"kimi seviyorsun"

105 4 5
                                    

Bedenim titriyordu. Ne yapacağımı bilemez olmuştum. Bir an heyecandan kim olduğumu bile unutmuştum. Yüzüme dikkatlice bakıyordu. Kalemle çizilmiş gibi olan yüz hatlarında kendimi kaybetmiştim. Deniz mavisi gözlerinde kayboldum sandım bir an.

İki elini omzuma koydu. Yüzüme daha yakın olabilmek için hafifçe eğildi. "Senden birşey isteyebilir miyim küçükperi?". Sanırım o an bayılacaktım. Gözlerini kocaman açmış  yeşil gözlerime bakıyordu. Çim yeşili gözlerim Deniz mavisi gözlerine muhtaçtı kaç yıl. Heyecandan kekeledim "Ta... tabiki..is...is...iste.. neden ol..olmasın." s*ktir. Aptal bir kız gibi gözüküyordum muhtemelen gözünde oysaki hep bu anı beklemiş aynanın karşısında kendi kendime prova bile yapmıştım. Ne yazık ki durum beklediğim gibi olmadı.

"Arkadaşını seviyorum. Ve onun için birşeyler yapmak istiyorum.Bana yardım edeceğini umuyorum küçükperi" Ne? Hangi arkadaşımı seviyordu bu çocuk? Alev olamazdı. Olmamalıydı.Omzumda duran ellerini bileklerinden hafifçe kavradım. İki kolunu da aşşağı doğru indirdim. Ellerimi yavaş yavaş onun ellerini tutacak konuma getirdim. Ellerini avucuma aldım. Sıkıca kavradım. Meriç 'bu kız ne yapıyor' dercesine bakıyordu. Durumu garipsemişti belliki. Gözlerim dolmuştu. Duygularıma, içimde ona karşı duyduğum arzuya engel olamıyordum. Kimi sevdiğini merak ediyordum. Yaklaştım. Dudaklarımızın arasında çok az bir mesafe vardı. Derin nefesini hissettim. Öpmemek için kendime engel oldum. Sormaktan korktuğum soruyu sormaya gelmşti sıra" Kimi seviyorsun?".

PEKİ SEN BENİ SEVMEZSEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin