,,Život si riadim sama !,,

143 7 0
                                    

Večer - 20:00

,,Nemôžem tomu uveriť, my sa sťahujeme do Nuit City,, radosťou som kričala po celom dome. Vybehla som von a lahla si na zelenú trávu na našom dvore. ,,MŇAU,, zamňaučala moja mačička Night a lahla si ku mne. Začala som ju hladkať po hlave, a popri tom som jej rozprávala kam pôjdeme spolu. 

Ráno - 06:20

,,Ahoj miláčik!,, pozdravila ma mama keď som celá strapaná vyšla z postele dole do kuchine. ,,Dobré ráno mami, dobré ráno Ocko !,, odzdravila som. ,,Taylor, poď sa najesť, pripravila som ti tvoje oblúbené jedlo .... jablkový koláč s jablkami!,, povedala mama a naliehala aby som si sadla ku stolu. ,,Ďakujem ale dnes jesť nebudem, musím sa pripraviť do školy, ...... vieeeeeš ?!,, A letela som do kúpelne. Mama nenachádzala reč no a ocko čítal cez tablet odlety do  Nuit City.

Vedela som že tento týždeň je velmi dôležitý, lebo už o pár dní sme mali odchádzať do Nuit City. A tak som sa rozhodla že keď odídem chcem sa rozlúčiť zo všetkými mojimi kamošmi najlepšie ako len viem.

V kúpelni som stávila vyše 45 mim, no a výsledok sa mi celkom podaril. Mala som oblečenú červenú mikinu s čiernou notou, samozrejme vyhrnuté rukávy ktoré som mala bielej farby a ktoré mi perfektnt ladils s mojimi bielimi vlasmi, čiene dlhé jegínsy, červené vysoké topánky na menšom podpetku no a samozrejme náramky v poradí čierna, červená, biela, čierna červená. No a červeným leskom na pery sa predsa nič nepokazý no nie ?! 

Ráno: 07:05

Schmatla som tašku, meme a ockovi hodila pusu ,, Ľúbim vás,, a letela som do školy, spravila som asi 4 kroky a vrátila sa domou ,,oooo nečakajte ma,, a teraz som vyrazyť mohla.         Školu nemám ďaleko, asi tak pól kiláka. Na našej škole ,École School, je milión žiakov a každý je iný.  Niektorý su šprti, niektorý športovci, iný zas hudobníci, manekýni, či už herci no na mńa a na moju partu nemá nikto z nich! :D

Ráno: 07:55

,,Crrrrrrn,, rozzvučal sa školský zvonček. Síce po zvončekovsky nehovorím ale na 100% viem čo to znamená ,,Okamžite do svojich tried, inak dostaneš 5 + poznámka za nedodržiavanie ŠK poriadku a bla bla bla .... ( nuuuudaaaa ).  

Prišla som do triedy a Pawie ( moja najlepšia kamoška ) sa mi hodila okolo krku ,,Ahoooj,, zvolala, odzdravila som ju ,,Sevas,,. S Pawie bývame oproti sebe, vyrastali sme spolu od 2 rokov a preto veľa pre mňa znamená, rozumieme si ako sestri.           Pár minú na to prišla učka do triedy, ( a zbytok už poznáte: ,,Dobré ráno žiaci !,,  ......  ,,aký je dnes dátum ?,, ...... ,,Kto chýba ?,, ). No a potom to príde, skúšanie ládky čo ste mynulú hodinu preberali. No teraz to bolo iná učiteľka sa nás pítala či v triede nepreskočila už medzi niekim iskra lásky ? No a samozrejme sa nikto nehlásil, ale predsa sme všetci vedeli že medzi Kate a Petrom to iskrí, no a Izzy a Jack ani nehovorím, Pawie a Smiley nemôžu namietať,   no a ja ..... hmmmm mňa chalani netrápia mám vela kamošov a na chodenie to teda nevyzerá a po pravde ma to nejak nežere. V triede nás je o mnoho viac ale medz tymito to najviac iskrý samozrejme aj Jasmine ( životná nepriateľka mňa ) a Rob sú nabudený lásky ale možno to až preháňajú.

Učiteľka chápala že to každý berie ako súkromnú vec, no potom sa stalo niečo neuveriteľné:           Do triedy vošiel úplne cudzí chlap vyspelej postavy, mladý ( možno tak 28 ) a z kiticou ruží podišiel k učiteľke. Obímul ju a pred očami maloletých ( nás 15 ročných ) pobozkal učiteľka. ( fuuuuuuuj ) pomylela som si !  Naštestie zazvonil zvonček ! 

Nič nie je NEMOŽNÉWhere stories live. Discover now