Část 8. :Konec

139 14 4
                                    

Je ráno a Nicol leží v posteli. Po Chrisovi nejsou ani stopy že by tam byl. Asi odešel když Nicol usnula. Když se Nicol probudí s nadšením se oblékne do školní uniformy a upraví se. Vezme si hůlku a krystal k přenášení a zmizí v modrém kruhu. Nicol se objeví před školou a je připravená ukázat všem studentům kdo doopravdy je Sestra hvězd. Sejde se s klukama a s Letty před vraty do školy a začnou rozhlašovat, že se koná setkání v hlavní hale. Vše jde podle plánů a ostatní studenti se začnou shromažďovat pod schodištěm. Nicol s Letty a klukama se procpou do prostřed davu, aby to nebylo hned nápadné. Letty si oblékne plášť a všichni čekají na to co se bude dít. Hodina už začala a pořád je nikdo nehledá zvláštní.

Uteklo už dvacet minut a konečně přichází "Sestra hvězd" i se všemi profesory. “Co to má znamenat? Proč nejste ve svých třídách? Ihned se odeberte do tříd” Řekne žena nepříčetně všichni se zmateně dívají kolem. Letty poté zašeptá kouzlo a pošle ho na ženu. Revelare.” Malá bledě modrá bludička vyjde z její hůlky a, když narazí na tělo ženy jako by se rozplinula a žena se začala měnit na svojí původní podobu. Její dlouhé blond vlasy zčernali, vše co bylo zlaté je stříbrné a její šaty jsou lesknoucí se zbrojí. Její oči zčernali a naplnili se nenávistí a žena se začala smát. “Povedlo se ti to Galaxy. Všichni mě vidí takovou jaká jsem. Je ale smutné že do toho taháš lidi co za nic nemůžou. Cincinno!” Vykřikne žena kouzlo a její zlomyslný úsměv se změní na ledovou tvář. Všichni začnou panikařit a rohlížet se kolem sebe. “Zamiká školu musíme pryč!” Vykřikne Chris, chytne Nicol za ruku a začnou se prodírat davem. Vrata jsou už skoro zavřená a jim chybí jen kousek aby se dostali ven. Vrata se zabouchly a zamknuly jediný kdo se dostali ven ze skupiny je Nicol, Chris a Jisung ostatní to nestihli. “Musíme najít Sestry co jsou tady pak se s nima vydám do světa lidí a budeme hledat tu poslední. Tak pojďte musíme si pospíšit.” Řekne Nicol a mávne rukou na znamení aby jí následovali. Když Jisung zjistí, že jdou do zakletého lesa chvíli odporuje ale Nicole ho chytí za ruku a usměje se na něj, poté chytne i Chrise za ruku a spolu jdou do lesa.

Zdá se jako by v lese chodili věčnost “A kde přesně je chcete hledat? Tenhle les je obrovskej.” Řekne Jisung, zastaví se a lehce pustí dívčinu ruku. “Támhle.”Odpoví mu Nicol, ukáže na altánek, pustí Chrisovu ruku a rychlým krokem se vydá směrem k opuštěnému altánku. Luno! Solaris! Potřebujeme vaši pomoc.” Řekne Chris hlasitě zatím co s Jisungem dívku následují. Hned jak dojdou k altánku objeví se na proti nim ženy. Jsou tu Solaris a Luna. Solaris má bílé dlouhé vlasy až do pasu, oči má modré, její tělo má mírně snědou barvu a na sobě má bílé dlouhé šaty. Luna má naopak černé vlasy s odlesky tmavě modré barvy jsou dlouhé do půli zad a jsou kudrnaté. Její pokožka je o poznání tmavší než má Solaris ale není příliš tmavá. Na sobě má černé šaty které jsou delší na zadní straně. “Víme co se děje. A rády vám pomůžeme.” Řekne Solaris a usměje se na skupinku studentů. “Musíme osvobodit Stellu. A pak najít Galaxy” Řekne Nicol starostlivě a přistoupí blíže k ženám. “Když jste odhalili Freyu zlomili jste naše kletby, takže Stella by měla přijít sama. A Galaxy hledat nemusíme je tu s námi.” Řekne Luna a tak též se na ně usměje. Poté studenti uslyší nějaký hlas a podívají se za ženy. Je to Stella její vlasy jsou blond a má je rozcuchané, šaty má z černé látky ozdobené zlatými a stříbrnými kamínky a ornamenty, konec sukně má roztrhaný, nohy bosé a od bláta. Na krku, na zápěstí a na kotnících jsou vidět otlaky od okovů, kterými byla v ppdobě vlka připoutaná ke zdi tvrze. “Sestřičky moje vy jste na živu.” Přiběhne Stella se slzami v očích a obejme ženy. Poté co si všimne tří studentů jí sestry řeknou co se stalo. Stella bez zaváhání nabídla svoji pomoc a všichni se vydali zpátky ke škole v předu šli sestry za nimi Chris a za jím Nicol s Jisungem. “Nicol já bych se ti chtěl s něčím přiznat.” Řekne Jisung nervózně. Dívka se na něj podívá a usměje se “Tak povídej. Co je to?” Zeptá se ho a její úsměv ze rtů nemizí. “No. Nicol mám tě rád. A vážně mi na tobě záleží. Ten den co jsme byli v knihovně ses mi hodně zalíbila. A no to je asi všechno.” Řekne jí Jisung vážně. Podívá se na dívku, která se na něj usmívá a bez velkého rozhodování ji vášnivě políbí. “Chris se o tomhle nemusí dozvědět.” Zašeptá Nicol zatím co jí rudnou tváře a pak zrychlí krok.

Konečně u školy. Sestry odemknou školu odemykacím kouzlem a ze školy vyběhnou studenti. “Ale ale. Moje milované sestřičky. Čemu vděčím za vaši návštěvu?” Řekne čarodějka s výsměchem zatím co sestupuje schody a jde směrem k sestrám. “Freyo proč jsi to udělala? Vládu země jsi měla jistou jsi z nás nejstarší.” Zeptá se jí Solaris a když k nim Freya přijde ona k ní přistoupí blíž. “Udělala jsem přesně to co jsem musela. To co udělala i naše matka. Zbavila jsem se hrozby, že přijdu o trůn.” Řekne Freya povýšeně a poté udělá pár kroků dozadu. Po chvilce si všimne tří studentů co je přivedli. “Ty celou dobu jsi věděl kdo jsem a co se tu děje. Proto jsi přivedl Galaxy zpátky sem aby to tu zachránila. Celý jsi to zkazil. Zasloužíš si přesně to co můj drak. Murdero!” Ukáže Freya na Chrise, vytáhne svoji hůlku a pošle na něj kouzlo smrti. A však Nicol stačí zareagovat postaví se před něj a kouzlo jí zasáhne. Ona ale nezemřela jako člověk, její mrtvé tělo nepadlo k zemi. Když ji kouzlo zasáhlo jako by její tělo vybouchlo a rozplynulo se ve fialové třpytky tohle všechno zní zbylo. Když to zahlédli její přátelé a sestry všichni najednou zvedli hůlku proti čarodějce vypadalo to jako by je někdo ovládal. A taky že ano byla to Luna, která Freyu nikdy moc v lásce neměla v jejích očích je vidět nenávist ke své starší sestře. “Ty sobecká namyšlená mrcho!” To byla jediná slova před tím než skoro polovina školy poslala snad všechna existující útočná kouzla na čarodějku. Poté ji Luna přemístila to její tvrze, zamkla jí tam a připoutala na ní okovy.

Všichni se pomalu probírají z výpadků a sestry přijdou k hromádce fialových třpytek, stoupnou si do kruhu a začnou zpívat zvláštní píseň úplně cizím jazykem. Třpytky se začnou zvedat a zářit. V momentě zam stála dívka, která nebyla Nicol v ničem podobná, bílé vlasy po ramena, namodralá pokožka, zářící fialově oči, na hlavě má rohy a na nich je vidět galaxie. Její dlouhé šaty jsou černé a sametové.

Je stále nádherná

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Je stále nádherná. Všichni mlčky stojí a dívají se na dívku s rohy, ona se slzami v očích usměje na Chrise a spolu se svými sestrami zmizí.

Utekli měsíce od doby co Nicol zachránila školu. Kluci s Letty pořád chodí do školy a Nicol se už neobjevila. Jednou se před školou objeví dívka. Má hnědé vlasy dlouhé pod lopatky, na sobě má školní uniformu na tváři má nádherný a příjemný úsměv a v ruce drží černou hůlku.

~THE END~

One day (Stray Kids)Kde žijí příběhy. Začni objevovat