21. Ron 13 WRZEŚNIA

2.6K 31 8
                                    

ronweasley: Nie wiem od czego zacząć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ronweasley: Nie wiem od czego zacząć. Po pierwsze nie powinienem robić tegi przez ig ale cóż, jakbym do was podszedł nikt by nie chciał ze mną gadać. Przez ostatni miesiąc byłem dla was strasznie chamski i cholernie tego żałuje. Jest mi strasznie głupio. Przepraszam was wszystkich z całego serca a szczególnie Hermionę. Tak naprawdę nigdy bym o tobie tak nie pomyślał. Rozmawiałem ostatnio sporo z Harrym i otworzył mi oczy. Ślizgoni przepraszam was za to, że byłem takim dupkiem ale bałem się. Bałem się tego, że stracę moich przyjaciół. Kiedy Hermiona zaprzyjaźniła się z Adrianem poczułem się najzwyczajniej zazdrosny. Tak samo jak wtedy kiedy wszyscy moi przyjaciele zaczęli się z wami kolegować a potem przyjaźnić. Byłem też podburzany przez jedną osobę, która nakręcała moją niechęć do was. Zerwałem z tą osobą kontakty i nie będę jej tu wplątywać. Malfoy ciebie też szczególnie przepraszam, że zasugerowałem, że skrzywdzisz Hermionę. Naprawdę nie chcę was stracić. Wiem, że moje przeprosiny to puste słowa ale mam nadzieję, że chociaż część z was mi wybaczy, chociaż w zasadzie na to nie liczę. Chciałem wam tylko to powiedzieć.

♡ hermionagranger, ginnyweasley, harrypotter, lunalovegood, parvatipatil, hannaabbott, cormacmclaggen, seamusfinnigan, padmapatil, lavenderbrown and 2573 others.

[Wyłączono możliwość komentowania]

Hogwarts InstagramOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz