Zvonek

39 7 0
                                    

Po tom co odešel Krist a Dave jsem si sedl na postel, vyndal jsem obrovskou krabici z pod postele, a prohlížel jsem si vzpomínky na Nirvanu a na to všechno. Při prohlížení mi ukáplo pár slz, chvíli jsem nad tím přemýšlel ale nakonec jsem vytočil Krisovo číslo. Jakmile začalo vyzvánět, ozval se zvonek.
,,Courtney, jdi otevřít"
,,proč mám pořád otevírat já? To nemůžeš zvednout prdel a jít otevřít sám? "
,,teď nemůžu, nemám vůbec čas"

Krist to konečně zvedl

,,Ahoj, co potřebuješ Kurte?"
,,sice se bojím zeptat ale..."

,,Ale co?" objevil se v ložnici Dave
,,kámo co ty tu děláš?"
,,přišel jsem s nápadem!"
,,tak řekne mi někdo co se děje?" řekl Krist
,,počkej Krisi, hned ti zavolám." a ukončil jsem hovor.

,,Jaký nápad?" zeptal jsem se tak stydlivě, srdce mi u toho bušilo jako o závod, prosím ať řekne tu otázku, PROSIIIIM...
,,no napadlo mě že bychom"
,,JO! PŘESNĚ VÍM CO CHCEŠ ŘÍCT! JOOOO! Napadlo mě úplně to stejný! "
,,No doufám že myslíme oba stejnou věc" zasmál se Dave
,,tak to řekněme najednou, 3,2,1 teď!"
,,BÝT ZNOVU KAPELA"

zařvali jsme na celej barák
já jsem se prostě radostí rozbrečel, konečně to aspoň z jednoho z nich vypadlo, teď nic nesmím posrat...

,,No ale co na to bude říkat Krist?" řekl Dave
,,Tak víš co? Já mu znovu zavolám a nějak mu to řekneme"
,,no dobře ale mluvíš ty"

Telefon už vyzvání a mně opět buší srdce, tentokrát strachem co na to Krist řekne.

,,No už jsem si myslel že si na mě zapomněl a nezavoláš"
,,hele máme takovej nápad, co kdyby jsme byli zase kapela? Dave proti tomu nic nemá."
Než jsem to vykoktal Krist se zeptal.

,,a co na to naši fanoušci? Nemůžeme se pořád rozpadat a zase dávat dokupy. "
,,Vždyť jsme se rozpadli poprvé, lidi nás žerou, nemůžeme si prostě jen tak skončit" řekl Dave

Já jsem už radši ani nemluvil, nechal jsem to vše na Daveoj, všechno to byla prostě moje vinna, neměl jsem rozpoutat tu brutální hádku, když někdo z nich řekl že Courtney je kurva. To jsem totiž ještě nevěděl že mě podváděla.
Chvíli jsem neposlouchal jejich hovor a byl jsem hluboce zamyšlený, z ničeho nic začne Dave ječet na celej barák, což mě úplně probralo.
,,JOO! KLAPLO TO! KURTE SLYŠÍŠ TO? JSME ZASE KAPELA! KURVA JOO! KRIST ZA CHVÍLI PŘIJDE! "

Opět jsem se rozbrečel radostí, a šel jsem hledat písničky co jsem napsal když jsme se nebavili.

Po asi hodině konečně přišel Krist, a se svojí basou. Díky bohu bicí doma mám takže Dave si nic nemusel nosit.

Ukázal jsem jim všechny písničky co jsem napsal a společně jsme hráli.

,,Tohle mi tak chybělo" řekl Dave
,,Nám taky " řekli jsme s Krisem

Ale přijde mi že se teď vše stává nějak na rychlo a hrozně neočekáváně, jak kdyby to měl být sen, pokud to je sen, nechci se z něj nikdy probudit.

Po asi 3 hodinách hraní jsme se rozhodli že musíme oslavit návrat kapeli, Courtney nebyla moc nadšená, ale byla ráda že jsem aspoň trochu šťastný a mám upřímný úsměv na tváři.

Pili jsme alkohol, na drogy díky bohu nedošlo, pokud nepočítám trávu. Pořád jsme ale nevěděli jak náš návrat oznámíme fanouškům.

I think I'm just happy [Kurt Cobain] Kde žijí příběhy. Začni objevovat