Uvod: Prijateljstvo 21. vijeka

230 27 5
                                    

Vodim rat protiv sebe i svojih osjecaja, svaki put mi je sve teze i gore, ali najgore tek slijedi. Ljudi kazu da u svakoj nesreci mozemo pronaci bar nesto pozitivno, dok ja u ovoj situaciji ne mogu pronaci nista. Jedino sto pronalazim su ostarjele kutije. Otvaram ih i pronalazim u njima uspomene, koje me podsjecaju na vremena kada su ljudi imali jedno lice, kada se povjerenje nije rusilo, kada si mogao reci sve, a opet imati osjecaj da si nesto izostavio, dok u danasnjem vremenu nemas vise rijeci da opises ljude oko sebe. Ne postoje toliko odvratne i pokvarene rijeci koje bi ih mogle opisati. U kutiji pored svega toga pronalazim i nesto sto sam davno izgubio, svoje ja. Svoj osmijeh, svoju srecu, svoje osjecaje pronalazim u kutiji, ali ih samo gledam, natrag ih ne mogu dobiti, nazalost. Nazalost, zivimo u takvom vremenu, gdje vise ne mozes ni biti ono sto jesi, a da te drugi ne omalozavaju, mrze i ubijaju svaki trun samopouzdanja u tebi. Zasto? Zasto to cine? Ja nemam nikad potrebu da nekome kazem kako je grozan kako bih se ja osjecao bolje, niti vjerujem da bi to cinilo onog kome sam rekao sretnim. Ne, cinilo bi nas oboje tuznim, ali publika bi bila tu i aplaudirala. Ta publika jeste danasnje drustvo. Ono je promjenilo ljude do kojih nam je stalo, koji su nekad bili nasa druga polovica, na koje smo se uvijek mogli pouzdati i misliti da ce tako ostati zauvijek. Ha Ha. U ovoj knjizi se radi upravo o ovome. Glavni lik ce kroz vlastito iskustvo upoznati danasnju realnost prijateljstva. Prolazi kroz razne faze u kojima ce se zrtvovati oko ljudi za koje mu je stalo, ali koji ce njemu na kraju zabiti noz u ledja i to s osmijehom na licu. Ljubav prema osobi koju voli bit ce unistena od strane istih. Prijateljstvo ce dobiti potpuno novi izraz i velika ocekivanja i obecanja ce biti krsena, ogroman broj ljudi, svest ce se na samo pojedince, dzinovska radost spast ce na srecu velicine zrna pijeska, iskreni osmijesi i komplimenti nestaju potpuno i zauvijek.

Dobro dosli u prijateljstvo 21. vijeka.

UPDATE: Sad imate i muziku da uzivate citajuci haha.

It Takes TwoWhere stories live. Discover now