Capitolul 26. Realitate
Dio m-a trezit. Dormisem mult, probabil pentru prima dată dormisem atât de mult. Am
ridicat capul și l-am privit, zâmbea, trebuie să recunosc că avea un zâmbet fermecător. — Cât e ora? întreb. — Trecut de amiază. — Vorbești serios? Eram obosită, doar atât. — Te cred. Ai fost noaptea trecută acolo? — Da, dar n-am intrat, am venit aici. — Știi, aștept să-mi povestești totul.
Am zâmbit. Doream să-i povestesc, să fiu sinceră. — Cu ce încep? — Cu sfârșitul. — Am găsit-o pe Mia. — Știu. Am zâmbit ambii. Povestește.
Când m-am trezit după presupusul accident, eram amnezică. Nu-mi aminteam nimic,
nu știam cine sunt și unde mă aflu. Vedeam doar niște pereți albi și diverse aparate.
În salon a intrat un domn înalt, frumos, foarte frumos. Mi-a plăcut de el din prima clipă.
S-a apropiat și m-a privit cu mare drag. — Salut, cum te simți?
Am presupus că nu știe cum să înceapă discuția, motiv pentru care a început cu o banală
întrebare. — Salut, bine, doar că... mm, scuzați... dar cine sunt eu? Aș întreba unde mă aflu, dar
întrebarea nu are sens dacă nu cunosc întâi de toate cine sunt. — Ești fiica mea, ai avut un accident în urma căruia ți-ai pierdut temporar memoria.
Nu-ți fă griji, îți vei reveni.
L-am privit puțin tăcută, aveam față de acest bărbat un sentiment de simpatie, nu-l
vedeam drept tată. — Numele meu? — Andana.
Din nou am tăcut. Și numele îmi era străin, după care m-am gândit că aceasta ar
însemna o amnezie totală. — Cum s-a întâmplat accidentul? — Erai la volan și te-ai lovit cu mașina într-un copac. — A mai suferit cineva în urma accidentului? — Nu, erai singură pe traseu. Era noaptea, ceață, ai pierdut controlul.
Am privit în jur, analizam odaia în care mă aflam. Un pat, o noptieră, niște aparate, un
geam mare și-un televizor. Nu erau poze, flori, baloane, fructe, haine, nimic. Gol. — De ce ești doar tu aici? — Ar mai trebui să fie cineva? — Păi, te am doar pe tine? — Da. — Trist. Câți ani am? — Optsprezece. — Sunt matură. — Ești încă mică, mi-a zâmbit.
Era îmbrăcat într-un costum negru, avea cravată neagră. Mi se părea că nu este un bun
actor, simțeam căldură, totodată, simțeam și distanță. Mă privea, dar aveam impresia că e
în căutarea altcuiva. — Ce profesie ai? — Sunt detectiv. — Asta ce înseamnă? — Caut oameni dispăruți. — Oamenii dispar? — Da. — De ce? Unde? — Adesea sunt răpiți de către alți oameni. Oriunde. — Mergem acasă? — Vrei acasă? — Da.
A zâmbit, m-a sărutat pe frunte și a zis: — Să mergem.
În fața mea se afla o ușă străină, dar el mi-a deschis-o și a zis că aici se află casa mea.
Am intrat, nu din cauză că doream să aflu ce se află după acea ușă, dar doream să-l aflu pe
el.
Urcasem scările, a urmat un coridor îngust după care am intrat în odaia mea. Nu semăna
cu odaia unei adolescente de optsprezece ani, totul era prea curat, prea la locul său. Nimic
CITEȘTI
Fata cu vise alb negru
Teen FictionÎndrăznesc să denumesc filele ce urmează - carte. O carte simplist de complicată. Unele file sunt ușor de înțeles, altele sunt îmbibate de mister. O carte visată în viața reală, inspirată din durere, speranță și fantezie. Adesea spun că este o carte...