Açılış

19 3 5
                                    

Bu kitap eylence amacıyla yapılmış bir kitaptır.
UMARIM seversiniz.
Benim 4. Kitabım...
Okuyanlara teşekkür ederim.
______________________________
Başlangız tarihiniz...

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Her sabah gibi bu sabahta uyandım. Ama nerde uyandım? Yazlıkta amcamın malikanesinde uyandım. Bu yazlığa geldiğimizde beri içimde kötü bir his vardı. Yataktan kalktım. Üzerimi giyindim. Komidinimin üzerinde duran su bardağını elime alıp bir yudum aldım. Ardından yatağımı topladım ve aşağı kata indim.salondaki camdan bakarken gözüme bir çocuk takıldı. Resmen düştüm! Ardından arkasındaki çocuklara kaydı gözüm. Çete mi bunlar? Her neyse. Gözlerimi mutfaktaki amcama çevirdim. Ona baktığımı görünce elindeki gazeteyi buruşturup kafama attı. "saygısızca bakacağına git kahvaltıyı hazırla kız"
Son 5 yıldır hatsiz amcamla yaşadığım için alışkındım böyle tavırlara. Şimdi ben malikane falan dedim, hepinizin aklında en süper hayat geldi. Hemen kafanızdaki o süper hayat düşüncesini bozun. En dipte bir hayatım var.annemi beni doğururken kaybettik. Babamı cinayetten hapse attılar.babam için üzülmedim. Her gece içip eve gelirdi. Alkolik Bir sapıktı babam. Evet bir sapık annemden sonra bin beş yüz kişiyle birlikte oldu. Yani lafın gelişi okadar çok kadınla oldu ki saymadım. Ve zorla... Kadınları içirip yatak odasına götürür ve... İşte... Ve neden bir cinayetten hapse attılar:bir kadın ona karşı geldi diye... Ve o kadın kim? Benim süt annem. Annem öldükten sonra en yakın arkadaşım busenin annesi benim süt annem oldu. Buse nin de babası ölmüştü. Babam o kadına evlenme teklif etti. Süt annemde kabul etmeyince kadını 12 yerinden bıçaklayarak öldürdü. Buse ve ben süt kardeşleriz.aynı zamanda en iyi arkadaş.
Bu arada ben cemre. 18 yaşındayım lise son sınıf öğrencisiyim. Güzel sanatlar okumak istiyorum,buseyle birlikte... Malikanede küçük Bi odam var. (yani amcam bana onca boş oda varken Bi oda dahi vermedi.)

Buse ile aynı sınıftayız. Babam buse nin annesini öldürdükten sonra kız bizimle kalmaya başladı.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Hala boş boş camdan bakıyordum. Sonra odama yöneldim. Buse yi uyandırdım.
"yaaa niye uyandırıyosun"

"amcama katlanmamak için, bu arada gel kahvaltı hazırlıyalım amcama hadi üstünü giy. Ardından terasa çıkarız. Harika dedikoduların var."

Dedikodu kelimesini duyunca buse yataktan fırladı. Üstünü giydi koşa koşa alt kata indi. Hemen buz dolabını açtı.

"buse yavaş yumurtaları kırıcaksın! BUSE!!"

"ya hadi sende yardım et! Hızlıca kahvaltı hazırlıyalım şu bodura da dedikoduları anlat."

"slslslsl iyi tamam."

Kahvaltıyı hazırladık. Ve terasa çıktık.

"eeee dökül bakalım. Neymiş şu dedikodu?"

"şöyleki, camdan bakarken Bi çocuk gördüm. Ve düştüm. Acayip yakışıklıydı"

"yapma ya! Çocuk seni görünce  ne yaptı!?"

"çocuk beni görmedi ki"

"yaw bende bişey sandım yaaa!"

"ya işte..."

"neyse boşveer. Cemre şu geçen dağlıkta gördüğümüz malikane varya"

"eeeee, ne olmuş eve??"

"O malikaneye girelim mi"

"ya ne diyorsun! O ev 1872 den beri boş!! Ve perili."

"nesi perili yaaa"

"Bi anlatıma göre :o evde eskiden bir aile yaşarmış. Ailenin 3 kızı varmış. En küçük kızları 5 yaşında, en büyüğü 13 yaşında,ortanca kız ise 7 yaşındaymış. Aile eve taşındıktan sonra en küçük kızları durmadan boş boş karanlığa bakıyormuş. Kendi kendine konuşuyormuş. Birkaç gün sonra en küçük kız ölmüş. Ablası bu durumdan çok işkillenmiş ve bu olayı araştırmaya başlamış. Eve bir kamera yerleştirmiş. Bir hafta sonra kamera kayıtlarını incelerken kamerada bazı cansız varlıkların hareket ettiğini görm-"

MalikaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin