Multi Asrın
Hatırlatma
Cevap verme gerekiminde bulunmadım. biran önce eve gidip içki içmem gerekti içip sarhoş olup kendimi denize atmam gerekti.
. . .Su hemen Asrının arkasından gitmişti. Bu kız fazlasıyla saftı niye bu kadar güzel ve temiz bir kız Asrına aşık olurdi ki garip.
Kızların basket sahasında Ediz'i desteklemesi hatta bazılarının eteğiyle firikik vermesi komikti.
Tamam bende az değildim yani işime gelse bende firikik verirdim.Tenefüs zilinin çalmasıyla oturduğum banktan kalktım. Ders ne yazikki Edebiyattı nefret ediyordum bu dersten. Uyuşuk haraketlerle okula yürüdüm.
Biranda birinin kolunu omzuma atmasıyla çökezledim. Kim diye bakacağım sırada zaten kendini belli etti.
Ceyhun 3 senedir bana platonikti bikere şans verdim diye hayla kendine aşık sanıyordu beni. Sinirle kolunu tutup çekmeye çalıştım.
"Ceyhun çek o elini sokmayayım biryerine" dedim sinirle.
"Sakin ol minik fare, elimde sağlalm bir bomba var okul birbirine karışır emin ol öğrendiğinde" dediğinde heyecanlanmama engel olamadım.
"Dökül ozaman bende ortalığı karıştarayım keyifle izlemesi sana kalsın" dedim alayla.
Sınıfa geldiğimizde ayrılmak zorunda kaldık, ben en arkaya sırama geçtim bir önümde Su oturuyordu Asrın'la.
Pencere tarafının en arka sırasında da zengin bebemiz Ediz oturuyordu, kısa bir süre göz göze geldik dayanmayıp gözümü kaçıran ben oldum.
Ceyhun sırasına geçıp bana göz kırpıp önüne döndü. Su sınıftan içeri girdiğinde gözleri kızarmıştı ağladığı her halinden belliydi.
Hiçbirşey demeden sırasına geçti, Asrın gelmemişti sınıfa kesin uzaklaştırma almıştı.Hoca geldiğinde ayağa kalkma tenezülünde bulunmadım. Hoca kınayıcı bakışlarını atıp hiçbirşey demedi. Benle beraber Ediz'de kalkmamıştı ayağa.
"Yarın Edabiyat sınavınız var biliyorsunuz, bu derside adam akıllı çalışın diye boş bırakıyorum" dedi hoca.
Bileğimdeki lastik tokayı çıkarıp saçını salaş bir şekilde toplayıp, kafamı sıraya koydum. Gözüm sürekli Ediz'e kayıyordu oda benim gibi yapıp başını sıraya koyup bana baktı.
Kafasından hiç çıkarmadığı beresi vardı, beresi ona serseri havası veriyordu.göz altları mordu dışardan gören biri esrar kullanıyo sanabilirdi.
" Bu gün sınıf penceresinden görüp, zorla para aldığımı müdüre demediğine şaşırdım Aleyna." Dedi alayla sırıtarak.
İstifimi bozmadan, umursamaz görülmeye çalışarak konuştum.
" bu gün gıcığıma gidecek bir haraketde bulunmadın bende söyleme gereğinde bulunmadım Keskin" dedim.
Kafasını sıradan kaldırıp beresini düzelterek gözlerini pencereden dışarı dikti. İçimde ki minik şeytan sürekli git dudagını yapış diyordu.
Aşık değildim tabiki, ben aşk ne onuda bilmiyordum sadece dudagını öpmek istiyordum.Sıradan başımı kaldırıp rahatlamak istercesine burun kemerimi sıktım. Gözüm Su'ya kaydığında herzaman o neşeli hali yoktu heran ağlayacakmış gibiydi.
İçimde ki minik iyi Aleyna dayanamayıp Su'yun yanına gitti. Yanına gidip sıraya oturduğumda umursamadan önündeki test kitabını çözdü.
Su'dan
Bu gün 2. Tenefüste yine herzaman ki gibi platonik aşık olduğum Asrın'a mektup yazıyordum, tabiki vermiyordum sadece yazıyordum.
Yine yazmaya dalmışken sınıfa Ceyhun'un girip yanı başımda yazdığım mektubu okdunu fark bile etmedim. Geldiğini fark ettiğimde hızla yazdığım mektubu ikiye katladım görmesin diye.
Kalbım korkudan o kadar hızlı atıyordu ki, mektubu hzıla çantama koydum.
"Ooo bizim saf iyilik meleğimize bak sen" dedi Ceyhun alayla.
Agzımı açtığımda heyecanlanıp herşeyi diyeceğimi bildiğim için bişey demeden hızla test kitabımı alıp dışarı çıktım.
. . .Aleyna sırama yanıma oturmaya gelmişti. Aleyna herkez tarafından kaşar olarak bilinsede özünde iyi bir kızdı.
Asrın'ın son yaptığından sonra göz yaşlarımın akmasına engel olamamıştım." Su yine ne bok olduda ağladın" dedi Aleyna azarlarcasına.
Edabiyat hocasının gözüde bendeydi, ben artık galiba sıkılmıştım sürekli çalışkan olup okul birincisi olmaya çalışmaktan.
Elimdeki kalemi sertçe sıraya bırakıp Aleyna'ya döndüm. Kıvırcık saçını tepesinde topuz yapmıştı, o kadar güzeldi ki.
"Aleyna ben artık sıkıldım" dedim sesimin titremesine engel olamadım.
Aleynanında o sert duruşunun altında yatan iyi bir kız olduğunu biliyordum, hissediyordum. Elini omzuma koydu destek verircesine.
"Sen yanlış yoldasın Su Asrın gibi bir şerefsizin peşinde kendini harcamamalısın." Dedi.
Tenefüs Zilin çalmasıyla Aleyna oturduğu yerden kalktı. Ceyhun'un oturduğu sıraya gitti. Ceyhun bana bakarak sırıttı kolunu Aleyna'nın ozmuna atarak sınıftan çıktılar.Hellow umarım beğenirsiniz, bol bol yorum atıp votelemeyı unutmayın❣️
Dur geçme;
harikakitaplar88 Gerçekten yani tanıdığım diye demiyorum yazdığı kitap o kadar güzel ki, okuduğunuzda kendinizi o kurgunun içinde sanarsınız. Kurgu o kadar gerçekci ve samimi ki hanı şu wattpad saçmalığından değil.
Benim fikrimce bir şans vermelisiniz, emin olun okuduğunuza pişman olmayacağınız bir kitap❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No: 103
Teen FictionŞuana kadar ki tüm okuduğun kitapları çıkar aklından. ... Macera ve aşk kitabı 4 gencin lise çağında yaptığı hatalar. # Eğlencesine yazılmıştır.