2. Bölüm

57 14 18
                                    

Multi Ediz🌙

Hatırlatma
Hadi bakalım Aleyna herşey şimdi başlıyor.
. . .

Okul eteğimi düzenleyerek  boş sınıftan çıktım. Koridorda ki kızlar bana düşmancıl bakışlarını atıyolardı, hepsine alaylı bakışlarımı yolladım.

Öğretmenler odasının önüne geldiğimde derin nefes alıp içeri girdim. Yine tüm disiplin kurulu oturmuş beni bekliyordu. Önüme gelen saçı arkaya atarak benim için ortaya koyulan sandalyeye oturdum.
Ayak ayak üzerine atarak bütün hocalara baktım.

"Aleyna umarım gerekli bir savunman vardır." Dedi müdür.

"Savunma yapılacak bişey yok, sınıfta müdür yardımcısını ayarttım oda yarım aklıyla oyunma geldi, siz gelmeseydiniz puanımı yükselttirecektim sonrada kıçını tekmeyi vuracaktım" dedim rahatça.

Müdürün yüzü kızarmıştı nefes almak istercesine kıravatını gevşetti diğer hocalarda bana kınayıcı bakışlarını atıyordu. Bu durumları içimdeki gülme isteğini dışa vurdu.

"Aleyna kızım, bu yapıtığın  çok ayıp sana ceza vermek istemiyorum ama haddini aşıyorsun." Dedi müdür.

"Neden ki? Verirsen okula aylık para kazandıramam demi? Para göz seni" dedim alayla.

Masa başında oturan hocalarda söylenmeye başladı.

"Çık dışarı seni gözüm görmesin" diye bağırdı en sonunda müdür. Oturduğum yerden kalktım yüzümdeki sırıtışı silmeden konuştum.

"Hazır böyle kurulmuşken size sıcak bir haber vereyim, Asrının elindeki kola kutusunda içki var." Dedim göz kırparak öğretmenler odasından çıktım.

Ortalığı karıştırıp en sonunda keyifle izlemeyi seviyordum, ben buydum işte ne diye adlandırmak isterseniz oyum.

Bahçeye çıktığımda yine sürüyle ezikler toplanmıştı yüzümün buruşmasına engel olamadım. Gözüm Asrın'a kaydığında çoktan inek öğrenci müdürün öğretmenler odasında toplandığının haberini vermişti.

Asrınla göz göze geldiğimizde alayla el işareti çektim. İçkisinden son bir yudum alıp çöpe attı, ateş saçan gözlerle bana baktı.

Suyun gözüde Asrındaydı suyun Asrına aşık olduğuna yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım zaten kimsede bana inanmazdı.

Suyun yanına gidip banka oturdum, birkaç saniye bakıp gülümseyerek önündeki test kitabına döndü.

Basketbol sahasına baktığımda Ediz yine takım kaptanı olarak havalıca basketbol oynuyordu. Kabul etmeliyim yakışıklıydı ve okulun popileriydi ama benlik değildi.

Asrın'dan

Koridorda öğretmenler odasına giderken kaşar Aleynaya da sövmeyi ihmal etmiyordum. Yalpayarak yürüdüğüm için bana haber veren inek öğrencinin koluma girmiştim.

Kapıyı çalmadan odaya girdiğimde yine disiplin kurulu toplanmıştı. Herzaman ki gibi ortada bulunan sandalyeye kendimi attım.

Başım çatlıyordu neden okula geldiysem bugün? Paragöz Necmi yine gözlerini gömleğimin bir kaç düğmesi açık olan yerine dikmişti.

"Asrın kola şişesinde içki getirmek de ne okula oğlum?" Dedi Meltem hoca. Bu hocayı seviyordum nedensiz bir şekilde hep arkamda duruyordu.

"İçki yasak olmasaydı böyle saçma işleri karışmazdım. " dedim.

"Direk uzaklaştırma alsın" dedi müdür hiddetle.

Benimde işime gelirdi zaten eve gidip kimseye hesap vermezdim, vermezdim çünkü beni umursayan bir ailem yok.

"İyi bari kafamı dinlerim veriyorsanız 1 hafta verin." Dedim alayla.

Meltem hoca hemen müdüre baktı, eminim gene beni savunacakdı.

"Yapmayın hocam sınav haftasındayız Asrın da gayet başaralı bir öğrencimiz" dedi. Dediğim gibi hemen beni savunmaya geçmişti.

"Basketbol maçında da ihtiyacım olabilir yedeğe alacaktım, bu maçı kazanırsak okula iyi bir gelirdi para gelir." Dedi beden hocası.

Paragöz Necminin hemen gözleri ışıldadı, tabi duydu yavşak herif parayı.

"Eh peki ozaman sonraya da alabiliriz uzaklaştırmayı" dedi gülümseyerek, sık sık gülümserdi çünkü  bir dişi altın kaplamaydı.

Meltem hoca sevinçle bana baktı, boş gözlerle bakıp ayağa kalktım. Elimi başımı götürüp görüşürüz işareti yapıp yalpayarak öğretmenler odasından çıktım.

Çıktığımda hemen kapı önünde Su vardı. Elindeki test kitabını yere indirip sevinçle bana baktı.

" daha yeni kapıyı dinledim de uzaklaştırma almadığına sevindim." Dedi neşeyle.

Bu kızlar neden hep neşeli ve aptallardı ki? Ancak işleri boş yapmaktı.

"Neden seviniyorsun? Sanane ki bundan?" Dedim tersleyerek.

İçkimi Aleyna kaşarı yüzünden çöpe gittiği için sinirliydim. Tam yere düşecekken yanımda gelen Suya tutundum. Oda beni taşıyamayıp  yere düşmüştü.

Yere düştüğü için eteği açılmıştı utançla eteğini kapatmaya çalışıyordu. Sanki kendine bakan vardı umursamaz bakışlarımı kendine yollayıp duvardan tutanarak omzumu dikleştiştirip yürüdüm.

"Neden Asrın neden her defasında bana böyle davranıyorsun?" Diye arkamdan mırldanmıştı.

Cevap verme gerekiminde bulunmadım. biran önce eve gidip içki içmem gerekti içip sarhoş olup kendimi denize atmam gerekti.

Helloew umarım beğenirsiniz iyi kötü eleştirilerinizi bekliyorum🌸

No: 103 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin