Jsi děvka

106 3 0
                                    

O týden později (den kdy mají tetovat Marcusuv klub)
Probudil mě nějaký hluk dole. Kouknu na mobil. Typičo je 1 ráno. Jestli je to Jimm tak mu urvu koule. Rychle jsem se koukla do zrcadla a vyšla před pokoj. Potichu sešla schody a dostala jsem se do chodby prošla jsem obývák abych si zkrátila cestu. Zašla jsem do kuchyně kde jsem si natočila vodu a vyskočila na linku a čekala. Byl to Jimm, ale nebyl sám byli s ním 2 neznámí kluci a jedna holka spíš děvka. Jimmy jim něco řekl a vydal se do kuchyně kde jsem byla já. Motavím krokem došel do kuchyně, ale nevšiml si práhu takže o něj zakopl a natáhl se na zem. S peprnými nadávkami na práh se zvedl a rozsvítil. Rozhlédl se po kuchyňi až došel pohledem ke mě tak se lekl a praštil se do futer. „Kurva! "chytil se za hlavu, to už jsem ale ležela na zemi v záchvatu smíchu. Uklidnila jsem se a podívala se na něj. „Ahoj sestřičko ty nespíš?" zeptal se pomalu „Snad vidíš ne, kvůli tobě a těm kreténům nespím a zapomeň na to že tu budou spát a už vůbec ne ta děvka. Je ti to jasný!" zavrčím podrážděně a obcházím ho a jdu ke dveřím. U dveří do předsíně se zastavuju a čekám na Jimmyho. Trvalo mu to celkem dlouho. Vejdu do předsíně a projdu mezi tou děvkou a jedním blonďákem a pokračuji dál až k hlavním dveřím. „Tak a párty končí takže všichni ven! "zakřičím na ně a zvednu svůj pohled na Jimmyho. „Sorry kluci, ale musíme se dneska ještě vyspat máme dost důležitej kšeft." zastal se mě Jimm. Usmála jsem se na něj a až teď jsem měla možnost si prohlídnout ty kretény. Ten blonďák byl celkem roztomilej, ale rozhodně střídal holky jako boxerky. Měl modrý oči a celkem namakanou postavu vedle něj stála ta děvka která na mě řvala před studiem. Usmála jsem se na ni a řekla „Takže jsi přišla takže tu píču na čelo chceš víš co přijdi zítra a neboj čas si na tebe seženu, ale teď prosím opusti můj barák, protože jinak se může stát že k té píče přidám i kokota. "mrknu na ní. Zděšeně se na mě podívá otočí se na blonďáka a dá mu pusu na tvář rychle mu něco řekne a opouští barák. U branky se ještě otočí a já jí zamávám. Otočím se zase na ty kretény a brácha se za nimi složil na zem a snaží se popadnout dech jak moc se směje. Protočím oči a podívám se na blonďáka který mě pozoruje s vyvalenýma očima. Podívá se na Jimmyho kývne na pozdrav a opouští barák a ještě křičí na svého kámoše, že počká před domem. Když se kouknu na posledního kluka musím říct že je k sežrání. Vlasy černý, oči má tmavě hnědé až do černá a úplé tílko zvýrazňuje jeho svalnatou postavu. Hodně svalnatou. Na hrudi se mu činí tetování které pokračuje za lemem tílka. Když se mu kouknu do obličeje tak si mě prohlíží. Nechápu proč. Mám na sobě černou košily na spaní. Která končí ve čtvrtce stehen a ohrnuté rukávi do třičtvrtiny ruk a rozeplé dva knoflíčky takže jde vidět moje tetování na hrudi, nohách a rukách i na krku. Odkašlu si a on se mi konečně koukne do očí. „Jsem Ashton. "řekne a natáhne ruku „Já Tammi." příjmu ruku a potřesu s ní. „No tak já půjdu. "řekne najednou a otočí se na Jimmyho ten se zvedne ze země a poplácají se vzájemně po zádech pak se otočí na mě „Rád jsem tě poznal Tammi." řekne a mrkne na mě a opouští barák. Já se zaraduji „Konečně, jdu spát Jimmy a ty bys měl jít taky. "on jen kývne a já odcházím do pokoje. Kde leham do postele a usínám.

Crrrrr zvoní mi budík. Vstávám a vypínám ho podívám se na hodiny. Je 7 a v 8 musíme být ve studiu. Na dnešek mají všichni povinně volno až na mě, Gin a Jimma. Dneska tetujeme Markusovi chlapi takže dnešek bude vyčerpávající. Vypínám mobil a jdu probudit Jimmyho. Dneska jsem na něj byla hodná a probudila jsem ho normálně žádný naschvály prostě nic.To je divný co se to semnou děje. Dojdu do pokoje a jdu rovnou do koupelny kde se vysprchuji a udělám hygienu. Nahá jdu do šatny kde si beru síťové černé silonky, černé kraťasy do pasu, černé větší tričko s potiskem kapely Slipknot. Tričko si zastrčím do kraťasů a vlasy dám do neupraveného drdolu. Nádherně vyniknou mé podholené vlasy. Zaběhnu do koupelny kde si dám korektor a řasenku a černou rtěnku. Podívám se do zrcadla a pochvalím svůj vzhled. Vypadám úžasně. Usměji se sama na sebe. Vezmu mobil a seběhnu schody a jdu rovnou do kuchyně kde udělám snídani jak pro mě tak i pro Jimmyho. Je 7:15. „Za půl hodinky vyrážíme a máš tu snídani takže pohni prdeli ať ti to nevystydne! "zařvu a jdu do obýváku kde si pustím telku a dívám se na šmouli. No co je mi 20, ale šmoulové jsou šmoulové. Slyším dupání po schodech a pak radostné vypísknutí. Usměji se. „Jé šmoulové, můžu se dívat s tebou?" zeptá se a já se zákřením a kývnu. Skočí vedle mě na gauč a dívá se semnou. „Jo a jinak ségra dneska jseš vážně kus kdybys nebyla moje sestra tak bych do tebe snad i zasunul." řekne vážně otočím na něj hlavu a znechuceně řeknu „Ty jsi hovado, ale jinak díky." vyplázne na mě jazyk a řekne „No dneska si vás budu muset hlídat jak tebe tak i Ginny. "zasmějeme se a já vypínám televizi a odvětím „Tak pojď ty bodyguarde." a obouvám se a vycházím k miláčkovi. Jimmy ještě zamyká a běží za mnou do auta. Já dupnu na plyn a vyjíždíme z naší ulice. Posloucháme písničky a zpíváme, smějeme se a děláme různé kraviny. Na dálnici potkáme bílé BMW ve kterém sedí Ginn. Když si nás všimne tak na sebe kývneme a začíná závod.

Tatérem jednou tatérem navždy Kde žijí příběhy. Začni objevovat