Bölüm 9

156 9 7
                                    

SELAMMM BEN GELDİM ÇİÇEKLERİMM🌸🌸 BİLİYORUM SİZİ ÇOK BEKLETTİM AMA KAFAMI ZOR TOPARLADIM ŞİMDİ SİZE BOMBA GİBİ BÖLÜMLERLE GERİ GELDİMM



ARYA ALTUN;

"tamam birtanem gelirim şimdi hadi görüşürüz" dedi ve telefonu kapattı o sırada evden bir el ateş sesi duyuldu Ateşle aynı anda birbirimize baktık bu ses bizim evden geliyordu!!!

Sesi duymam ile hızla eve doğru koşmaya başladım arkamdaki ayak seslerinden Ateşinde peşimden geldiğini anlaya biliyordum bahçe kapısından içeriye girip evimin kapısını açık olduğunu görünce daha çok panik yaptım ellerim titremeye başladı annemin evde olmadığını biliyordum peki ya babam?

Biranda koşmayı bırakıp kitlenmiş gibi evin kapısına bakmaya başladım. 'Evime hırsız girmiş olabilir miydi?' yada silah sesi geldiğine göre 'bir katil?' kalbim sıkışmaya başlıyordu. Elimi kalbimin üstüne koyarak baskı yapmaya başladım şuan ki tek sorunum nefes alamıyordum! Omuzum da bir el hissettim kim olduğunu arkamdan geldiği için biliyordum Ateş'ti.

"Arya!" diye sesleniyordu Ateş ama çok boğuk duyuyordum LANET OLSUN! panik atağım tutmuştu.

Bilenler burayı geçebilir.
(Yazardan not: Panik Atağı hemen anlatayım. Çarpıntı, terleme, titreme, boğulma ya da nefes alamama hissi, göğüste ağrı veya sıkışma, bulantı, karın ağrısı, baş dönmesi, dengesizlik gibi bedensel duyumların olağan dışı yoğunlukta hissedildiği, beraberinde kontrolünü kaybetme, delirme korkusu ya da ölüm korkusu ile karakterize bir süreçtir.

Ve Atak ani başlangıçlıdır ve genellikle hızlı bir şekilde, 10 dakika veya daha kısa bir sürede doruk noktasına ulaşır. PA'ları yaklaşık olarak 15-20 dakika sürelidir. Ancak bazen yalnızca 1-2 dakika, bazen de bir saatten daha uzun olabilir. Panik atağı başta fobiler olmak üzere diğer bir kısım psikiyatrik bozukluklarda da görülebilir. Ancak bunlar stres etkeni ile karşılaşma ya da karşılaşma olasılığı sonucunda ortaya çıkar.

Bazı hastalar uykuda da atak geçirebilirler. Panik Ataklarının sıklık ve şiddeti değişkenlik gösterir. Atak sonrasında kişide yeni bir atak daha yaşayacağı ya da atak sırasında ortaya çıkan bedensel duyumlarla ilgili yoğun kaygı oluşur.

Panik atağı bilmeyenler için özetledim hadi devam edelim:)

Evimden peş peşe silah sesleri gelirken midem bulanmaya başlamıştı başım dönüyor gözümün önü kararırken son gördüğüm şey Ateş'in belinden silah çıkartıp eve doğru baktığı oldu sonrası mı? Sonrası uçsuz bucaksız bir karanlık...

3 saat sonra

Yavaş yavaş kendime gelmeye çalışırken sırtımın yumuşak bir yerde olduğunu fark etmemle ben bayılmadan önce olanalar bir bir aklıma gelmeye başladı Ateş?

Ona ne olmuştu en son beni koruyordu sanırım Ateşe fazla yük oluyorum ben alışık değilim öyle biri beni korusun sahiplensin zaten ailemin yanındaykende kendimi fazlalık gibi hissediyordum Ateş'e neden fazlalık olmayayım ki?

Artık kalkmam gerekiyor  ama bir sorun var gözlerim ağrıyordu gözlerimi açamıyorum hadi ama o kadar kötü durumda olamam hem Ateş tek başına o benim arkadaşım beni korumak zorunda değil ama ben ne yapıyorum  burada o beni korurken uyuyorum bravo bana.

Yavaşça gözlerimi açtım etrafıma bakındım odamdaydım ve yanımda yani odada volta atan  bir Ateş korkmuş durmuyordu daha çok endişeli gibiydi bana arkası dönük olduğu için uyandığımı görmüyor şu an öksürür gibi yaptığımda direk bana dönmesiyle yanıma gelmesi bir oldu diyorum ya ben bu çocuğa yük oluyorum ne kadar endişelenmiştir yanındaki arkadaşına bir şey olacak diye ahh salak kafam bir dakika babam nerede?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECE MAVİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin