Güçlüyüm.

80 21 45
                                    

/Güler Özince - Bulurum Yolumu /

"Bi varsam, ya bi yoksam
Bi doğsam yine küllerimden, doğsam
Bi bulsam içimdeki kayıp ormanı
Bi denizime karışsam"

"Bi varsam, ya bi yoksamBi doğsam yine küllerimden, doğsamBi bulsam içimdeki kayıp ormanıBi denizime karışsam"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben neden devam etmiyordum öyleyse. 

Durdum, gözümden akan yaşlarıma baktım. Onlar değerliydi, haksızlıktı bu. 

Bitmemişti, hayır. Benim hikayem yeni başlıyordu. Kendime yeni bir şans verebilirdim ben. 

Düşmemek için çırpınmıştım onca zaman. Peki, düşsem ne olurdu ki? Zemine tutunup kalkabilirdim ben. Savaşmak zorunda değildim ki. Yenilsem de kahramandım zaten ben. 

Çöktüğüm yere baktım. Hayatı keyiflendirmek adına yazıp oynadığım çoğu senaryo...

Geçtiğim her yola izler bırakmak isterdim. Ama gerçek olmadığı sürece bütün izler soluk ve gitmeye mahkumdu

Arasına sıkıştığım karanlık perde arkasındayken  zayıf ama parlak bir ışık fark ettim. 

Umut. 

Ayağa kalktım. Ve o ışığa doğru ilerledim. Sahnenin aralık kapısından sızan güneş ışığıydı o. 

Benliğimin dar geçidine vuran bir işaretti, bir başka deyişle. 

Kapıyı açtım, cayır cayır yakan güneş karşısında kollarımı açtım. Miladımı not aldım

Sonra ilerledim yollarda, cesurca. Önemli olan varacak bir yer değildi zannımca. Gücümün yettiğince devam edebilmek en büyük mutluluktu benim için. 

Yollar düz değildi. Hep mükemmel miydi? Asla değildi. Belki de bu yolculuğu özel kılan zaten buydu. Hayattı bu. 

Yola çıkınca, ben gerçek olunca, etrafımdakiler buharlaştı. 

Yalan olarak yağdılar üzerime. Islattılar beni,  sert damlalar biçiminde. 

Çünkü ben gerçek oldum, her şey yalan oldu. 

Sonra kesildi birden üzerime yağan yalan yağmuru. 

Hayır, hayır  kesilmemiş. 

Sadece ruhum, şemsiye;  çocukluğum, kaban olmuş üzerime...

Adım Nova,

Önce tükendim.

Sonra bilendim

Gözlerimi açtım ve parlayabilmek için direndim.

____

Nova, parlaklığı ansızın artarak başka bir yıldızmış gibi görünen yıldız anlamına gelmektedir.

Küçük bir not

Siz de direnin. Mutlu olun. Doya doya kahkaha atın isteyince. Ağlamak istediğiniz zaman ağlayın, özgürce. Her şeyin ve her duygunun tadını çıkarın, çıkaralım ♡

____

Üç Büyük Hata'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin