1.BÖLÜM : KADIN

10 0 1
                                    

~♡~

Yeni dünyama hoşgeldiniz...♡
Yeni bir başlangıçla hepinize merhaba.
Bu kitabımda dünyayı tersine çevirmeyi planlıyorum.. Benimle birlikte çevirmeye ne dersiniz ?

İyi okumalar....

.........

Herkes gülü sever ama dikenini değil, herkes yağmuru sever ama ıslanmayı değil, herkes insan sever ama kadını değil, herkes çocukları sever ama kız çocuklarını değil, herkes çocuğu okusun iş sahibi olsun ister ama kız çocuğunun değil, herkes annesini sever belki ama eşini değil...

Yağmuru sevdiğini söyleyenler ilk damlada kaçacak yer ararken, yazı sevdiğini söyleyenler hep bir ağacın gölgesine sığınırken ve insanları seviyorum diyenler kadınlara zulüm ederken bu dünya nasıl güvenilir bir yer olabilir ki ? Kim doğruyu söylüyordu, doğru neydi? Peki yalan..
Gölgemiz gibi peşimizde olan her fırsatta sanki bir ağaç gibi gölgesine sığındığımız yalanlar..
Bir gün o ağaç kesilecek ve gölgesine saklanan herkes ortaya çıkacaktı ve o ağacı gerekiyorsa tırnaklarımla kazıya kazıya ben kesecek ya da kökünden sökecektim.

Herkes her zaman kadınları güçsüz görür, en ufak bir dalagada alabora olan ufak bir kayık gibi, en ufak bir esintide dalından ayrılıp süzülen yaprak gibi, düşen bir damla yağmurun altında kalıp can veren o minicik karınca gibi.

Oysa kadın çocuktur, kadın arkadaştır, kadın sevgilidir, eştir, annedir, çocuğuna oyun arkadaşı ve eşine bu hayatta yoldaştır, gecenin ayazına ışıktır kadın.

Hep adam ol, adam gibi konuş derler ama bilmezler ki en güzel sözcüklerin bir kadının narin dudaklarının arasından çıkacağını.

Mesele cinsiyet meselesi değil aslında mesele insan olabilmekte ve asıl mesele hepimizin beynine zorla kazınmış olan bu yanlış algıda. Sürekli erkeklerin el üstünde tutulduğu bir dünyada kadın olmak, kadın olarak yaşamak gerçekten zor.

Erkek egemenliği olmadan tek başına hayatla mücadele veren bir kadını ne korkutabilir ki bu hayatta? Koca bir hiç.

Kadınları bu kadar ezip hor gören ve erkeğin egemenliğini ilan eden bu dünyada sormak istediğim tek bir soru var aklımda. Sizin varoluşunuzun bir nedeni olan, sizi doğurup büyüten de bir kadın değil midir ? Öyleyse diğer kadınları hor görmek de ne?

KURALİÇEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin