Eve geri dönüş

39 2 0
                                    


Alarmın çalmasıyla birlikte uyanmıştım. (alarm multimedya devamında dinleyin hikayeyi okruken fln fişmekan). şu an believemiyorum. Şenay beni uyandırmaya gelmemişti. yani... heşrey bu kadraaam ıydı. dün akşam kafamı kurcalayan o konhu... şuydu ki... acaba tantuni üstüne su içsrm midemi bozar mıysıd? neyse çok da önemli deği düşü nmeye gerek yok. sinirimden pırlanta adöküm gömleğimi giydim. yani kendime çokta fazla özenememiştim .ünkü .ok sinirliydim.  çünkü... artık süslenmeyecektgi bşle... önemi yoktu ki sinirdemnnn!!!211!! o yüzde aniden evden çıkıp süslenmeyecektim.

Makyaj masama oturdum. makyaj masama oturmak bana kuzeyi hatırlattı. abartılı siyah bir makyaj yapmasını istiyordum. önemsemedğim için tek tek kirpiklerime altın kaplama özel üretim rimelimi kirpiklerime sürdüm. safir kaplama kapağı yakutla bezenmiş fontotenmiden yüzüme sürdüm. zümrüt kutumun içindeki konsilırımdan sürdüm. daha sonra kaşlarımı annemin bana hediyww aldığı 400.000 liralık tamamı elmastan oluşan kaşl kalemiyle doldurdum. babamın doğum günü hdediyesi olarak bana verdiği mayamideki evi zatarak aaldığı 6 milon dolardılk içinde hakiki zümrüt tozu bulunan bakedimden yaptım. pembe ellmas kaplı olan far paletimden bol pşigmentli simli siyah farımı seçtmi, yavaş yavaş dağıtarqak dözlerime sürdüm. daha sonra dışı altın kaplama, içinde de elmas tanecikleri olan eyelinerimi sürdüm. E bari rujumu da sürem. yakut parteküllerniden oluşan rujumu (youtube simgesi kırmızısı) zürdm. Highlighter olarak, aydan getirilen taşlardan oluşturulan highlighterimden sürdüm. saçlarım doğltuna föndlüydüf o yüzden dokunmamam gerek yokt. Pırlanta gömleğime takım olarak siyah kısa eteğimi giysdim. Alltına 20 cm önü kapalı bot topulkuları giydim. ve odadan dışarı çıktım. sonra tekrar içerie giridm. Şenaya olan sinirimi gidermek için odada en var ne yok dçktğm uğraşsın şırfıntı. Ben Deniz girit. Ben Asil Melez Deniz Girştle uğraşmak neymi ş anlasın. sonra odadan çıktım.

Karşımda kimi görecektim... Pelin Baynazoğluzadegilzenginzoylar yani üvey kardeşim. sanki... sinsiliğini gizler gibi sade giyinmişti... üstünde gerçk altın ipliklerden yapılma gömlek vardı. ne kadsr sade ve ezikti. Ailemize laf getirecekti bu sade giyimiyle şırfıntı. Annem onu destekledikçe çok yüz bulurdu b u ezik. pisliik kenar mahallle dilberi. şırfıntı. pis ık ıyk viyk öğğk. Göz devirdim omuz silktim iç çektim. Yavaş yavaş merdivenlrden indim. Anneö ve babam kahv altıda bizi bekliyoruladuru. İkiömiz de kahvaltıya otrunduk. babam eli telefondayken elini her yukarı kaydırdığında annem yerinde duramıyordu. babam telefonfda sık sık elini aşağıya yukarıa hareket ettiriyordu. bizim geldiğimizi görünce telefonun kilitini kapatıtı ve derin derin bana baktı. Derin erin nefes çekti omuz silkti göz devirdi ve"seni dün ismet abinin dükkanında bi çocukkla görmüşler" dedi.Baba valla bi şe y yok araımzda dedm.babam "gizemli ailesiyle düşman olduğumuzu biliyorsun değil mi?" dedi. "biliyorum babişşş, ateş tantuni yememe yardım ediyordu. sadece tantunisini ağzıma verdi" dedim. babam da "tamam inanıyorum sana" dedi. Ardından Pelin Baynazoğluzadegilzenginsoylar yani üvey kardeşim sorhbetw atıldı."Hiç bir arkadaşım beni kucağında taşımıyor. Sizi gördüm. Kasten yaptığını biliyordum."babam aniden masaya vurdu. "Duyduklarım doğru mu Deniz?""Herkesin hayatına kimse karışamaz." diyip odama çıktım. Arkamdan bana "cezalısın küçük hanım" diye bağırdı. Ben de ona "hanım babandır" dedim. Çantamı aldım ve köle hamiye arabayı hazırlamasını söyledim.

 * <3

* <3 

* <3

* <3

MERHABA LAHMACUNLARIMMMMM LOKUMLARIMMM CİKOLATALARIMM(KALİTELİ OLANLAR) SİZLERİİİ ÇÖOK ÖZLEDİ AZARINIZ. UZUN Bİ SOLUKTAN SONRA SİZLERLEİYM AKSATMAMAK ÜZERE YAZCAM. ADIMI AFİŞE ETMEYİ NUMARAMI HELİKOPTERLE ŞEHİR ÜSTÜNDE DOLANDIRMAYI STARBUCKS BARDAKLARINA WATTPAD ADIMI YAZMAYI KALDIRIMLLRA TÜKÜRÜKLE ADIMI YAZMAYI UNUTMAYIN. ASKİTOLARIMMMMM BEBELERİMMMMM. SİZLERİ SEVİYORUUUUMMMM CANSSSSSS MUCK ÖPTMMMS.

İNSAGRAM: babasininbiricikaski

VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUMSSSS  

Asil Kurt Sert Vampir Üstün Melez Lisesinde Aykırı Aşk- ASKIDAN İNDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin