Bölüm 3

510 39 17
                                    

SELAMMMM CANLARIM YENİ BÖLÜM GELDİ!!!

Yüz yüzeyken konuşuruz= Dinle beni bi

KEYİFLİ OKUMALAR:))

***********

Tam o sırada Ateşin sesini duydum "Uzaktan sevipte dokunamadığım saçların ne kadar güzel kokuyormuş.Ama zamanı gelince bunları senin o Gece Mavisi gözlerinin içine bakarak söyleyeceğim"

***********

Ben daha Ateşin bu sözlerini anlayamazken o tekrar saçlarımı koklayıp "kokun beni mahvediyor bunu nasıl beceriyorsun gece gözlüm." dedi bana yaklaşınca kokusu hafiften burnuma geldi sanki insanın ruhuna güven aşılıyordu çok güzel kokuyordu 'hadi ama gerçekten mi Arya?' ben bunları düşünürken sınıfın kapısının kapanma sesi geldi.Kafamı yavaşça kaldırdım ama hala şoktaydım az önce ne olmuştu öyle?

Bende yavaşça sıradan kalktım çantamı taktım sınıftan çıkacakken kapının aralık olduğunu fark ettim. Yavaşça yaklaştım ve birinin orada telefonla konuştuğunu fark ettim

"Kerem , Arya şimdi sınıfta uyuyor!"

".............."

"Olum bana niye söylemediniz ben Aryanın herşeyinden haberim olacak diye söylemedim mi size!"

"..............."

"ilk önce şaşırdım gerçi daha yeni izmirden geldi evine bir bakışı vardı yavru panda gibi o an yanına gitmek istedim. Ama daha zamanı değil ........"

Gerisini duyamamıştım çünkü Ateş uzaklaşıyordu. Bende fazla beklemeyip sınıfın kapısını açtım ve yavaşça çıktım Ateş koridorun sonuna doğru giderken yavaşça arkasını döndü yüzünde tedirgin bir ifade vardı muhtemelen 'acaba duydumu?' diye düşünüyordu ama ben duyduğumu bilmesin diye hafiften esneme rolü yaptım bakışları yumuşadı bende onun arkasından merdivenlere doğru yürümeye başladım.

Ateşte yavaşça önüne döndü bana çaktırmamaya çalışıyordu ama dediğim gibi sadece çalışıyordu. Ateşe yandan bakıp gülümsedim afallamışa benziyordu yanında durup

"şeyy.... normalde kimsenin yanında oturmasına izin vermiyormuşsun istersen bir daha oturmam." dedim.

"hayır sorun değil." dedi suratsız bir şekilde cidden biraz dengesizmiş bu çocuk. Aramızda garip bir sessizlik oluştu bu sessizliği Ateşin çalan telefonu bozdu ekranda 'EDA' yazıyordu 'ne var telefonuna bakmış olamazmıyım yani:))' telefonu açtı.

"Efendim güzelim" dedi biraz bozulmuştum.

"neyse..." dedim ve hızla orayı terk ettim nedenini bilmiyorum ama içime bir şey oturdu yoksa o benim saçımla oynadığı zamanda o kızlamı konuşuyordu? 'off saçmalama be Arya, aynen zaten kızın göbek adıda Arya, arkadaşıyla senin hakkında konuşuyordu sende duydun.'

bu konuyu fazla takmıyacaktım.

ATEŞ SAYGIN'IN AĞZINDAN ;

Ders çoktan bitmişti acaba Aryayı uyandırsam mı? o ay parçası uzun saçları sıraya yayılmıştı ne zaman Aryayı saçları açık bir şekilde görsem sarılıp saçlarını koklayasım geliyordu ama ben hep o tedirgin olmasın diye ondan uzak durdum.

Çünkü benim işlerim onun masumluğuna göre değildi onu uzaktan korudum hep hatta bir keresinde İzmir den tatil için ayrılmıştı onu bulmak için adamlarımı harap etmiştim ama onu yine ben bulmuştum hemde bir kır bahçesinde papatyaların ortasında o dokunmaya kıyamadığım saçları yine açıktı ve güneş sanki bana garezi varmış gibi saçlarını altın gibi parlatmıştı Arya o kadar mutluydu ki kendi etrafında dönerek gülüyordu.

işte o an 'Aryanın o güzel yüzünden o güzel gülüşünü silen herkesi bu dünya üzerinden silicem' diye yemin ettim. Aryama biraz daha yaklaşıp ne zamandır yapmak istediğim şeyi yaparak saçını uzun bir süre kokladım en değerli çiçek kadar güzel kokuyordu gece gözlüm

"Uzaktan sevipte dokunamadığım saçların ne kadar güzel kokuyormuş.Ama zamanı gelince bunları senin o Gece Mavisi gözlerinin içine bakarak söyleyeceğim" dedim ve bir kez daha kokladım o güzel saçlarını bana şuan en değerli pırlandamı yoksa Arya mı deseler hiç düşünmeden Aryamı seçerdim çünkü o sinirlendiğinde veya çok mutlu olduğu zamanlarda daha çok büyüyen Gece Mavisi gözleri uğruna dünyayı yok edebilirdim.

"kokun beni mahvediyor bunu nasıl beceriyorsun gece gözlüm." dedim bana neler olmuştu resmen şuan uyuyan prensesimle konuşuyorum yok abi ben iyice Aryam diye kafayı yedim.

Yavaşça sıradan kalktım ve sınıftan çıktım şuan o kadar mutluyum ki bizim adamlar görse dalga konusu olurum gerçi benimle dalga geçmeyi bir yerleri yemezde neyse... kapının önünde hemen Keremi aradım tek çalışta açtı

"efendim abi" dedi

"Kerem , Arya şimdi sınıfta uyuyor!"

"biliyorum abi"

"olum bana niye söylemediniz ben Aryanın herşeyinden haberim olacak diye söylemedim mi size!"

"abi seni aradım mesajda attım ama ulaşamadım yengenin istanbula geldiğinide öğrenmiştik zaten ben sadece bizim okula yazdırıp bizim sınıfa düşmesini sağladım" dedi 'kardeşim benim ya!'

"ilk önce şaşırdım gerçi daha yeni izmirden geldi evine bir bakışı vardı yavru panda gibi o an yanına gitmek istedim. Ama daha zamanı değil bir anda afallamasını istemiyorum kardeşim"

Tam telefonu kapattığım sırada Aryam uykulu gözlerle sınıfın kapısından çıktı acaba duymuş olabilirmi? yavaş adımlarla yanıma geldi ve

"şeyy.... normalde kimsenin yanında oturmasına izin vermiyormuşsun istersen bir daha oturmam." ne yani yanıma bunu söylemek içinmi gelmişti bende onunla konuşmamı duydu falan sanmıştım.

"hayır sorun değil." bir anda gıcık bir şekilde bunu söylemiştim nedenini bilmiyorum?

sonra Aryamla aramızda sesizlik oluşunca benim yakamdaki sürtüklerden biri aradı ama babası önemli birisi olduğu için katlanmak zorundayım telefonu açtım ve

"efendim güzelim" dedim hasss bunu Aryamın yanında söylememem lazımdı suratından bozulduğunu anladım.

"neyse...." dedi ve hızlıca yanımdan uzaklaştı aslında şu Eda sülüğünden kurtulma zamanı geldide geçiyordu bile telefondan

"ATEŞŞ SANA DİYORUM YAAA!!!" diye cırtlak bir ses geldi kulağıma telefonu bir az uzaklaştırdım kulağımdan ve derin bir nefes alıp

"ne var!!" dedim

"yine hangi sürtüklesin sen?" dedi

"burada senden ala sürtükmü var Edacım" dedim bozulmuş gibiydi uzun bir süre cevap vermedi keyfim yerine geldi telefonu Edanın yüzüne kapattım ve okuldan bir hışımla çıktım okulun otoparkına doğru giderken sağa dönmemle beynimden vurulmuşa döndüm Aryamı bir erkeğe sarılırken buldum bu kim lan?!

VEE BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK CANLARIM.

BU BÖLÜMÜ EN ÇOK MERAK EDEN OKURUM @xxmorgecexx 🧡

O GÜZEL ELLERİNİZDEN VOTE VE YORUM BEKLİYORUM CANLARIMM:))

GECE MAVİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin