Nicol s Chrisem utíkají lesem ale cítí se ztraceně. Všechno je pořád stejné ani altánek, který byl uprostřed lesa nikde není. Nicol o něco zakone a upadne na zem, Chris, který jí drží za ruku padá za ní ale naštěstí stačí dívku pustit a udělá kotoul. “Nicol vstávej. Musíme rych-” Mladík se zarazí, když z patří to o co Nicol zakopla. Je to ocas Lesního draka a na neštěstí draka probudili. Drak se postaví na nohy, je gigantický jeho kůže je porostlá mechem a trávou, čelisti má masivní, jeho oči září zeleně, na hlavě má dva velikánské rohy a jde z něj strach.
Drak začne vzlétávat a hlasitě řvát. Nicol s Chrisem začnou zase utíkat, teď ještě rychleji než před tím. Drak je dohání ze vzduchu a pouští hrůzu. Najednou drak zmizí. “Chrisi je pryč. Můžeme se zastavit.” Řekne dívka zatím co se dívá ke korunám stromů. Už začíná svítat a škola se zachvíli otevře. “Nicol musíme jít. Co když nás najde?” Sotva to mladík dořekl drak přistál k zemi přímo před ně. Jeho oči jsou plné vzteku, když v tom drak promluví. “Kdo vás sem poslal?” Jeho hlas je hluboký a hrůzostrašný. “Sestry slunce a měsíce nás zavedli ke starému hradu. Teď se potřebujeme dostat do školy a musíme varovat před nebezpečím co je ukryto ve škole.” Řekne dívka se zvýšeným hlasem drakovi. Ale on nevypadá, že by je nechal jít. “To vás nenechám udělat. Svět je bez nich lepší!” Zařve drak, natáhne jeho hlavu k Nicol. Chris chytne Nicol a, když drak sebou cukne aby ji sežral zatáhne ji k sobě a vytáhne hůlku. “Mortem!” Zakřičí mladík, zhůlky vyšlehne zelený blesk a draka jediným zásahem zabije. “Co jsi to provedl?!” odtrhne se dívka od mladíka, jde k dračí mrtvole a položí ruku k čenichu. “Udělal jsem to co bylo nutný. Sežral by tě kdybych nic neudělal.” Odpoví jí. “Nicol byla by škoda kdyby jsme tě ztratili nikdo by nevěděl co víš ty.” Řekne mezi tím k ní příjde blíž, otočí si dívku tváří k sobě, dá jí ruce na paže a smutně se na ní usměje. “Musíme jít svítá.” Řekne dívka sundá mladíkovi ruce a beze slůvka odchází tak kde si myslí, že je škola. “Nicol počkej. Můžu ti něco říct?” Doběhne mladík dívku a zastaví jí když ji chytne za ruku. “Chrisi řekneš mi to potom. Teď musíme najít cestu do školy.” Řekne dívka a jemně trhne rukou. Naštěstí z lesa našli cestu a byli tak akorát na první hodinu.
O přestávku k Nicol do třídy přišla Sestra hvězd a vypadala jako vždy úžasně. Její šaty se třpití zlatem na světle, vlasy má rozpušťené jsou dlouhé až ke stehnům a i když jsou blond vyladají také jako ze zlata. Sestra se rozhlédne po třídě. Všichni jí s respektem slušně pozdraví. “Je zde slečna Carterová?” Zeptá se a všichni se na dívku podívají někteří se známkami lítosti a někteří se z matením. Dívka se rozpačitě přihlásí a stoupne si. “Dobrá. Slečno pojďme se mnou potřebuji s vámi něco probrat.” Řekne a nechá jít dívku první. Došli do nejvyšší a největší věže v této škole. Vypadá skoro stejně jako pokoj Sestry měsíce jen se víc třpytí. Jen co Sestra zavře dveře. “Windero!” Odfoukne dívku na starou rozvrzanou dřevěnou židli a ta jí páskama připoutá ruce a nohy. Sestra hvězd se promění ve svojí pravou podobu.
Čarodějka je šedivé pokožky má na sobě kovovou zbroj a dlouhou černou sukni. Její tvář má v klidu smutný výraz. Oči má černé a její rty také. Její helma s rohy se třpití ve světle, vlasy jsou díky ní jen na jejích zádech a jsou černé stejně jako její oči a dlouhé ke stehnům. Zatím co se dívka snaží dostat ze židle s pouty čarodějka zažehne v její dlani fialoví plamen přijde blíž k dívce vytáhne jí praví rukáv a plamen v dlani nakloní, ten začne kapat na její předloktí a vypálí jí do ruky "Špínavý zrádce". Dívce z bolesti začnou téct slzy a přitom se dívá na čarodějku. “Kdo jste?” Zeptá se jí dívka, čarodějka se zle usměje a nakloní se k ní. “Ale prosim tě nedělej že mě neznáš Galaxy. Moc dobře víš kdo jsem. Jsem tvá pátá sestra ta nejstarší. Ta zapomenutá.” Její zlověstný úsměv ze rázem změní na nenávist. Dívka se jen vyděšeně a zmateně dívala do jejích očí. Najednou někdo zaklepe, pásky ze židle zmizí čarodějka ze změní zpět na Sestru hvězd. Dívka si schová ránu a s rukou na předloktí chce rychle odejít. Čarodějka jí však zastaví. “Řekneš někomu co jsi viděla. Dozvím se to. Najdu tě a zabiju moje milovaná sestřičko. Teď jdi nechci tě vidět.” Zašeptá jí čarodějka k uchu a když se ozve druhé zaklepání otevře dveře. Stojí tam muž korpulentní postavy slušně oblečený s cilindtem. “Dobrý den. Jsem z ministerstva kouzel. Mám zde udělat inspekci kvůli studentům.” Řekne muž s mírným úklonem. Čarodějka ho pozve dál dívka poté odejde. Je velká přestávka a je tak nějak rutina že se Nicol sejde se všema klukama v jejich "klubovně". Jenomže ode dneška už tam není jediná dívka, když Nicol otevře dveře zpatří bledou dívku s dlouhými blonďatými vlasy, a modrýma očima. Blond dívka se zvedne a s úsměvem přistoupí s Nicol. “Ahoj já jsem Letty. Letty Blackwoodová. Jsem Minhova přítelkyně. Chodím s ním do třídy.” Představí se blond dívka a podá Nicol ruku. Vypadá celkem mile a nepostrádá ani vychování. “Ahoj. Ráda tě poznávám já jsem Nicol Carterová.” Přijme její ruku a představí se jí nazpět. Poté se podívá se zvednutým obočím na kluky. “Potřebuju vědět víc o Sestrách. Kdo o nich ví vážně hodně?” hned jak to Nicol dopoví všichni se podívají na Jisunga který se dívá z okna. “Jisung ví všechno. Vždycky všechno věděl.” Řekne Hyunjin ležící na gauči a kývnutím ukáže na chlapce u okna. Jisung se otočí na Nicol a usměje se na ní jako by něco plánoval.
Chci vám všem poděkovat, že čtete můj příběh. Mam vás za to strašně moc ráda.💞
ČTEŠ
One day (Stray Kids)
FantasiNicol Carter-obyčejná dívka žijící obyčejný život Christopher Bang-její nejlepší přítel z dětství a člověk co jí po znovu shledání změnil život od základů "Nicol? Co si myslíš o existenci magie?" "Co je to za otázku? Magie neexistuje" "Myslela by si...