Kapitulli i njembedhjete

950 52 21
                                    


📍New York

-Cfare ka ndodhur tani?-pyeti Loki pasi vuri re se te gjithe ishin mbledhur ne sallen e policise para mesnates,-A do e shperndaj ndokush problemin?-pyeti serisht Loki.

-Ku eshte Bozi?-pyeti Komandanti,-Njehere qe duhet ai dhe...

-Jam ketu,-po tymoste Bozi cigaren ne fund te dhomes,-Nuk kam kohe,me thoni cfare ka ndodhur?

-Duhet te shkojme serisht ne nje mision,kesaj here jemi ne New York.Vetem ti mund ta besh punen e nje krimineli,-i tha Pearli,-duhet te futesh i inflirtuar mes tyre per disa ore,mendoj se kemi gjetur terroristin me emrin Kamris.

-Plani?-e pyeti Bozi dhe fiku cigaren duke u afruar pak me shume e vuri re se te gjithe ishin aty,madje dhe Triksi me Brajanin.

-Je nje trafikant armesh qe do i shesesh arme,-nderhyri Morrinsi,-Njeriu une qe ishte i inflirtuar qe e kane vrare na tha se po kerkonte bleres ne New York.Ai do jete duke organizuar nje darke,ti do jesh i shoqeruar nga gruaja jote dhe do te jeni me mikrofona,ai do te pranoj qe i nevojiten arme per kauzen e tij,ose ti duhet ta besh te rrefehet.Je pjese e organizates boterore terroriste Hezbe.

-Gruaja?-pyeti Bozi,-asnje ketu nuk mund te jete profesionale mjaftueshem per ceshtje te tilla.

-Te duhet nje profil i besueshem,-i tha Morrinsi,-Triks besoj je dakord te shkosh ne mision?

-Absoltuisht jo,-nderhyri Komandanti,-Me mire te vdes sesa ime bije te shkoj ne nje mision te tille.

-Do jete me antiplumba,-i tha Morrinsi,-njerezi tane do jene rrotull,do jene ne rregull,per me teper eshte me Bozin.

-Jo,-tha Bozi i vendosur,-do te me hapte me shume probleme sesa do te me mbyllte.

-Une pranoj,-i tha Triksi,-fundja per kete baba me ke stervitur gjithe ato vite ne ushtri.

-Triks a je e sigurte?-e pyeti Brajani.

-Te gjithe te tjeret do jene te pranishem si civile,roje,kamariere dhe do jene dhe jashte ndertese,-tha i dorezuar Komandant Pearli,-Dua qe Triksit mos ti preket qofte edhe nje fije floku se do ju vras te gjitheve.

-Filloni te punoni,-tha Morrinsi,-dua qe cdo gje te jete gati,krijoni lidhjet,nderhyni,hiqni njerez,vendosni njerezit tuaj,mansioni i Kamris do te rrethote nga njerezit tane.

Nje dite me vone
Ora 21:00
Fugonat e policise gjendeshin pak larg shtepise se Kamris.Secili nga ata ishin ne pozicion.Loki kishte hyre si roje,Brajani si kamarier me disa polic te tjere si te ftuar ne listen e Kamrisit.Morrinsi me Komandant Pearlin ishin ne fugon duke u folur ne radio.

-Boz ku je?-e pyeti Morrinsi.

-Po pres Belatriksin te dali nga shtepia,-i tha ai dhe mbylli menjehere lidhjen.

Triksi doli me nje fustan te zi te gjate,floke e shtrira i binin mbi supe dhe buzet e kuqe i jepnin pamje e nje vajze aspak te pafajshme.Bozi nga ana tjeter teper i bezdisur kishte veshur kostumin e tij te zi.

Triksi hyri ne makine dhe vuri re se ai po vendoste armen ne brez.

-Atje,-iu kthyhe Bozi dhe vuri re se ajo nuk ngjante aq e pafajshme sa i dukej atij sonte,-Mos me hap probleme,bej cfare te them une.

-Ne rregull,-pranoj ajo,-Nuk do te hap probleme por te pakten atje mos shiko sikur jam femija yt.

Bozi qeshi dhe nisi makinen,vendosi cigaren ne buze,-Moter Pearl,-i kapi ai faqet dhe ajo ia hoqi doren e bezdisur.Nuk mundej qe nga buzet e Bozit mos te dilte nje buzeqeshje.

Te dy mberriten ne mansion,i dha nje prej policeve te infiltruar celesat e makines.Triksi vuri buzeqeshjen ne fytyre dhe kapi doren e Bozit.

-Po mekaton Belatriks,-i tha ai pa heq buzeqeshjen nga fytyra dhe duke pritur Triksin te skuqej teksa nje nga rojet i kontrollonte me nje pajisje per arme.

Böz (Shqip)Onde histórias criam vida. Descubra agora