Část 7. :Pravda

135 13 8
                                    

˝Pojď se mnou do knihovny musíme najít pár knížek o historii Dranthie.˝ Řekne chlapec a mávne rukou na znamení a by ho dívka následovala. V knihovně není moc knížek o historii země. Dívka s chlapcem hned jak vešli do knihovny začali hledat knížky, dívka však ztratila chlapce z dohledu a nemohla ho nikde najít. Pak si všimla, že sedí o stolu a čte ve velké tlusté knize, která vypadá vážně staře.

 Pak si všimla, že sedí o stolu a čte ve velké tlusté knize, která vypadá vážně staře

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

 Dívka k ně mu přijde a sedne si naproti němu.˝Kde jsi jí našel?˝ Zeptá se dívka zaujatě a předkloní se blíže ke chlapci aby si prohlédla knihu. ˝Prostě vim kde hledat.˝ Řekne chlapec a lišácky se ušklíbne.˝Našel jsem jí v části s omezeným přístupem zapadlou za policema. V normální historii co tu vidíš nic nenajdeš. Jsou to v podstatě jen legendy.˝ Dodá a mírně se usměje. ˝Tady přečti si tohle.˝  Řekne chlapec po chvíli ticha, otočí knihu k dívce a ukáže na odstavec. 

"V Dranthii se před desítkami let narodilo pět dívek. Tyto dívky jsou označovány jako rovnováha našeho magického světa. Všechny dívky jsou dcery bohyně Hestie. Tato bohyně stvořila náš svět a každá z jejích dcer reprezentovala něco jiného co drželo svět pohromadě . Nejstarší dcera a také právoplatná budoucí vládkyně světa je Freya neboli Sestra temnoty, reprezentovala temnotu a zlo. Freya sama osobě ale zlá nikdy nebyla. Vždy byla velice moudrá a rozená vůdkyně. Druhá dcera se jmenuje Solaris neboli Sestra slunce, ta reprezentovala světlo a štěstí. Solaris byla vždy milá a pečující. S Freyou si byli vždy velmi blízké, aby také ne jsou totiž svým opakem. Třetí dcera je Luna, Sestra měsíce, ta reprezentuje krásu a něhu. Luna byla vždy vedena k velice slušnému chování, vždy se chovala velice urozeně a tajemně. Čtvrtá dcera se jmenuje Stella také známá jako Sestra hvězd, ta reprezentuje radost a naději. Stella nebyla jako její starší sestry a radši běhal bosá po lesích, spala pod širým nebem a pozorovala hvězdy na nebi. Byla bodně energická a i prostořeká. Když tyto dívky vyrostli nechali postavit školu kouzel aby se děti kouzelníků neučili doma a jen to co jejich rodiče znají. Díky nim se naučili věci o kterých nikdy neslyšeli. A poté se narodila pátá dcera ta nejmladší. Jediné co je známé je, že se jmenuje Galaxy, Sestra vesmíru a ta reprezentuje moudrost a odvahu. Galaxy byla poslána do lidského světa jako novorozeně, protože její nejstarší sestra začala toužit po moci, krutě zabila svojí matku, její sestry ji odsuzovali za to co provedla a vyhnali jí do zakletého lesa. Tam postavila chladnou tvrz a plánovala pomstu za její vyhnání. V Dranthii tedy vládla Solaris. Země pod jejím vedením jen vzkvétala. jednoho dne se Freya vrátila na hrad kde její sestry trávili nejvíce času a odkud Solaris vládla. Žádala o odpuštění ale její sestry jí neodpustili. Ten samí den její armáda příšer napadla školu a i hrad. Freya zaútočila na svoje sestry a proměnila je v šelmy. Stella si to nenechala líbit ani ve vlčí formě a chtěla napadnout její sestru. Ta jí omráčila dřív než se k ní dostala a přemístila jí do její tvrze a nechala spoutat řetězy. Její sestry Lunu a Solaris proměnila ve lvi a poslala je do zakletého lesa. Vzala na sebe podobu Stelly a začala vládnout. nechala rozšířit legendu o tom že sestry byli jen tři a dvě nejstarší napadl žák magické školy, díky tomu školu zavřeli."

