NOT: EBRU ABLA TELİF ATMA
okla gidiomdm fkat yaslarım gözlerimde akioreee tutamıordum..... tutmamaıştım.... tutmamaıyorud. hamiye dedimki ulan hami sende derdim var sanıyosun. dedim çal keke çal.... ve ardından sarkıyı acctı ** multimedya ** ben hic bu kadr gkötü hiissedmemistim. O kiz yuznden bna neler yapmıstı... köle paçavra şenaydan valiz hazlrlmsını istedim o evde artık kalamzdm ztn küçüktü. iyi oldu hme. . . . . nokta koymak istdem. . . . . . . nokta ne kdr güzle neys konumz bu deişl.
1 yeni mesjj
salak mısın cemile: Deniz Hanım, valizini hazırlattım nereye yollayacağım?
bne: Ateş GİZEMLİ nin evine yola asko cabuk tut elini
salak mısın cemile: tmm yolluyorum o zmn.
bne: kes yalakalıgı had cbk
salak mısın cemile: ok
tbi Ateşlere gidicktm nere gidcem bska askım bnm bni kabl eder. atslere gittim actı kapıyı benm yüzüme baktı ve ben aglamaya basladım omuz silkti göz devirdi bende omz silktmi göz dvreidm karsılıklı.... yaslar gozumden ölebi akıyouki anltmm. nyskşi rimelim kalitelide akmio. hersei ona anladdım. sarıldım ona boynuna. beni dinleyince hk vreidi ıoda bna. cok svneindm. bana visne suyu koydu **ürün yerlestirme oolmsn die ism vrmedim eger köpek eyleyen şarapları reklam verirse açklarm. nys. açtık bi buyuk. bi o dokluo bi ben. ateş GİZEMLİ özll arsasındaydı tekti yai evde s. vampir oldugm icin bana koymuodu ama o zarhoş oldu. kurtlarda öle iste sormain. nes içtik içmiştik içeyazıyorduk içmişmoltuk. koltuk. tekli koltuk... ferforje..... kafai buldm sanrım. koymaz diye içtigimz içki bi koydu bi koydu. anltmmmm. oooooğfğfff bi sıcak bast bana. zaten bu gidişle tek basan sıcak olur. DERKEEEEN BENİ ÖPTÜÜÜÜ. YILLARDIR TADINI DÜŞÜNÜP RUJUMU SÜRDÜĞÜM BU DUDAKLAR BENİMDİ BENİMMM BENİM IOLMUŞTU BENİM OLAYIZORDU BENİM MİŞ Tİ BENİM MİYDİ? NASIL YANİ?
Öpücük biraz ileri gitmişti... bişiler yaşadık................................................................. *noktaları sevioım cok sorgulaammamk lazım fazal merak çikolataya tuzak dememislre bosna.* sbah YUnadığpımga. uyabdığımda cıbıldım . neler yasadgimi hyl edemiummm onunla birlikteydinm. uyandım . gömleklerini karistirdim cok bi lazımmıs gibi kıyafet giymek yerine kasten üşütüp hasta olmak yerine gomlek giymeyi tercih ediodyum . bide alttan frikik vermek vr tbi ;)
ATEŞİN O ATEŞLİ AĞZINDAN
yasadiklarima inanamiyordum oysa ben... benn... bennnnnnnn.. beeğeğğğnnnnnn.... PELİN BAYNAZOĞLUZADEGİLZENGİNSOYLARA AŞIKTIMMM yani denizin üvey kardeşi.!!!!^''^!54'3523465!'^+!1!! hemde yıllardan beriiii..... oysa ne yapmıştım denize... madem onunla olamayadcqaktım nedn hyatına giridm ki. bu adaletsizlik deilde neydi.!3 :)) şoke olmuştum. olmuştuk. olmaküzereydim. olmuşlardı. yatakta dikeldim. ayağıya kaltıkm. ben bide kurtların hoporler mezhebine bağlı olduğum içöin bizde adet vard. eğer çok pişmab olduğumuz bisi yaparsak hoporler mezhebi başı kardinal 5+1 bas bize derki. eğer affedilmek isteyopsnaız pişmaniye yemeniz gerek. yerken pişmanlığım pişmaniyemle gitsin diyince pişmanlığınız kalmıyo. bu ritüğlei yaptım ve üstümü giyip denizi evde vırakıp aşkımın peşndnen gitmek üzere evden çıktım. bi yandan pişmaniyemi yiyodum bi yandan siyah versace dantal çuraplarımı giyodum. pelin BAYNAZOĞLUZADEGİLZENGİNSOYLAR yani denizin üvey kardeşi sever ;))))) Arabanın gazına deniz erbastığım gibi bastım. hıza bi kokledim vahy anasını satim. 5 10 saniye sürmedi hemde calıstrımam askımdan yanıyorduuummm ulaaan. heyt bana. aslanım be . hıh vallla. denizlerin evine doru koyuldum. pelin BAYNAZOĞLUZADEGİLZENGİNSOYLAR yani denizin üvey kardeşine aşkımı itiraf etmem lazımdı yoksa aşkımdan kafvrulup ölecektim. kalpını onune gelfdim. çalkdım. kapıyı açtı. ona dedimki ''seni seviyorum pelin BAYNAZOĞLUZADEGİLZENGİNSOYLAR ''
-_-_-_- <3 -_-_-_- <3 -_-_-_-
SELAAAAM BEBİTOLARIMMMAMFWMAFMAWMFAWMFMAW. GNE BEN GLEİİMDMDMMDMDMMD. NASILZINIZ KIIZZZZ TOSPİKLER. GAZAMIZ MÜBAREK OLA EY OKURLAR!!!! SİZDEN BİR İSTEĞİM VAR!!! BU KİTABI BİRLİKTE YÜCELTECEĞİZZ.!!! TEYZENİZİN ABİNİZİN ANANIZIN DANANIZIN AĞZINI BAĞLIYIP ZORLA BU KİATBVI OKUTUYORYZ HP BİRLİKTE!!!! YILDIZLAMAYAN KALMAYACAK BU WATTPADDDD CİHANINDA TEK HÜKÜM SÜREN BEN VE SEVGİLİ OKURLARIM OLAN AŞKİFANFİTOPERİŞKOLARIM YANİ BİZ OLACAĞIZ. ZAHİD BİZİ TAN EYLEME HUUU!!! HİKAYEYİ YAYMAK SİZİN GÖREVİNİZ EY DOSTLAR YÜZÜMÜ GARA CIKARMAYIN HUUU!!!!
ÖPÜÜOM ASKİMLAR.
AKSVÜMLAA CEMİYETLERİ TOPLANMA BAŞKANI - YAZARINIZ
İSTÖGRÖM: BABASİNİNBİRİCİKASKİ
BYEEEESSSSS ÖPTMSSS KORONOOOO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asil Kurt Sert Vampir Üstün Melez Lisesinde Aykırı Aşk- ASKIDAN İNDİ
ChickLitPelin, soğuk bir gecede hayatının hatasını yapar. Hataydı onları var eden, gençten olguna çeviren... Kitabımı okuduğunuz için teşekkürler. Bu kitap ağır tutku, şehvet , aşk , acı ve ihtiras içerir. Beğenmeyen diğer çöp şeyleri okuyabilir. İnstagram...