Nic víc už nepotřebuji

36 6 0
                                    

Uběhl už tak týden od našeho návratu, já vím, neměl jsem čas psát, pořád jsme zkoušeli, to mi snad můžete odpustit. Už se o našem návratu psalo všude v novinách a byla toho plná televize, lidé opět vymýšleli všelijaké teorie našeho rozpadu, fanoušci byli šťastný a my byli hrozně rádi že jim opět můžeme vytvářet úsměvy na tvářích. Bože jak moc mi tohle všechno chybělo, jak jsem mohl bez toho vydržet, už to prostě nesmím posrat! Zrovna když se vám chci svěřovat tak mě zas volá Frances, co zas může chtít.

,,tati je to hezký? " ukázala mi obraz co namalovala,
Chvíli jsem na to koukal s otevřenou pusou dokořán a vykulenýma očima, bylo to opravdu nádherný.
,,Zlatíčko, to je tak krásný, máš prostě talent, jsem na tebe pyšný"
Frances se usmála svým krásným úsměvem a dál malovala.
Miluji ty večery s mýma milovanýma holkama, když si všichni 3 zpíváme u krbu, Frances se učí hrát na kytaru, nojo nezapře svoje rodiče. Hrozně by chtěla být malířka a zpěvačka, ale nechce aby ji všichni měli rádi jenom kvůli tomu že je dcera toho slavného Kurta Cobaina a slavné a kontroverzní Courtney Love. Venku už se začíná stmívat, na chvilku si odskočím vyvenčit našeho psa, mimochodem jo, pořídili jsme si pejska, je to francouzský buldoček jménem Frank.

20:48

Už jsem konečně přišel domů, Frank opět chtěl delší procházku, a to zrovna pršelo, ale tak co bych pro našeho miláčka neudělal.  Ve 21:00 se zase sejdeme všichni 3, teda vlastně 4 když počítám Franka, v obýváku a uděláme si zase krásný rodinný večer, já to tak miluju!
Zítra opět přijdou kluci a budeme zkoušet, za měsíc nás čekají nový koncerty po rozpadu, startujeme v Seattlu, jak jinak.

Taky jsem se vám málem zapomněl pochlubit že mi konečně doktoři předepsali ty správný prášky na moje bolesti žaludku, je to pryč! Už přes 4 roky, ale nesmím to zakřiknout.
Nooo, nemůžu vám tady psát úplný román, je skoro 9 večer a já si jdu užívat rodinnou pohodu se svýma holkama <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 02, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I think I'm just happy [Kurt Cobain] Kde žijí příběhy. Začni objevovat