Başımdaki Bela

53 2 0
                                    

Aklimda hala o sülüğü odaya kapamam vardı. delircektmmmm kafayi yicem Resmen. Onıun o kasları beni kaslıyordu, geriyordu, gerdiriyordu, gerdirmişti, gerdirecekti. rüyamdadada onu görmüştümtüm. Beni etkiliyordu. ardından kendime geldim. yeni uyanmıştım. sabah bilmem kaçtı saat. hayret ota boka burnunu sokan ırgat şenay aşındırmamıştı kapımı. demekki erkendi saatti. başucumda not vardı. ''kızım, annen sana çoook kızgın. okul müdürün aramış seninle biran önce konuşcakmış annen. ben baban. 2 günlüğüne ispanyaya özel yapım kırbaçlarımı almaya gidicem. tahtadan. görüşürüz gelince. annen için uyarim seni dedim hadi görüşrüzü'' notu okudumda şoka girmiştim ama seda sayanın girdiğinden deil. bana özgü bi şoktu. omuzlarımı silktim, gözlerimi devirdim. notu annam görmesin diye çekemceme attım. saçlarım ne çok dağılmıştı. aynamın karşısına geçtim. dikkat çeksin diye saçlarımı düzleştirip, KRemlerdim. gine onu yaptım. Herkezin gözü bende olsunki o diğer paçavralara kimse bakmasın. TEELEFOnuma baktım. 33 MESAJ*KRALİÇE VE ASKERLERİ ELİTLERRRR* bu benim kurdumduğum gruptu.Bizim kızların içinde olduğu gruptuydu. Mesajları okudum:.,...,.,.,:


*Şıllık Eftelya aşkımkişkoş*: Kızaaam senin bu ATEŞ GİZEMLİ bizimkileri aramış. Annem neden çocuğu kitledin soyup kapıya atsaydınızya dedi. senin annende nasıl Paçayı Kurtaracaz bilmiom. ATEŞ GİZEMLİ çok kzıgınmış sana haber aldım kuşlARDAN..çmö

*Açelya aşkımhayatımherşeyim*: Eftelya kuruntu yapma. Bu, ehvenişer bir mesele. Deniz'in validesi gayet tabii bir hanımefendi. Zinhar onu dinlemeden herhangi bir hadiseye kalkışmaz. Lakin Deniz, sen yinede ehemmiyetli olmayı bırakma.


*Şıllık Eftelya aşkımkişkoş*: Açelya dedinden bi bok anlamadım. sözlük falan alcam dur bekle. hep böyle sikimsonik yazyosun inek gibi kalıyorum ekran başında. senin için ayrdım bi sözlüm var geliyorum 2 dkya.


*Şıllık Eftelya aşkımkişkoş*: Heh geldim işte bu. RİCALİ UMUMİYE OSMANİYYE SÖZLÜĞÜ. şimdi anladım dedini. haklısın tabi ama krali.e uyansın ona göre hakaret ederiz. aman şey hararet. ya da her neyse.

*Açelya aşkımhayatımherşeyim*: Pekâlâ. Okulun merdivenlerinde buluşuruz. İlk derse girmeden konuşuruz bu konuyu. Görüşürüz

*Şıllık Eftelya aşkımkişkoş*: Görşzzzzzz. <3<33<3<3<3<3<n mckc cmckc mkc *yalamalı öpücük* *gözünden işeyen ağlayan gülen emoji*

