"ço-çok korktum.""hepsi benim suçum"
"hayır, sen de bilmiyordun böyle olacağını"
Kollarımı yavaş yavaş burak tan çekiyordum ki Burak beni bırakmadı. Bana daha sıkı sarıldı.bende ona sarıldım.
"Bi daha Benim yanımdayken korkma sakın"
"neden?"
"çünkü ben senin için her şeyi yapıcam, buraya seni ben soktum ben çıkartıcam. Ama şunu unutma ben buradan çıkamazsam seni çok seviyorum. Ve hani sana ses beni bıçakalmanı söylerse bıçaklama demiştim ya, bıçaklayabilirsin"
"asla öyle bişey yapmıcam"
"ama işte... Zorunda kalırsan yap!!"
"asla!"
"ne bileyim işte..."
Konuşmamın arasına yine o küçük kızın sesi gelir:
Ses:kurbanlarım selam. Dfdfds
Birinci oyunu tamamladınız ama bu kazandınız demek değil! İkinci oyun başlıyor. Sllllşşsşsşsşsşsşsşsşdşdşdşsşdşdşdşddşdşşdşdlddldldldldşdşdşdşdşdşdşfşfldşdfşdlldlddşdşdşfşdşdlflflflflfşflfllflflglfflflfşşf lflflflflfflflfl dldldldldldlfldldşfşfş ödldlflflflflfllf lddşdşşddş ldşddşxlş dldşdş ldldld lddldlşddldld lşdşddşdşdşdşdşd. Dşdş lddl.. Ödçddçdçdçdçdçdçdçdçdçdşeşşcşcşeöeöşfdşdşdşdşdşşxdşdşdşxşxşdşdşdçdçdööddödöxö dödşxş. Dlldödd. Dlödçd. Dldşdş. Şdşddş"ölücen ölücen"
"Aynen Burak slslslssl"
Ses:"öldüm zaten!! sizide öldürücem!!" 2. Oyunu açıklıyorum:birazdan burayı çamur basıcak. Ve sizde buradan kurtulacaksınız. Ama çamur Bi süre sonra bataklığa dönücek. İkinizi ayrı duvarlara yerleştiricez. İyi şans sizinle OLMASIN!!
"Burak!" yavaş yavaş birbirimizden ayrıldık. İkimizde ayrı duvarlara yerleştik. Ama sadece bedenlerimiz ayrılmıştı. Ruhlarımız ve gözlerimiz değil. Yavaş yavaş odayı çamur bastı. Ardından da bataklığa döndü tüm oda. Çamurlar aşarak odanın çıkışına değil burağa doğru yürüyordum. Oda bana doğru...
"elini uzat cemre!"
"tut, hadi!"
İkimizin de elleri birbirlerine buluştu. Ardından Burak diğer elini belime sardı. Çamur iyice dizlerime yaklaştı.
"cemre! Çabuk bacaklarını belime sar!"
"tamam."
Bacaklarımla burağa tutundum ellerimi onun boynuna sardım. Oda belimden sardı beni... Zar zor ilerlediğini görebiliyordum. "Burak, istersen ineyim. Bende yürüyebilirim."
"olmaz! Sana demiştim. Buraya seni ben soktum ben çıkartıcam!"
En sonunda çıkışa yaklaşmıştık.Bataklık neredeyse ağzıma girecekti. Ama Burak iyice batmıştı.sadece burnu ve gözleri dışarıdaydı.
"Burak!""..."
Cesaretimi toplayıp bataklığa ağzımı soktum. Çünkü Burak nefes alamıyordu. Ağzımı onun ağzına dayadım ve ufledim.burağın kucağından indiğinde battım. Ve birden burağın bilinci açıldı. Beni kolumdan tutup dışarı çıkardı. Ve en sonunda çıkmıştık. İkimizde çamur içinde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malikane
Mystery / ThrillerBu sadece bir oyun... Sadece cesurlar hayatta kalıcak. Burağın açtığı o telefon belki de cemre ve buse Nin kötü hayatını daha kötü hale getiricek. O dağ evine girdiklerinde korkucaklar yada korkmuyacaklar ama malikaneden çıktıklarında hiç bir şey ay...