히 | EXO - KAI
FanficA farkasok és a vámpírok évek óta egymás ellenségei. Mindkét félnek megvan a saját fegyvere, amit szükség esetén felhasználhatnak egymás ellen. De mi történik akkor, hogyha az egyik fél belülről korántsem olyan kiegyensúlyozott, mint azt mutatja? A...