Etkilenmiştim. şaşırmıştımtım. OMuzlarımı sikltim göz devirdim. Dünki kombinime ek bu gün üstüme iç gösteren transparan yanar dönerli bir siyah bluz tercih ettim. eyeliner ve maskara sürüp düzleştirdiğim saçlarımı kıyafetimden çıkarttım. kabark yer varmı yokmu kontrol ettim. baldırıma kadar olan jartiyerli çorabımı giydim. üstüne de okulun MECBUR bıraktığı ama benim kısalttırdığım pileli eteğimi giydim. BileÜüğime 12 parçadan oluşan 20 karat tektaş bilekliğimi taktım. Sadelik her zaman iyidir kızlar ;)))) Odamdan platform, siyahH topluluklarımı aldım. Topukularım gayet hoştu. hoşmuştu. kapıma yöneldiğimde paçavra Şenay kapıyı açtı. Erken uyandımı görünce duygulandı zaar. herneyse umrumda deildi. sinirlenip, göz devirdim. kapının kenarına çekildi. aşağıya annemle görşmek için indim. annem çok sinirliydi. tek elinde kahvesi. kırmızı, yırtmaçlı elbiesiyle sırtı bana dönük bi şekilde duruodu. b hep onun sinirli duruşudu. Uiiiyyyy dedim. Ulaaaaaaaaa kizum anamuz (antalyada yetişen değil burada şive gomedisi) gine sinurlenmuş . Annem arkasını döndü bana okul müdürümün ATEŞ GİZEMLİE YAPTIKLARINI ÖĞRENDİĞİNİ SÖYLEDİ!!1!!.1.1... eğer şikayetçi olurlarsa kadımın silinceğini söledi emma (watson olan değil) ATEŞ GİZEMLİden özrü dilerisem beni af edceğini sölyedi. Kesin bju fikri onun aklına eskş yollulardan MERVE GİZEMLİ sokmşutu. sanırım ben bu anasının gözünü...,!çok harika bir bed giril olduğum için ikonakokonafokanamokanalığımı konuşturup omuz silkip şöyle dedim "onun anası benden özür dilesin." göz devirip anama omuz attım ve hızlıca dışarı çıktım. Köle hami hazır bekliyordu. oda benim ergenliğimden kaynaklı fevri tavırlarımı bildiğinden ne zamna ne istdiğimi bilmediğinden her zaman arabayı hszır tutardı. vicdan yağppmaayı n para veriyoruz hazır olucak tabi. arabaya bindim ve okula gitim. kızlar kafede beni bekliordu onlara harika bir plaım olduğunu ATEŞ GİZEMLİE bu gece dersini verecemi söyledşm. Akıllabmazdım tabi otursana oturdupun yerde. ma yok illa bi aksiyon. o sırada biz okula girerken (4 yüz salla çalıyor) ağır çekimde okula girdik saçlarimz dalfalaniyordu keratin botokslu saçlarımız örgüşlü kezolara adeta dövüyordu. bizi göen herkse kenar a çekip nefes nefese kalıyordu tabi sonradan öğrendim okulun çoğu astım hastasıymış. Tabi bu benim havalı olduğum gerçepini deiştirmez. sınıfa girmiştik karşımda ATEŞ GİZEMLİ vardı gözgöze gelmiştik. o nasıl bir kalofirere oturuştu^? Göz devirmiştim Göz devirmiştik göz devirmiş lerdi. o sırada ATEŞ GİZEMLİ de denize baktı uzun uzun bakıştılar, bakışmıştılar. ilk başta anlamamıştı. daha sonra a.çelyanın uyarmasıyla kendine geldi açelya şöykw demişti "Deniz, ATEŞ GİZEMLİ'in sana neden baktığını anlamadın mı hala?" deniz. "Açelya dişinde maydanoz kalmış gerizekalı sabah lahmacın mu yedin. Deniz, dün akşam ATEŞ GİZEMLİYE yaptılarımdan sonra düşünme fırsatım oldu. acı acına düşünürken çiğ soğan yemiştim ondandır. hazır soğan demişken lahmacun da söyledim. onu yedim. Adeta ATEŞ GİZEMLİYİ yiyor gibiydim.

Çok lafladığımız için sıralarımıza geçmişştik. ilk iki ders beden eğitimiydi. bu hafta yüzme salonunda idik. önceden bu işlerden sorumlu seçildiğim için herkesten önce yüzme salonuna indşm. ama bi gariplik vardı bu gariplik yediğim soğanın kkokusuyla klorun karışımında mıydı yoksa içerisinin bomboş oluşundan mıydı çözemedim. Tam havuzun kenarında yürüyordum... Arkamda bir nefes hissettim. Arkamı döndüm, omuz silktim... Arkamdaki... Ateş Gizemli'ydi... Elleriyle yüzümü avcunun içine almıştı... Gözlerini devirerek gözlerime baktı. Ve şöyle dedi "Sana, yıllardan beridir bir his besledim. Sana... Şöyle demek istedim... Seni Seviyorum. Sakın cevap verme... Yoksa inanırım... Ama şunu da bil. Eğer gönlünde yer yoksa güzelim... Ben, sensiz yaşamayı da bilirim..." 

heyecandan tirteyen bei sakşnleştirmek isterken ikimiz de birlikte havuza düşütk. Şimdi bu havuz rüyalarımın bir bütünü olmştu.

*

*

*

*

MERHABALAR CANIMFANLALALOŞLARIMMMMMMM.,.,. KERVAN GEÇMEZ BİR YER OLAN ARAZİDE TATİLDEYDİM CANLARIM. HİKAYEMİ AKSATTIĞIMI BİLİYORUM AMA HIZ KESMEDEN DEVAM EDİÜECME ŞİMDİ HÇ MERAK ETMEYİNNNNZN!!!! BEN GERİ DÖNDÜMMMSMDSMMMMMM. HİKAYEMİ ÜSTÜNÜZE DÖVME YAPTIRMAYI, YOUTUBE ÜZERİNDE CANLI YAYINLARIMI DİNLEMEYİ, TUVALETTE BENİ OKUMAYI, UÇAKLARA REKLAMIMI VERMEYİ UNUTMAYINNNN CANSSSSSSLARRRRRR. UMARIM BÖLMÜ BEENMİSSİNZDRRR. HİKAYEMİ BEENDİDİYSENİZ YORUM YAPMAYIDA UNUTMAYINNNNNN. HER DESTEK BİR ELİN NESİ BİLMEMNE İŞTE ANLADINIZ SİZ O DANDİK SÖZÜÜÜ. GÖRÜŞMEZ ÜZREEEE


İNSTA:

BABASİNİNBİRİCİKASKİ(BURADA SÜREKLİ AKTİF OLUP HİAKYE HAKKINDA BİLGİLER VERİCEM)

Asil Kurt Sert Vampir Üstün Melez Lisesinde Aykırı Aşk- ASKIDAN İNDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin