9~fejezet

647 33 0
                                    

Ismét csókba hívtam, egyik kezemmel elkezdtem pocakját simogatni, majd elválltam tőle és lehúztam. Ajkaira tapadtam és kezem elindult nadrágjához, már húztam volna le róla, de kezeimre fogott.

-Énh még erreh nem állok készenh.-lihegett.

Kelletlenül néztem rá majd lemásztam róla és elindultam a konyhába. Előszedtem kabátom zsebéből a cigarettát és az öngyújtót, majd meggyújtottam és mélyen beleszívtam, nem sűrün szoktam dohányozni, csak ha elveszteném az önuralmam, nem akarom ezt most Taevel elbaszni, de ha most ezt nem szívom el akkor biztos szétszedném szegény fiút. Szerintem most inkább haza megyek. Nagyon feldühített, hogy így felizgatott, erre meg benyögi, hogy erre ő nincs felkészülve. Már indultam volna haza, de hallottam, hogy lejön a lépcsőn és elém siet.

-Kook, kérlek neharagudj rám. Nem akartam neked csalódást okozni.-állt velem szembe.

-Ne emészd magad, nem történt semmi.-mondtam semlegesen, de belülről még mindig fortyogtam a dühtől és legszívesebben, büntetésként ájulásig basztam volna.

-Kérlek, látom, hogy bánt.-mondta szomorúan és atölelt. Csak álltam. Ő felnézett rám és pipiskedve adott egy puszit.

Minden dühöm elszállt.

Nem akartam, hogy ez csak egy puszi legyen. Így csókba hívtam. Egyből átdugtam nyelvem szájába és elkezdtem fektérképezni belülről. Közben derekára fogtam és elkezdtem simogatni. Többször akarok vele csókolózni.

Mint mindennek, ennek is vége kellett, hogy szakadjon, pihegve váltunk szét.

-Menjünk aludni Kookie.-mosolygott rám.

-Oké.-mososolyogtam rá.

Elindultunk felfelé, de mielött a lépcsőhöz értünk volna gyorsan felkaptam menyasszony pózba.

-Úristen Kook, a frászt hoztad rám.-boxolt vállamba.

Én csak büszkén elmosolyodtam, miután felértünk elvittem az ágyig majd befektettem és én is befeküdtem mellé.

-Jó éjt Kook.-nézett mélyen a szemembe.

-Jó éjszakát.

Nem kellett, hogy átöleljem, ő bújt hozzám és ölelt át szorosan. Elmoslyodtam és hajába pusziltam. Majd lassan elnyomott a mély álom

Érzelmek Nélkül|VKook {BEFEJEZETT}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora