BEN GELDİMM CANLARIMM:))
Pinhani= Hele bi gel
Herkes bana garip garip bakıyordu bende fazla takılmadım o sırada kafasını kaldırıp bana bakınca gözleri öcü görmüş gibi büyüdü bende ona baktım ve bu yüz bana bir yerden tanıdık geliyordu ama nerden?
********
Bana neden böyle baktığını anlamamıştım üstelik sınıfın çoğu arkalarına dönmüş şaşkınca bana ve yanına oturduğum çocuğa bakıyorlardı. Yanımda bana şaşkınlıkla bakan çocuğun bir anda yüzü ciddileşti ve umursamaz yüz ifadesiyle oturduğumuz sıradan hızla kalktı ve kimseyi takmadan aynı hızla sınıftan çıktı.
O sırada sınıftaki hoca "ATEŞ!! ,NEREYE? ÇABUK GERİ GEL!!" diye bağırıyordu demek adı Ateşti hoca böyle bağırınca sakince arkasını döndü ve "bir şey mi dediniz hocam?" dedi hoca tam bir şey diyecekken arkasını döndü ve bana baktıktan sonra sınıftan hızla çıktı ama sınıftaki çoğu kişi bana bakmaya devam ediyordu.
Sanırım burada ne olduğunu tek ben bilmiyorum.
********
Sonunda zil çaldığında Ege ve yanında çok tatlı bir kız yanıma gelip oturdular. Ege ağzı bir karış açık bana bakarken ben "derste o çocuk niye öyle yaptı sadece yanına oturdum?" dedim. Egenin yanındaki tatlı kızda bir anda "Ateş normalde kimseyi yanına oturtmaz eğer oturan olursada kavga çıkartır tek oturmak istiyorum diyordu ama sen gelip oturunca bir şey demedi. Şaşırtıcı" dedi.
Elini uzatıp sevecen bir şekilde gülüp "Gökçe." dedi bende elini tutup "Arya." dedim çok tatlı biriydi. Ege en sonunda "neyse kızlar hadi kantine inelim" dedi güzel fikirdi. Ege ayağa kalkarak Gökçenin elini tuttu birbirlerine çok güzel bakıyorlardı. Tahmin ettiğim gibi bunlar sevgiliymiş:))
********
Son derse girmemizle başımı sıraya koydum ve uyumaya çalıştım neredeyse 2 gündür evi yerleştiriyordum ve cidden çok yorulmuştum.Tam gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştığımda sınıfın kapısının açılıp kapanma sesini duydum 4,5 saniye sonra yanımda bir hareketlilik hissettim ve yavaş bir şekilde kafamı kaldırdım.
Ateş yanıma oturmuş kalemini döndürerek bana bakıyordu niye öyle bakıyordu utandım.Suratımda sıcaklık hissettim hayır ya niye kızarıyorum ki o fark etmeden hemen kafamı sıraya koyup tekrar uyumaya çalıştım.
Uyumadan önce Ateşin güldüğünü duydum hadi ama suratımı görmüş olamaz değil mi? REZİLLİK!!!
*********
Birinin saçımla uğraşmasıyla gözlerimi açtım ama kafamı kaldırmadım. Anlaşılan ders bitmişti ama bu saçımdaki narin dokunuşlar kimindi?.Saçımda bir baskı hissedince gözlerim kocaman açıldı ama yine kafamı kaldırmadım içimden bir ses bunu yapmamamı söylüyordu.
Tam o sırada Ateşin sesini duydum "Uzaktan sevipte dokunamadığım saçların ne kadar güzel kokuyormuş.Ama zamanı gelince bunları senin o Gece Mavisi gözlerinin içine bakarak söyleyeceğim"
EVET YENİ BİR BÖLÜM DAHA BİTTİ.
BİLEREK KISA YAZDIM HEYECAN OLSUN DİYE:))
O güzel ellerinizden vote ve yorum bekliyorum canlarım:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE MAVİSİ
Roman pour Adolescents"Uzaktan sevipte dokunamadığım saçların ne kadar güzel kokuyormuş.Ama zamanı gelince bunları senin o Gece Mavisi gözlerinin içine bakarak söyleyeceğim" ATEŞ VE ARYA