„To se dělá takhle utíkat?"zeptal se. Otočila jsem se a jediný na co jsem se zmohla bylo zakroucení hlavy na zápor. „Neodpoviš mi?" spolkla jsem ten obrovský knedlík který jsem měla v krku a řekla „Promiň, ale už musím jít. "usmála jsem se a nechala ho tam stát. Když jsem si uvědomila že to mám přes celé město dóm tak jsem si začala nadávat. Ani ne za 5 minut začalo pršet „Kurva fiks doprdele proč zrovna teď!" ulevila jsem si. Byla už dost velká zima a to ani nemluvím o tmě. Šla jsem kolem temné uličky když mě do ní někdo zatáhl a zacpal pusu. Vzpírala jsem se kopala, škrábala a kousala. Neznámí mě hodil o zeď. Cítila jsem jak mi něco teplého vytéká ze zadní části hlavy. Ahhh. Chtěla jsem se zvednout, ale neznámí mě popadl a narazil na zeď a stiskl mi krk. „Ty děvko , ty už se na nohy nepostavíš! " zachrčel mi do ucha a já jsem ho poznala byl to nejlepší kámoš Kaila Ben. „Co to kurva děláš Bene?" zachraptěla jsem jelikož mi docházel dech.„Zmlatim tě tak že už nehneš ani brvou. "vysmál se mi. Začaly se mi dělat mžiky před očima. Najednou mě pustil a zasadil mi ránu do čelisti. Střídál ruce. Pustil mě na zem a začal do mě kopat. Najednou jsem viděla tmu. Všude černo.
POV. BEN
Najednou jsem se zastavil a koukl jsem na Tammi. Měla zavřené oči a nehejbala se „Kurva já ji zabil doprdele tohle mi Kail neodpustí, vždyť ani neví že jsem tady. "začal jsem si mluvit pro sebe najednou jsem se otočil a tam jsem viděl asi 10 letou holčičku. Koukala na mě viděšeným pohledem a když zaznamenala že ji pozoruji tak se otočila a rychle běžela pryč. „Kurva!" zanadával jsem a rychle utíkal pryč než se někdo vrátí.
Po 4 hodinách
POV TAMMIProbudil mě chlad a bolest, ale šílená bolest. Otevřela jsem oči bylo šero a já jsem ležela v temné uličce domlacena, opuchlá no prostě úžasný. Pokusila jsem se zvednout, ale nešlo to byla jsem za 1 slabá a za 2 to tak šíleně moc bolelo. Šahla jsem do kapsi a nahmatala jsem svůj telefon. 5 zmeškaných hovorů od Ginny to stejné od Jimmyho a asi přes 100 zpráv. Najela jsem na bráchovo číslo a vytočila ho. „Tami kurva kde jseš a jak to že mi doháje nezvedáš telefon, neodepisuješ na zprávy a to stejný Ginny ani Markusovi! "byl přímo nasranej. Já jsem skoro nemohla mluvit takže jsem mu pološeptem zdělila kde jsem a ať pro mě přijede a že se všechno dozví až přijede. Za ani ne 10 minut na hlavní zastavilo auto „Tammi?" zařvala Ginny do uličky. „Tady jsem! " pokusila jsem se zařvat. Když mě viděla na zemi tak se rozběhla „Kurva Tamm co se ti stalo kdo ti to udělal? Kluci dělejte budu potřebovat pomoct!“ zařvala směrem k hlavní. Vběhl do uličky Jimm, Markus a Miky. To bylo asi po 4 v životě co jsem je viděla brečet. Přiběhli ke mě a opatrně mě obejmuli. Jimm si mě potom vzal do náruče. Ginny ta měla hystericky buleni takže se soustředila aby vůbec dýchala a Miky s Markusem šli ze stran a vypadalo to jako by nám dělali ochranku. Usmívala jsem se i když to bolelo.Přišli jsme k autu a Jimmy se mnou v náručí si sedl dozadu přisedl si k nám Markus který mě začal hladit po noze. Na místo řidiče si sedla Ginny která se už uklidnila a spolujezdce obsadil Miky. „Ginny vezmi to cestou přes studio a pak do nemocnice. " řekl Jimmy. Ginny se ani neotočila a rovnou vyrazila. Když zastavila před studiem, tak jsme vylezli . U dveří jsem z kapsy vytáhla klíče a odemkla studio. Rozešla jsem se ke svému kanclu. Posadila jsem se na židli otevřela šuplík vyndala krabičku cigaret. Vzala jsem si zapálila si a pohodlně si lehla na gauč . Zavřela jsem oči a promítala si co se dneska večer všechno stalo. Zbabělí útěk od Ashtona, zmlácení od Bena . „Dala bych si whisky "přemýšlela jsem na hlas. „ Ani nápad stačí že kouříš stejně zachvíli jedeme do té nemocnice. "odvětí Markus. „Mám ještě jednu otázku která rozhodně nezajímá jenom mě, ale i ostatní kdo ti to udělal? " zeptal se . Líně otevřu oči kouknu na něj protočím oči a svůj zrak přesunu na strop. „Musíme to řešit? "zeptám se. Markus si odkašle. „Dobrý to mi stačí já jdu. " rychle zakročím , zvednu se z gauče típnu cigaretu zapálím si další nasadím si brýle a odcházím z kanclu v patách mám Markuse který se mi zdá celkem nasraný. V duchu se usměju. Dojdu za těma šaškama „Tak jedeme? "otážu se Ginny se otočí kývne pozbývá si věci a vyráží k autu.
V NEMOCNICI
„Dobrý den, doktor Juraj Alexandrovič co vás trápí? " přišel docela hezoun, ale chytrej teda nebude. „Tak to se dá nějak poznat koho budete ošetřovat a co se asi stalo! "vyjede trochu Ginny. Jimmy ji chytí za pas a stáhne si ji k sobě. „Omlouvám se už se to nestane. " omluví se hezoun „Vpořádku.Ginny ty se uklidni. Pane doktore bolí mě žebra, hlava a ruka mohl byste se na to podívat? Děkuji "zeptala jsem se „Ale jistě. " poukázal do ordinace.
PO VYŠETŘENÍ
„Tak vypadá to na otřes mozku, naražené žebra a obražené zápěstí . "oznámí otočím na něj hlavu kývnu„Budu s tím moct tetovat? " zamračí se a hned odporuje „Rozhodně ne máte otřes mozku a obražené zápěstí budete muset být tak týden možná dva v naprostém klidu! "řekne přísně. Protáčím oči a kývnu „V nemocnici si vás nenecháme, ale na ty žebra a zápěstí vám dám mastičku a zavážu vám to. Z toho otřesu vám může bolet hlava nebo se vám může motat proto byste měla hodně pít." pokračoval ve svém sekýrování. Jak mi obváže ruku tak se rozloučíme a jdeme konečně domů. „Můžeme spát u vás? "zeptá se Ginny jen kývnu na souhlas a už se mi klesaly víčka.
ČTEŠ
Tatérem jednou tatérem navždy
Teen FictionTammi a Jimmy jsou sourozenci kteří vlastní tetovací studio. Mají takový menší gang plný tatérů. Co když přijde někdo.... kdo bude stát o Tammi. Čti a dozvíš se co se stane....