Zatím co si dívka čte v knize chlapec se na ní zasněně dívá pří tom se usmívá a jeho tváře a uši jsou rudé. Když se dívka narovná chlapec se probudí z tranzu a s nervózním úšklebkem se podrbe na lopatce. Dívka s mírně otevřenými ústy a se zmateným výrazem v obličeji se podívá na Jisunga. ˝Copak co se děje?˝ Zeptá se chlapec a zamává dívce před obličejem ˝Musíte ke mě domu musim vám něco říct. Tu knihu beru sebou bude se hodit.˝ Odpoví mu dívka vezme knihu a zmizí v portálu, který se objevil za ní. Jisung se poté zvedl ze židle a odešel za ostatníma klukama. Všichni se postupně dostali k Nicol domů. V jejím pokoji si všichni sedli na zem, udělali kruh a Nicol dala knihu doprostřed. ˝Takže vysvětli vám proč jste měli přijít. Školu neřídí Sestra hvězd jak si všichni myslí a vim, že tu nejsem sama kdo to ví.˝ Řekne dívka postaví se a vytáhne rukáv na levé ruce a ukáže jim ránu. ˝Jsme tři co mají něco takového. A neudělala to Sestra hvězd ale Sestra temnoty. ˝  Řekne dívka sedne si zase na zem a otevře knihu. ˝Tady.˝ Ukáže dívka na odstavec který má přečtený. ˝Sestry nebyli tři ale bylo jich pět jmenovali se Freya, Solaris, Luna, Stella a Galaxy. Ta nejstarší z nich Freya je teď momentálně ve škole a upravuje si svět podle sebe. Solaris a Luna jsou v zakletém lese a jsou proměněny ve lvi. Stella je uvězněná ve tvrzi za zakletým lesem a Galaxy je někde v lidském světě a neví o tom že má nějaké sestry a ani neví že tohle všechno existuje. Musíme všem ve škole ukázat kdo doopravdy řídí školu. ˝ Kluci se na ní zaujatě dívají zatím co jim říká to co zjistila, Chris s Jisungem vypadají jako by nebyli duchem přítomní. ˝A jak to chceš udělat? Nemůžeš jen tak shromáždit lidi ze školy a říct jim že ta kdo řídí školu je nějaká Freya. A vůbec jak můžeš vědět, že to nejsou nějaký keci?˝ Řekne Hyunjin a zatváří se podezřívavě. Changbin se Seungminem a Minhem s nim souhlasí. ˝Ta kniha se píše sama.˝ Řekne Jisung uprostřed úplného ticha. ˝Cože?˝ Zeptají se všichni kolem něj. ˝Ta kniha se píše sama je to druh knihy do, které se zapisují pravé dějiny. Každý kouzelný svět má takovou knihu a ukáže se jen v tu dobu kdy je to vážně nutné. Vždycky když se stane něco co změní chod v zemi se to zapíše sem. Když tam napíšete něco svojí rukou rozplyne se to na papíře.˝ Řekne chlapec nejistě a usměje se zatím co mu oči kmitají mezi ostatními. ˝Jak to, že to všechno víš?˝ Zeptá se ho Changbin. ˝Chodil jsem s Woojinem do knihovny hledat knížky o hůlkách. Když mě to přestalo bavit četl jsem si různý knížky a dostal jsem se i do oddělení s omezeným přístupem. Občas jsem tam i přespával.˝ Odpoví Changbinovi a pokrčí rameny. Všichni rázem začnou o něčem diskutovat kromě Nicol, Jisunga a Chrise kteří se dívají na ostatní. ˝Tak jak to chceš udělat?˝ Zeptá se Woojin Nicol a s ostatníma se na ní usměje. ˝Přemýšlela jsem nad něčím jako, že by jsme jí někam vylákaly a před všema jí proměnili na její pravou podobu.˝ Řekne Nicol zamyšleně ˝Letty je dobrá v lektvarech a celkem i v kouzlech možná by mohla pomoct.˝Navrhne Minho. ˝To je celkem dobrej nápad. Přivedeš jí sem prosím?˝ Řekne Nicol a usměje se. ˝Jistě dejte mi chvilku.˝ Odpoví Minho, Nicol a rázem zmizí v portálu. Po chvíli se Minho vrátí i s jeho dívkou a sednou si na zem vedle sebe. Nicol jí do všeho zasvětí a všichni začnou vymýšlet plán. ˝Znám kouzlo co odhalí pravou osobnost.˝ Řekne Letty a ušklíbne se. ˝Pokračuj Letty.˝ Pobídne Nicol dívku a také se ušklíbne. ˝Mohli by jsme všechny lidi nahnat do haly, počkaly by jsme si až ona přijde aby zjistila co se děje a já na ní pošlu kouzlo. Ale nechci aby mě viděla.˝ Řekne Letty a založí ruce na hrudníku. ˝To můžeme zařídit vezmeš si tmavý plášť s kapucí a stoupneš si za nás. Jelikož tam bude hodně lidí takže to nebude tak nápadný jako zneviditelňujicí kouzlo.˝ Navrhne Seungmin. Lettin plán se líbil všem i když nikdo nevěděl co bude potom. Poté co si všichni všechno vyjasnili odebrali se domů kromě Chrise. Ten zůstal v pokoji s Nicol. Chris si k Nicol přisedne bliž a roztomile se na ní usměje. ˝Nicol já. No, víš já bych ti chtěl něco říct.˝ Řekne Chris nervózně a zajede prsty do svých vlasů. ˝No. povídej.˝ Řekne mu dívka a nevině se na něj usměje. ˝Když já nevim jak začít.˝Řekne mladík ˝Tak prostě nějak začni.˝ Pobídne ho dívka. ˝Tak jo.˝ Mladík se zhluboka nadýchne přitáhne si dívku blíž a něžně jí políbí na rty.

One day (Stray Kids)Kde žijí příběhy. Začni objevovat