Is here that stories in waiting of opinion will be placed and those who will have the sign "✔️" will be already done.I will put also the number of stars "⭐️" of all the stories.
N.B: Well I noticed that some people find it hard to be able to read all the stories of the other participants so I would say this. You must read the stories of others after I have published my opinion on it but you do not have to read all the chapters. You can read the bare minimum as long as it allows you to assign the stars. You also don't have to write long impressions. Just say whether you liked the story or not. But I insist that each of the participants must assign a number of stars to the stories of the others. This is the rule. If a person does not respect it, I will just remove his story from the book. This note is for those who are too lazy to read all the chapters or don't have enough time to read them all, thank you for your understanding.You got to read only the stories in English because your registered in that language.It's evident.
-L'Affaire Bob by @Rarefan
-A Warrior through and through by @AlanJoeDraws
-Lost Gravity by @LAJamesthewriter
-Life without you by @ellsiewrites
-Addiction by @JessieTheMikaelson
-Toxic life by @bayshors123
-In a heartbeat by @TheAwesomeAliyah
-Beyond the dreamgirl by @TheaTomilson
-Starborn by @starpolaris
-The Town Slut by @ivyrenAl
-Wrong lies by @queensalsabeel
-He just refuses to die by @xFancyAfx
-It all started with a slap by @-21darkpoet14-
-There's something wrong with Theodora by @YasminHibbs90
- Mystically Mixed by @Jean_Cutler
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
C'est ici que les histoires en attente d'avis seront placées et celles qui auront le signe "✔️" seront déjà faites.J'inscrirai également le nombre d'étoiles "⭐️" de chaque histoire.
N.B: Bon j'ai pu constater que certains ont du mal à pouvoir lire toutes les histoires des autres participants alors je dirais ceci.Vous devez obligatoirement lire les histoires des autres après que j'aurais publié mon avis dessus mais vous n'êtes pas obligés de lire tous les chapitres.Vous pouvez lire le strict minimum du moment que ça vous permettra d'attribuer les étoiles.Vous n'êtes pas non plus obligé d'écrire de longues impressions.Juste dire si l'histoire vous a plu ou pas.Mais j'insiste bien que chacun des participants doit attribuer un nombre d'étoiles aux histoires des autres.C'est la règle.Si une personne ne la respecte pas,j'enlèverais juste son histoire du book.Cette note est pour ceux qui ont la flemme de lire tous les chapitres ou qui n'ont pas juste le temps de tous les lire.Merci pour votre compréhension.Vous allez juste lire les histoires écrites en français parce que vous vous êtes inscrits dans cette langue évidemment.
-PIERRELISAYNE:La signification du verbe Aimer de @toiledesentiments ✔️ (36 ⭐️)
-Inside a life de @coco1911caline ✔️ (11,5 ⭐️)
-59 jours de @oOLynetteOo ✔️ (6 ⭐️)
-Play: 1.Peur de @LesBibis ✔️
-Ils avaient tous un rêve de @leorera ✔️
-Keep It Secret de @Ines_Akb
-The Gold Knight de @Axellehistory
-Courtisanes de @theladyinblack013
-DESTINY-Jemma de @Paroles_Fleuries
-I think I'm sad de @_Eloyse_
-Salope de @mademoiselleengalere
-Mon Ancrage de @Jenniferloucica13
-Prisme Tome 1: L'éveil de @Violette_Lewis
-Petit papillon y était pourtant presque de @soleilah05
-Golden Sun: Skáld de @crdtmn
-Edelweiss: Une ascension pour la protéger de @majucaz
-Le jour où tout bascula de @coolmaelle
VOUS LISEZ
My Followers Book [Français-English] EN PAUSE
Разное[...] : In ENGLISH {...}: en FRANÇAIS ~ FRANÇAIS ~ { Étant donné que je suis une mordue de lecture, j'ai décidé de créer ce livre spécialement et uniquement pour mes abonnés. Je sais qu'il est commun d'avo...