*AhReum POV*
Mint egy mániákus téptem a hajam, és fogdostam egymás után a tincseimet. Kék... Fehér... Kék és fehér. Te jóságos Isten, kék és fehér lett a hajam! Oké, Han AhReum, ez csak haj, csak a hajad és egy kis szín, majd lenő, mint egy hajfesték... Vagy nem?
Aish! – vertem az öklömmel a tükörbe, ami szétrepedt, darabokra hullott, és hangos csörömpöléssel ért a földre. Összerogytam, az egyik tükördarabot a kezembe vettem, majd szorítani kezdtem. Valahogy ki kellett adnom a bennem tomboló érzéseket.
Az eldeformálódott arcomat néztem a törött tükördarabokban; láttam amint a fogaim összeszorítom, ahogy egy könnycsepp elhagyja a szemem sarkát, és félúton piros színt vesz fel a tükrön lévő vércseppek miatt.
Darabokban volt a tükörképem, csak úgy, mint én és az életem.
Egy kéz simult arra a kezemre, amelyikben a törött tükördarabot szorongattam. Meglazította az ujjaim, mire a darabka a többi közé hullott. A másik kezemen is megéreztem érintését, rám szorított, majd felemelt a földről. Maga felé fordított, hagyta, hogy kisírjam magam a karjai között, miközben próbált csitítgatni.
Szerettem volna, hogyha JongIn az a személy, aki megvigasztal. Aki a karjaiba zár, és azt mondja: Minden rendben lesz, AhReum, én itt vagyok neked. De ő erre nem volt képes, pedig ő lett volna az egyetlen az egész világon, aki igazán segíthetett volna.
Ennek ellenére jól esett LuHan igyekezete, hogy próbál rajtam segíteni, annak ellenére is, hogy megöltem a barátnője unokatestvérét. Itt volt, hogy támaszt nyújtson, hogy tartsa bennem a lelket, ahelyett, hogy JiMinnel lett volna.
JiMin... most biztosan utál. Ráadásul még LuHan is itt van, pedig neki nagyobb szüksége lenne rá. Legalábbis azt hiszem.
- Nem itt kéne lenned – töröltem meg az arcomat.
- JiMin az Alfával van. Ha akarnék, sem tudnék vele lenni – nevetett fel keserűen.
- Már keresnek? – estem kétségbe, LuHan bólintott.
- Ez az a hely, ahol utoljára fognak keresni téged. Az Alfa még nem tudja mi vagy, de... AhReum el kell menned innen. Ha megtalál, és rájön, hogy mi vagy, akkor... - hadart idegesen.
- Megöl, igaz?
- Nem. Tudja, hogy az megváltás lenne. Ugyan arra a sorsra fogsz jutni, mint JongIn. Azzal a különbséggel, hogy téged egy olyan ember fog őrizni, aki utálni fog. Én JongIn oldalán állok, de te teljesen más helyzet vagy. Az Alfa utódját ölted meg, a következő vezérüket. Mindenki... utál – világosított fel, minden egyes szavából áradt a sajnálat.
- JiMin... El fogja mondani, hogy itt vagyok, ugye?
- Nem tudnám elmondani mit, érez most irántad, de rettentő nagyot csalódott benned, ennek ellenére nem felejti el, hogy mit tettél értünk. Nincs ellened, de melletted sem – kezdte el összeszedni a tükördarabokat.
KAMU SEDANG MEMBACA
영원히 | EXO - KAI
Fiksi PenggemarA farkasok és a vámpírok évek óta egymás ellenségei. Mindkét félnek megvan a saját fegyvere, amit szükség esetén felhasználhatnak egymás ellen. De mi történik akkor, hogyha az egyik fél belülről korántsem olyan kiegyensúlyozott, mint azt mutatja? A...