4.bölüm

230 10 1
                                    

Cemre solmaz
Yol boyunca ona küfürler savurdum.
Ama beni takmadı bir saatlik yolun sonunda bir bağ evine gelmiştik.
Niye beni buraya getirdin diye sordum.
Cevap vermedi beni yine sürüklemeye  başladı.
Eve girdik beni hızlıca yatak odası olarak düşündüğüm odaya götürdü.
Ve beni hızla yatağa itti.
Cemre:niye beni buraya getirdin.
Noldu sana barda söylediklerim çökmüş zoruna gitti ama bence senin zoruna falan  girmemiştir sonuçta sen her gün bir kız altına...
Rüzgar:orda dur ben hiç bir kızla yatmadım. Bir kızı opmusumdur. Bazı yerlerine ellemisimdir.
Ama bence sen çok erkeğe verdin her şeyi bildine göre.
Cemreden
Onu dedikten sonra delirdim ve bir yumruk geçirdim gözüne.
Yumruktan önce pic pic siritiyodun noldu. Dedim.
Bu sefer çok sinirlendi ve yatakta üstüme çıkıp kolumu sıktı bidaha sakın bana vurma hayatımda ilk kez bir kız bana vurdu ve sen ilk oldun bu yaptığında sondu. Dedi.biraz korktum ama belli etmemeye çalışarak onu üstümden itmeye çalıştım ama sadece çalıştım.
Çünkü kalkmıyorum öküz.
Rüzgar:ne o çok korktun heralde hiç bir kızla yatmadım sen ilk olucaksin heralde.
Cemre:pis sapık kalk üstümden. (Bağırarak)
Ben öyle dediğim an dudakları dudaklarıma deydi.
Dudakları yumusacikti ve tadına doyamicagim kadar güzeldi.
İlk defa biri beni öptü ama ben yine karşılık vermedim.
Dudaklarını çekti ve karşılık vermicekmisin dedi.
Ben şaşkınlıkla affalasamda hayır anlamında başımı salladım ve onu itmeye çalıştım.
O ise sinirle benim üstünden kalktı.
Yarenden
Rüzgar cemreyi goturdukten sonra bizde peşinden gidicektik ama rüzgarın cetesindeki öküzler izin vermedi.
Sonra arkadan bir çocuk benim özle yerlerime arkadan dokununca sinirlendim çocuğa tam vurcakken elim havada kaldı batu elimi tutmuştu.
Ve bende sinirle ona bakıp bıraksana olum elimi pic yavşak bazı yerlerime elledi dedim.
Batu:sen yorulma ben hallederim.
Diyip çocuğa tekme attı biraz şaşırıp çocuğa uzulsemde sonra aman banana oda ellemeseydi diyip önüme döndüm.
Arkamdan batu bana bağırıp yürü eve gidiyoruz dedi.
Bende sen kimsin ya karışma sen çocuğu dovmeseydinde ben dovcektim Kendini kahraman belledin hemn dedim.
O sırada beni kucana alıp arabasına doğru götürdü.
BİZİM kızlar ise sadece arkadan kahkaha atıyorlardı ve buna Kürşat Samet berke dahil.
Batu öküzü ise hala beni birakmamisti. Nereye gidiyoruz dediğimde benim eve diye cemkirdi.
Bende niye senin eve ya evime bırak beni desemde dinleyen kim.
Batu geldik in dedi bende inadına inmedim. Kapımı açtı kucağına alçaktan tamam tamam bırak dedim ve indim oda zaferiyle siritti.
Ben daha çok sinir oldum eve dediğime bakmayın villaydi ve çok güzeldi.eve girdik saatlerce ne o konutu nede ben sadece sinirle koltukta oturuyorduk.
Bende sessizliği bozdum niye beni buraya getirdin? Niye çocuğu dövdün?niye beni bukadar önemsiyorsun yada önemsiyomussun gibi davranıyorsun dedim.
Batu:birincisi seni buraya getirdim  çünkü biraz daha kalsan sikceklerdi seni.tam ağzıma acicakken müsadere etmedi devam etti.
İkincisi o çocuk çok daha fazlasını hakkediyor ve seni kiskandigim icin dovdum  üçüncüsü tabi seni önemsiyorum lan onemsemesem bunları yaprmiyim dedi ve dudağıma  yapıştı.
Ben yine şaşırdım ama onu sevdiğim için karşılık verdim.
Bu sefer ben onu şaşırmıştım.

Batu ve yaren bence çok güzel bir çift olucak diğer bölümde erkeklerin resminide aticam. 😚😚😚😚

psikopat aşık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin