Ben cemre annem ve babam yok ama arkadaşlarınla mutluyum.
Bugün okulumun ilk günü saat sekize yaklaştığı için hazırlanıp evden çıktım.
Okulumun ilk günü olduğu için biraz heyecanlıyım ve arkadaşlarımla aynı sınıftayız bunun içinde mutluyum.
Hepimiz hazırlandık ve okula doğru yol aldık yolda yürürken telefonla oynadığım için arabadan gelen korna sesiyle kenarı çekildim.
Arabadan bana bakan çocuk yirmili yaşlarında uzun havaya kalkık saçlı beyaz tenli yakışıklı bir çocuktu.
Kenarı kacildim ama yakışıklı olduğu kadarda odun olduğu için bağırdı.
Neymiş efendim arabanın niye önünde durmuşum falan sonra basıp gitti.
Arkadaşım:
Ceren:kanka ağzının suları akicak şimdi bukadar belli etme etkilendiğini dedi.siritti.
Okula vardık müdürün odasına gittik.
Yaren müdüre sınıfımızi sordu sinifa çıktık.
Ders başlamıştı ders sanırım matematikti tahtaya bakılırsa öyle görünüyordu.
Sınıfa girdik ve hoca siz yeni öğrencilersiniz sanırım dedi busede evet hocam dedi. Hoca girebilirsiniz dedi.
Hoca:kendinizi tanıtın çocuklar sonrada dersimize başlayalım dedi.
Merhaba ben cemre solmaz 20 yaşındayım.
Ben Merve yalçın, Bende yaren alaca,
Bende buse korkmaz,ve son olarak bende ceren yaldız.
O sırada Kürşat olun kız çok güzel dedi.
Tamam çocuklar oturabilirsiniz.Hoca tam yer değişikliği yapicam dediği sırada sınıfa arabada gördüğüm çocuk geldi ve azim acik şekilde ona
Baktım.
Hoca:rüzgar gelmeseydin oğlum dedi.
Rüzgar hocayı terslyerek geldik işte hocam dedi ve oturdu osirada ben ona ters ters bakınca pis pis siritti.
Hoca:rüzgar cemreyle Samet buseyle yaren batuyla berke merveyle ceren ise kursatla eda ilede murat oturucak.
Cemre rüzgarla oturmak istemediği için itiraz etsede hoca kızınca sustu.
Rüzgar :merak etme yemem seni ha yememi istiyorsan o ayrı.
Cemre : pislik seni benim midem kaldırmaz zaten.
Rüzgar: Ben sana bayılıyorum.
Cemre:umrumda değilsin gerizekalı uğraşma benle.
Rüzgar:kızım bak doğru konuş.
Diyip elini sıktı cemre hafif inledi.
Kürşat:ilk günden Bırak kızı rüzgar.
Rüzgar:kanka karışma kalbini kirmayim.
Kürşat rüzgara diyordu ama kendide tam bir piskopatti.
Cemre:bırak bileğimi canım acıyor.
Rüzgar kolunu bıraktı o sırada ders bitti cemre ağlayarak lavaboya gitti kızlar bunu görüp peşinden koştular.
Cemre olanları anlattı.
Ceren sinirlenip rüzgarın yanına koştu.
Ceren:Bak gerizekalı adın ruzgarmidir nedir neboksa bidaha cemreye dokunmocaksin şimdi gidip ondan özür diliceksin. Rüzgar ilk defa bukadar bir kız için üzülmüştü.
Ve cerene bakarak banane diye bağırdı. Tam o sırada cemre içeri girdi.
Rüzgar alaylı bir şekilde noldu kendin ses çıkaramadin arkadasinami şikayet ettin dedi.
Cemre bağırarak rüzgara tokat attı ve benimle doğru konuş diyip bağırdı.
Rüzgar sinirlendi ve elinden tutup erkekler tuvetine sürükledi o sırada kızlar tam peşinden giderken erkekler tuttu ve gitmeyin size o sinirle zarar verir.dediler.
O sırada Merve bu sizi nekadar ililendirir dedi. Berke o sırada merveyle ilk geldiğinden beri yakınlaşmak istediği için dayanamadi
Dudaklarına yapıştı.
Kızlar o sırada cemreyi unuttular.Beğendiyseniz lütfenn fikrinizi yorumlara yazın.
Diğer bölüm daha heycanli. Bakalım piskopat rüzgar neler yapicak. 😚😍🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
psikopat aşık
Teen Fictionpsikopat bir aşık ve güzel bir kız okulda tanışma hikayesi 😊