Triksi hapi syte kur rrezet e diellit ishin bere shume te forta.Vuri re mungesen e Bozit ne krevat,edhe njehere ai ishte zhdukur.Shpresonte qe kete here te ishte mire dhe ta shihte serisht gjalle.Veshi rrobat e tij dhe doli ne dhomen e pritjes.U ndesh me Lokin qe luante me Nikun top ne mes te shtepise dhe Rebeken qe po gatuante.-Shiko kush qenka ketu Kampion,-iu drejtua Loki te birit,-E mban mend Triksin?
-Ajo Triksi?-i shkelqyen syte djaloshit te vogel dhe iu afrua Triksit afer duke i bere me shenje qe te perkulej se dicka do i peshperiste,-Babi vetem e ngacmonte Xhaxhi Bozin per ty ne Shqiperi!
Triksi vuri buzen ne gaz,-Babai jot?-beri ajo sikur u habit,-Nuk e besoj te kete bere keto gjera.
-Mistrec,-qeshi Loki,-Eja Triks,-i hodhi krahun ne qafe Loki,-hajde ushqehemi se mesa shoh qenke vizitore per dite te gjata,-i shkeli syrin ai.
-A mund te dergosh dike tek shtepia ime te mari rrobat e mia?
-Qenka histori interesante,-filloj Loki te hante,-Dukeqense nuk do te shkosh as ne shtepi.
-Ku eshte Bozi?-u interesua ajo.
-Ne pune besoj,-ia kthehu Loku i pashqetesuar deri ne momentin qe u perballe me shikimin e Triksit,-Dicka ka ndodhur apo jo?
-Babai e plagosi mbreme,-i peshperiti ajo qe Niku mos te degjonte.
-Prape?-shfryhu Loki,-ai e quan veten njeriun e hekurt,si dreqin shkoj ne pune?-nxori ai celularin nga xhepi per ta telefonuar.
Zilja e deres ra,Rebeka shkoj ta hapte.
Bozi nga ana tjeter po voziste makinen e tij gjithe shpejtsi.CIA ne kembim te dokumenteve i kishte dhene adresen e sakte te Kamrisit.Thuhej se do te gjendej ne shtepine e tij ne Bruklin te Manhatanit.Nuk po pyeste per shpejtesi apo sinjalistika,thjesht donte ta kishte perballe tij dhe ti hidhte trute ne ere.
Mberriti ne nje shtepi te braktisur ,pa roje dhe vetem nje makine parkuar.Me shume mundesi ishte ndonje kurth apo dicka e ngjashme po as nuk i interesonte,ne ato momente gjaknxehtesia i kishte bllokuar syte.Hyri ne shtepi duke drejtuar armen dhe duke u ndeshur me nje Kamris qesharak ne nje kolltuk te ulur.
-Mireserdhe Boz!-qeshi Kamrisi,-Boz e kishe emrin apo jo?
-Nuk ke per te me shpetuar lehte Kamris!-tundi koken Bozi,-Dhe sikur te vdes ketu,nuk ke per te me ikur kesaj here nga duart.
-Je si shpirt,-qeshi Kamrisi dhe u kthyhe serisht nervoz,-por para se te me vrasesh dua te te them qe,-nxori ai nga brezi disa dokumenta,-keto jane pjesa e lojes time te dites se sotshme.
-Cfare dreqin?-vuri Bozi buzen ne gaz,-me ato do te shpetosh jeten tende.
-Une kam kontakte ne CIA-beri te ditur Kamrisi qe e dinte qe Bozi do vinte per te,-dhe thashe te pergatisja dhe nje loje tjeter,megjithate eshte shume interesante sesi ti zgjedh te djegesh veten,dua te them ne keto letra nuk ka as edhe nje evidence per Lokin.
-Mos guxo ta permendesh ate,-i tha Bozi.
-Dua te them cdo pergjejesi e ke ti,keto te tregojne ty si bashkepunues te mafias,shume zemergjere je treguar,-shfletoj Kamrisi fletet,-pastaj e gjithe ceshtja qe ti erdhe ketu per te me vrare dhe me arsyetim e duhur qe edhe mund te vdisje pa e marre ate se nuk do te lesh djalin e tij pa baba,eshte prekese.
-Qepe,-e urdheroj Bozi,-keto jane fjalet e fundit.
-E mendove kush i shperqendroj ate dite rojet e tu ose me sakte cfare?Kush e vuri atje dua te them?
-Cfare?-u be konfuz Bozi,-cfare po perpiqesh te thuash maskara?
-Thjesht mendo Boz,meshkujt si ty i bllokon vetem dicka,te dy e dime mire cfare eshte;Dashuria.Mendo une u shfaqa ne jeten tende,kush u shfaq tjeter ne jeten tende?