Malikanenin İçi

13 3 0
                                    


"Burak?"

"efendim"

"neden bunu yapıyoruz?"

"eylence..."

__bir gülme sesi gelir. __

O an ne yapacağımı bilemeden burağa sarıldım. Korkmuştum.

"O neydi Burak!"

"ne bileyim ya!"

"buse? Kadir? Siz misiniz?? Ya Burak bişey yap!"

"ne ara bu kadar samimi olduk. İzin verirsen ilk Bi vücudumu alayım."

"pardon ama beni buraya sen soktun şimdide sen çıkaracaksın!"

"ya bidur kızım be!! Elimi ayağıma doladın."

"offf Burak offff, yok ya ben malım niye buraya geldim."

"ya sus!buse ile kadiri bulmamız lazım"

_o sırada küçük bir kızın konuşma sesi gelir_

Ses:merhaba, ffr f fjfjffk bende ne zamandır oyun arkadaşı arıyordum. Malikane e hoşgeldiniz. Bu oyunu sadece cesurlar ve dayanıklı insanlar bitirebilecek. Bitiremeyenler ise... Ölüme merhaba diyecek. Haaa itiraz edenler mi onlar zaten öldü. Buse ve Kadir i kaçırdım. Eğer onları bulamazsanız ölücekler. Bu oyun çoook uzun sürecek yaklaşık bir yıl. Bu oyunu daha önce oynayanlar bu malikaneden kurtulamadı. 1 kişi hariç, oda zaten çıkınca... Anladınız umarım.deliler hastanesine yattı!neyse size bol şans, ama şunu unutmayın. İşin sonunda arkadaşlarınız var. Yine gelcem ve her aşamayı izlicem. Yapmanız gereken şey arkadaşlarınızı bulup malikanenin şifresini çözmek. Hadi biraz düşünün geri gelicem ...

"bu kesin o kız. Söylentideki küçük kız. Buse haklıydı!!"

"sıçtık"

"hayır!!! Buse ile kadiri buradan kurtarıcaz. Pes etmek yok. Ne pahasına olursa olsun."

"evet ama bunun için bana Bi söz ver."

"neymiş o söz Burak?"

"beraber ilerlicez. Sonradan gaza gelip satmak. O ses bigün beni bıçaklamanı ister falan"

"birlikte kalıcaz."



*bölüm biraz kısa oldu, kusura bakmayın oylamayı unutmayın💋💋*

MalikaneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin