"Burak temizlenmemiz lazım."
"biliyorum."
"nası temizlenicez?"
"gel" dedi kendi yanını göstererek.
Yanına gittiğimde kendi üstünü çıkardı. Ardından benimkini."n'apıyosun?"
"ya Bi dur! Oradan bir sapığa mı benziyorum?"
"..."
T-shirtleri aldı ve birbirine sürttü. Ne yalan söyleyeyim lekeler çıktı.
"al"
"teşekkür ederim."
"rica ederim."
Ses:oyundan önce son saate hoş geldiniz. Slslslsllssllsl.
"geber inşallah!"
"ya slssl Burak yaa"
Ses:sussun!öldürücem sizi hemde duygularla. Ne olacağını göreceksiniz!
"ne olacak yaaağ. Bide duygularla!?"
"sakin ol cemre!"
"sakin falan olamam! Buse ve Kadir i öldürec-"
Birden yer kayboldu aşağıya doğru düşmeye başladık. Ben burağa sarıldım burakta beni belimden yakaladı. Sonra ikimizde el ele tutuştuk ve işte ölüyoruz diye düşünürken birden suya düştük. Suyun altında nefes alabiliyoruz. Ardından suya iki kişi daha düştü. Onlar baygın halde olan buse ve kadirdi. Baygın oldukları için suyun dibine batmaya ve boğulmaya başladı.
Hemen Burak'a döndüm.çoktan suyun dibine yüzmeye başlamıştı. Bende arkasından yüzdüm.
Burak beni görüp elimi tuttu. Resmen beni suyun dibine çekiyordu.
Yüzdük yüzdük ve sadece suyun dibine yüzdük. En sonunda buse yi yakaladık ama kadir hala batıyordu. Ve birden Burak ile kelimeleri kullanmadan konuşabildiğimizi fark ettik. Burak bana buseyi alıp suyun yüzüne çıkmamı söyledi. Bende dediğini yaptım. Başka çarem yoktu buse ölüyordu. Gerçekten o ses bizi duygularla öldürüyordu. Suyun yüzüne çıkınca birden buse kayboldu Bi toz bulutu halinde. Şoka uğradım ve bir çığlık attım. Ardından burağa yardım için hiç düşünmeden suya atladım. Saatte 3700 hızla yüzüyodum.en sonunda burağın yanına vardım. Sinirliydi.ama kadir i yakalamıştı. Beni hemen tutup yukarı çıkardı kadirle birlikte. Suyun yüzüne çıktığımızda kadir de buse gibi kayıp oldu. Burak şok oldu ve bana sarıldı. Ve dedi ki:"özür dilerim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Malikane
Mystery / ThrillerBu sadece bir oyun... Sadece cesurlar hayatta kalıcak. Burağın açtığı o telefon belki de cemre ve buse Nin kötü hayatını daha kötü hale getiricek. O dağ evine girdiklerinde korkucaklar yada korkmuyacaklar ama malikaneden çıktıklarında hiç bir şey ay...